נדל"ן בכרכור. עיצוב הדמיה: "בוריס הדמיות"
נדל"ן בכרכור. עיצוב הדמיה: "בוריס הדמיות"

נדל"ן בכרכור: שטח לייעוד ציבורי למכירה החל מגודל של 180 מ"ר בתשואת שיא

שינוי ייעוד קרקעות בפרדס-חנה כרכור לטובת דירות מגורים ושטחי ציבור מציג תשואת שיא. גורמים מעריכים כי ניתן יהיה לקבל תשואה של עד 300 אחוזים בתוך מספר שנים בלבד

פורסם בתאריך: 17.11.19 15:10

השקעה בחללים ציבוריים היא אחד מהטרדנים המובילים כיום בענף הנדל"ן, עם תשואות מקסימליות המושכות משקיעים מישראל ומכל רחבי העולם.

בפרדס-חנה כרכור במיוחד, עם רוויה מסוימת בשוק הדיור הפרטי, קרקעות המוסבות לשטחים ציבוריים מספקות הזדמנות השקעה המגלמת תשואה גבוהה. על פי גורמים בענף הנדל"ן, בהשקעה בשטחים ציבוריים בפרדס-חנה כרכור, ניתן להגיע לעד 300% תשואה תוך מספר שנים בלבד.

ברחוב הגליל 38 בפרדס-חנה כרכור, מוצע למכירה "בית גד" מבנה בעל שטח לייעוד ציבורי, החל מגודל של 180 מ"ר. מדובר בקרקע חקלאית שנמכרה לבעלות פרטית, עם תב"ע המייעדת את הבניין לשימוש ציבורי. בעל הקרקע קיבל היתרים לבניה, היסודות למבנה כבר הונחו, ובימים אלו החלו העבודות על הבניין עצמו.

הבניין הייעודי בגודל 1200 מטרים אשר יפרשו על פני שלוש קומות, כל קומה בגודל 400 מטרים. הבניין ישמש לשימושים ציבוריים (בבעלות פרטית): קופת חולים, בית ספר, מתנסים, בית אבות, בית כנסת, קליניקות וכדומה.

עיצוב הדמיה: "בוריס הדמיות"

"בית גד", רחוב הגליל 38, מוצע למכירה. עיצוב הדמיה: "בוריס הדמיות"

כל קומה בבית גד נחלקת לשני חללים בגודל 180 מטרים כ"א, מכל צד של פיר המעלית. בשלב זה נותרה חצי קומה למכירה, בקומה הראשונה שמעל לקומת הקרקע, וכן שטחים להשכרה במבנה.

מוכר את החלל לפי תכניות הבניה, אולם ללא עמודים 180 מטר כל אולם מימין ומשאל באמצע זה. בניין "בית גד" ממוקם ברחוב הגליל 38 בפרדס-חנה כרכור, בלב שכונת מגורים "יובלים", שכונה שקטה וקסומה. סביב הבניין שפע של שטחים פתוחים ללא מבנים מסביב ונוף מרהיב הנפרש מהקומות הגבוהות. ניתן לראות את כרכור, בנימינה וזיכרון יעקב.

שכונת יובלים בכרכור היא מהפופולריות במושבה הצמודה לפרדס חנה. מרבית התושבים בשכונה הם זוגות צעירים שהגיעו מאזור המרכז ומיתגו את כרכור כולה כ"תל-אביב" של הצפון.

השכונה מחולקת למתחם המזרחי, השכונה הצבאית, בו בנתה המינהלת של צה"ל בתים צמודי קרקע לאנשי קבע, ולמתחם המערבי בו נבנו בתים ודירות עבור "התל-אביבים" של האזור, שנהנים מרחובות הולנדיים ונוף לאזור נחל משמרות.

בהיבט מוסדות הציבור בשכונת יובלים: בית ספר, גני ילדים ומרכז מסחרי. כמו כן, הסמיכות לעיר חדרה מאפשרת במרחק נסיעה קל להגיע למוסדות ושירותים נוספים, המשרתים את ישובי הסביבה. קיים מגוון של מוקדי בילוי ופנאי בקרבת מקום לצד אופיו של יישוב שקט ובעל אופי כפרי קהילתי עם בתי קפה ומסעדות. חוף הים נמצא במרחק נסיעה קצר מהשכונה.

לפרטים נוספים ומחירים לרכישה/שכירות – גד פרץ: 052-8710720


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר