פתרונות הצללה. באדיבות אלגד תעשיות
פתרונות הצללה. באדיבות אלגד תעשיות

פתרונות הצללה: הכירו את אלגד – ההייטק של הפרגולות

החורף כבר כאן ואיתו הגשם, ובטח אתם בדיוק חושבים על התקנת פרגולה לגינה או לגג. בדיוק בשביל זה, כדאי שתכירו את חברת אלגד תעשיות, המספקת פרגולות, סוככים ומערכות הצללה חשמליות של חברת ברוסטור - החברה הטובה בעולם לפתרונות הצללה מתקדמים

פורסם בתאריך: 29.11.19 12:17

יש פרגולה, ויש פרגולה ברוסטור – זהו הקו המנחה בחברת אלגד תעשיות, המובילה בעיצוב וייצור פתרונות הצללה בישראל.
פרגולה היא פתרון הצללה מצוין, המשלב אספקט עיצובי עם מטרה פונקציונליות. ב'אלגד תעשיות' מייעדים עבורכם את הפתרונות הטובים והחדשניים בעולם מזה ארבעים שנה, ומספקים עבורכם מגוון רחב של פרגולות בעיצובים ובטכנולוגיות מתקדמות ביותר, בהתאמה אישית.
פרגולות חשמליות

אם כבר פרגולה חשמלית, אז רק של היצרן הטוב בעולם. הפרגולות החשמליות המסופקות על ידי אלגד תעשיות הן מבית המותג הבלגי – ברוסטור החברה המובילה בעולם לייצור פרגולות חשמליות, המאופיינות בעמידות גבוהה ופונקציונליות לצד עיצובים עוצרי נשימה. הפרגולות מיוצרות בחברת ברוסטור בהתאמה ספציפית לכל לקוח וכוללות אישור מהנדס אישי.

עבור לקוחות המעריכים טכנולוגיה מתקדמת ואיכות בלתי מתפשרת, טכנולוגיית הפרגולות של ברוסטור מספקת שליטה מרבית על זוויות האור, פרגולות נוסעות לקבלת "חווית שמים" מלאה וכן פרגולות משולבות: נוסעות ומתכווננות. הפרגולות עמידות ברוחות עזות, מיוצרות ונצבעות במפעלי היצרן לפי תקן אירופי ומכילות מגוון אפשרויות מובנות משלימות להעצמת החוויה, כגון: תאורה צבעונית לכל אירוע, מסכי מקרן, וילונות להצללה, תנורים, מערכת רמקולים מובנית מבוססת בלוטות', מאווררים, מקרן חום ועוד.. כלל הפונקציות מקוריות במערכת ברוסטור ונשלטות באמצעות מערכת ההפעלה המרכזית של הפרגולה וכמו כן ניתן לשליטה על ידי "בית חכם" .

ניתן להזמין את כל מוצרינו במגוון רחב של צבעי מתכת(RAL) ומעל 200 גוונים של בדים. הפרגולות מבודדות ברמה הגבוהה ביותר לטובת חימום וקירור טבעי ובכך חוסכות אנרגיה ועלויות חשמל. מנהלי ההתקנות של חברת אלגד, עוברים השתלמויות בחברת ברוסטור בלגיה מדי שנה על כל המערכות החדשות.

פרגולות קבועות המיוצרות בישראל

פתרון הצללה מתקדם נוסף של החברה, הן פרגולות שלמות המגיעות לאורכים של עד 15 מטרים לפרגולה אחת, המיוצרות במפעל ומועברות בשלמותן לבית הלקוח באמצעות מנוף. הן מותקנות תוך שעות ספורות ומוכנות לשימוש.

הפרגולות המיוצרות מראש, עשויות מתכת ועץ וכן פרגולות מתכת וזכוכית. כולן ברמת ביצוע וגימור מהגבוהות ביותר שיש ומהוות מוצר הצללה מתקדם ומעוצב באופן מרשים ואסתטי, המשמש גם כפריט נוי למרפסת או לחצר. הפרגולה מותאמת באופן הרמוני עם הסביבה, וצוות יועצי 'אלגד תעשיות' עתיד הניסיון והידע עומד לרשותכם בכל שאלה ועניין, בבחירת הפרגולה המתאימה ביותר לביתכם הן בהיבט הפונקציונלי והן במראה העיצובי התואם.

ליווי ושירות צמוד ואישי לכל לקוח

על אף ש"אלגד תעשיות" היא חברה יציבה ומבוססת, היא רואה בכל אחד מלקוחותיה כליבת העסק ולב העניין, ומקפידה לאורך כל שנות פעילותה על יחס אישי ושירות לקוחות מקסימלי ללא פשרות. היחס האותנטי והקשר החם שנוצר עם הלקוחות תוך התאמת הפתרונות והמוצרים האיכותיים והטובים ביותר, הם אלו שמייצרים נתונים מרשימים של לקוחות מדורות שניים ושלישיים חוזרים לחברה. "שלמות המוצרים והשירות והבטחת האיכות היא נר לרגלינו", אומרים בהנהלת החברה "ואני נמשיך לפעול על פי הקווים המנחים הללו גם בעתיד, ולספק מוצרים חדשניים בטכנולוגיות מתקדמות לשביעות רצון הלקוחות".

עמידות גבוהה ביותר לתנאי מזג אוויר קשים

הפרגולות של "אלגד תעשיות" הן מהטובות בישראל בהיבט העמידות לתנאי מזג אוויר קשים כגון רוחות וגשמים חזקים (22-27 קשר). כך, החברה היא מבין החברות הנבחרות לאספקת פרגולות לפנטהאוזים (דירות גג), שהן בשרידות הגבוהה ביותר לרוחות בגבהים. מוצרי החברה מציגים בלאי אפסי ועמידים לאורך שנים רבות, כאשר המתכות, הצירים (עשויים מנירוסטה ואלומיניום בלבד), החשמל האלקטרוניקה והבקרים, כולם מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר שיש.

אלגד תעשיות
טלפונים: 04-6324323, 052-2222183
כתובת: שדות ים
קישור לאתר

באדיבות איתן שקלובסקי

באדיבות אלגד תעשיות


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר