תטא הילינג (Shutterstock) צילום: Miau
תטא הילינג (Shutterstock) צילום: Miau

טיפול בתטא הילינג: כך חלומות יכולים לרפא את הגוף והנפש

שיטת הריפוי "תטא הילינג" יוצרת שינויים מהותיים אצל האדם באמצעות התודעה. יצאנו להכיר את סיגל עובד-מויאל, מטפלת כבר מעל ל-25 שנה באמצעות השיטה, כדי להבין קצת יותר מהם הסודות מאחורי השיטה המופלאה שעזרה עד היום לאלפי אנשים

פורסם בתאריך: 17.11.19 14:10

סיגל עובד מויאל

אירועים משמעותיים בחיים מתקבעים בתת-מודע ומשפיעים עלינו במישורים שאנחנו לא לגמרי מבינים. סיגל עובד-מויאל, מטפלת בתטא-הילינג, מציעה דרך ייחודית ומסקרנת להבין מה מתרחש במעמקי התת מודע כדי להעמיק את החיבור שלנו לעצמנו ולכל הרבדים שבנו במהלך היום אנחנו משתמשים בהמון מילים כדי לנסות להסביר לעצמנו ולסביבה את מה שמתחולל בתוכנו.

בלילה, כשאנחנו חולמים, אנחנו פתאום חווים את הזיכרונות, הבעיות, הפחדים והמאווים שלנו בצורה שונה לגמרי ולעיתים בעוצמות חזקות הרבה יותר. תטא הילינג זה טיפול שמאפשר לגשת למצב התודעתי הייחודי שבחלימה גם כשאנחנו ערים כדי להביט על החיים שלנו מזווית אחרת שאולי מעולם לא הבחנו בה בעבר.

סיגל עובד-מויאל מטפלת באנשים כבר 25 שנים בטכניקות של מגע ותשומת לב לגוף, אבל כאשר נחשפה לראשונה לרזי התטא-הילינג, זה שינה לחלוטין את אופי הטיפול שלה. "לפני שגיליתי את השיטה, הרגשתי שהייתה חסרה לי פרספקטיבה רחבה יותר על החוויה האנושית", היא נזכרת. "תמיד הייתה לי יכולת לטפל באנשים בצורה אינטואיטיבית, אבל התטא-הילינג נתנה לי בפעם הראשונה אפשרות לגלות רבדים עמוקים יותר בתהליך הריפוי שהעצימו וחידדו אותו עוד יותר".

גישה ישירה לנבכי התת-מודע

סיגל מסבירה כי העומק שאליו מגיעים בטיפולי תטא-הילינג הוא דבר ייחודי שלעיתים קשה להבין כצופה מהצד. "בטיפול כזה נכנסים לגל של חלימה שמעניק גישה ישירה לתת-מודע, שבדרך כלל "מתעורר" רק כשאנחנו ישנים", היא אומרת. "כך אנחנו מקבלים גישה גם לזיכרונות שמעצבים את האישיות שלנו ולאמת הפנימית שמנחה אותנו. בדרך זו המטופלים יכולים להבין מה יוצר את הבעיות שלהם וגם להביא לריפוי ולשינוי".

בשונה מטיפולים בשיחות, כשאנחנו חולמים אנחנו משוחררים ממחסומים, ממגבלות ומפחדים שמלווים אותנו ביום יום. כך אנחנו חופשיים לחקור את התת-מודע בצורה בלתי אמצעית. במהלך הטיפול, ניתן לגשת לחוויות הילדות שמעצבות את מי שאנחנו ואת צורות החשיבה וההתנהגות שלנו, לחקור את הנשמה שלנו וגם להשפיע על היכולת של הגוף לרפא את עצמו.

"בלי שנהיה ערים לכך, בתת המודע שלנו מתקבעים חסמים שמעכבים אותנו ופוגעים בנו", מסבירה סיגל. "החסמים האלו מושפעים מחוויות עבר ויוצרים 'תקיעות', בעיות נפשיות ואפילו מחלות. כשאנחנו מופעלים על ידי החסמים האלו, אין לנו בחירה אמיתית, החיים שלנו מתנהלים על 'טייס אוטומטי' ואנחנו לא מקבלים החלטות שבאמת יטיבו איתנו.

השלב הראשון: מסמנים מטרה

כדי שהטיפול בתטא-הילינג יהיה יעיל, חשוב לגבש מטרה ברורה. הצבת מטרה מעניקה בסיס חזק שהופך את החלומות והרצונות האמורפיים ליעד מוחשי. לאחר שהמטפל והמטופל מבינים ביחד מהו היעד הרצוי, ניתן לזהות את החסמים בתת-מודע שמונעים את השגתו ולפעול לשחרורם.
המטרה יכולה לדוגמה להיות התגברות על בעיה רפואית, כפי שקורה עם אנשים רבים שפונים לטיפול. "אני זוכרת מקרה של גבר בן 30 שהגיע אליי בגלל התקפי אלרגיה שהתבטאו בהתעטשויות ובנזלת", מספרת סיגל. "הוא ידע לספר שזה התחיל בגיל 13, במה שנדמה היה כאלרגיה לחתולים, אבל היום כבר לא ברור לו למה הן קשורות.

"במהלך העבודה המשותפת, הצלחנו לזהות שהתקף אלרגיה מתרחש לאחר שהוא עובר אירועים רגשיים שמסעירים אותו עם המשפחה או עם אנשים קרובים והוא לא מרשה לעצמו להתבטא. בטיפול עלו זיכרונות מגיל 13 ואף מתקופות מוקדמות יותר, כשהוריו התגרשו והוא לא יכול היה לבטא את כאב הפרידה מולם. עם ההבנה הזאת, העבודה האנרגטית אפשרה לרפא את כאב הפרידה והבדידות וללמד מחדש את תת המודע שמותר ובטוח להתבטא".

גם עם בעיות נפשיות משמעותיות ניתן להתמודד באמצעות התטא-הילינג. "בעבר הגיעה אליי אישה שמתמודדת עם דיכאון כבר 11 שנים", נזכרת סיגל. "היא אם לארבעה והדיכאון התחיל אחרי הלידה הראשונה. במשך שנים היא התמודדה עם תחושות קשות שלא יכלה לשאת או לשתף בהן את הסביבה. היא הרגישה שהיא לא רוצה את הילדים, דבר שנחשב כנושא שאסור לדבר עליו, מה שהפך אותה למתוסכלת, כבויה, ובעיקר בודדה.

"כשהיא הגיעה אליי לטיפול, המטרה המרכזית הייתה לחבר אותה לחוויה שלה ולאפשר לה לבטא את הקשיים והפחדים שלה בלי לחשוש. בטיפול פגשנו את הצורך שלה כילדה בתשומת לב ובאהבה, נתנו חיבוק גדול לילדה שבה ומהמקום הזה יכולנו להגיע לריפוי עמוק ואמיתי.

"היום היא כבר מספרת שהימים הקשים מאחוריה. יש לה יותר כוחות, היא יצירתית בפיתרון בעיות עם הילדים ויכולה להפנות אליהם הרבה יותר קשב וסבלנות בלי להרגיש שמדובר במעמסה".

מגלים רבדים שלא הכרנו

"תטא הילינג עובדת כמו סוג של קסם", מסבירה סיגל. "במהלך הטיפול אני מבצעת הכוונה והעברה אנרגטית שלעיתים משפיעות על המטופל באופן מידי כבר במפגש הראשון. כדי לתת רובד נוסף לתהליך הריפוי אני גם משלבת בטיפול מגע עדין וממוקד.

"המגע נועד לחבר את האדם לאמת שלו – אותה האמת שבעבר סימנה לו את הדרך אבל נשכחה עם הזמן כתוצאה מהקשיים ומתלאות החיים. בשילוב עם התטא-הילינג המטופל יכול להיחשף לרבדים עמוקים יותר באישיות שלו ולשאוב מהם כוחות שלא ידע שיש בו או שאולי פשוט שכח. הכול מתבצע כמובן תחת הליווי וההנחיה שלי – אני לוקחת את המטופלים יד ביד, דרך החוויה הטיפולית האנרגטית".

סיגל עובד-מויאל
כתובת הקליניקה: מעלה השחר 15, רמת גן
טלפון: 054-4646927
מייל: [email protected]

סיגל עוב-מויאל. צילום: יובל חן

סיגל עובד-מויאל. צילום: יובל חן


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר