מסעדה מומלצת בתל אביב - רוסטיקו בזל. צילום אמיר יעקבי
מסעדה מומלצת בתל אביב - רוסטיקו בזל. צילום אמיר יעקבי

מסעדה מומלצת בתל אביב: הכירו את האיטלקיה – רוסטיקו באזל

לא צריך להתאמץ הרבה כדי לצאת מתל אביב בדמיונכם ולהרגיש שאתם יושבים במסעדה כפרית שוקקת חיים באחד מרחובות האבן היפהפיים של איטליה. מסעדת רוסטיקו באזל התל אביבית - מגישה לכם את הפנטזיה על צלחת בתוספת פרמז'ן. יצאנו לטעום

פורסם בתאריך: 1.12.19 17:04

שמחת חיים מתפרצת

מסעדת רוסטיקו באזל היא המקום הכי שמח בסביבה. השירות חייכני תמיד, האוכל משובח ואותנטי, הצבעים, הצלילים והריחות, קולות הצחוק שמצלצלים מהשולחנות הסמוכים ונקישות כוסות היין מביאים את איטליה לכאן, ללב מתחם באזל, כבר עשור.

בקרב המקומיים הפכה המסעדה זה מכבר למוסד תל אביבי נחשק, מקום בילוי זוגי, משפחתי או עם חברים, לצד פגישות עבודה שמתקיימות בחדר האירועים הפרטי שבמקום שמארח גם חגיגות יום הולדת, חגיגות של בני ובנות מצוה ומסיבות שוות. גם מעבר לים המסעדה כבר עשתה לה שם והיא מושכת אליה תיירים, ומומלצת בחום על ידי מלונות ובתי אירוח רבים שמפנים אליה את אורחיהם בעיניים עצומות ובחיוך גדול, כי יודעים מה יהיו הרשמים מהחוויה הקולינרית הבלתי נשכחת, טבולה בשמחת חיים מתפרצת.

 צילום: שירן כרמל

צילום: שירן כרמל

צילום: שירן כרמל

צילום: שירן כרמל

אוכל איטלקי עושים באהבה

את רוסטיקו באזל הקים בשנת 2009 איבו גוילי (44), הבעלים של קבוצת רוסטיקו, כאחות קטנה למסעדת רוסטיקו רוטשילד שנפתחה ארבע שנים לפניה, מתוך אהבה עמוקה לאיטליה שהתגבשה אצלו במשך שנים ארוכות. האהבה הזו הובילה אותו למסעדנות, תחום שהוא מתייחס אליו כאל אמנות לכל דבר.

"פתחתי את המסעדה בעקבות המון שנים של תשוקה ואהבה, גם בלארח אנשים וגם בהקפדה על הסדר, הניקיון והנראות. המסעדנות מבחינתי היא מקצוע, אמנות, ולהיות בעל מסעדה זה חיבור של הרבה אלמנטים, כמו עבודתו של אמן", הוא מספר ומוסיף כי "השירות שלנו קפדני, מאוד מחייך, מאוד שמח. אנחנו אוהבים לשמח את האורחים אצלנו ועושים את זה באהבה גדולה ואמיתית כבר עשר שנים".

הנגיעות האמנותיות של גוילי והאהבה שלו לאיטליה, שבה טייל וסייר במשך שנים ארוכות לאחר שנשבה כליל בקסמיה, מורגשות בכל פינה במסעדה הכפרית. פירוש שמה, רוסטיקו, הוא "כפרי" באיטלקית, והיא נאמנה למקורות ההשראה שלה בכל פינה – מהעיצוב הכפרי היפהפה שמשולב עם אלמנטים רבים מעץ, התאורה החמימה, הכמו חלודה על הקירות והמוזיקה האיטלקית שמשמשת רקע רומנטי, רך ועוטף לכל אלה, ועד מטבח השף של המקום שבורא מנות שלוכדות את כל החושים.

מטבח רוסטיקו רוטשילד פתוח בפני באי המקום, וכל הקסם הזה מתרחש אל מול עיניהם של האורחים. הפסטות הנפלאות, הפיצות המיוחדות שנאפות בטאבון, הניוקי מעשה ידי שף המסעדה, הסלטים המיוחדים ולחם הבית הריחני מוגשים לצד תבשילי פירות ים מיוחדים, לזניות, בשרים ודגים. נוסף על כל הטוב הזה, במקום התפתחה מסורת שנתית: פעם בשנה מוזמן למסעדה שף איטלקי שמגיע היישר מארץ המגף, שוהה בה שבוע ומוסיף למטבח העשיר של רוסטיקו את המטעמים האישיים שלו.

גם הקינוחים כבר הפכו זה מכבר לשם דבר, סיום מלהיב לסעודה חלומית. כל המנות האחרונות מוכנות במקום, מטרמיסו איטלקי מקורי ועד קינוח מושחת במיוחד, הסקצ'טינה לה נוטלה המפורסם, שכולל בצק פיצה שנאפה בתנור עם גבינת מסקרפונה ושוקולד נוטלה.

הארוחה המרהיבה מלווה ביין משובח, אדום או לבן, שכן הבר של רוסטיקו מציע תפריט יינות איכותיים מתוצרת איטליה או מתוצרת הארץ, מתוך תפיסה שכל שעה היא שעה טובה ללגום כוסית ולהתבשם ממנעמי החיים. "אנחנו מאמינים בלשלב את היין בארוחה", מסביר גוילי, "לא כמשהו יוקרתי או כזה ששמור לאירועים מיוחדים, אלא כחוויה פשוטה ובסיסית שמותר לנו ליהנות ממנה גם בצהריים כמו בערב".

במסעדת רוסטיקו באזל מקום לכ-130 סועדים, ובסמוך לה ממוקם חניון לטובת אורחיה. במקום גם שולחנות גדולים שיכולים לארח משפחות וקבוצות חברים, ואילו בחדר האירועים הסמוך ניתן לקיים אירועים של עד 25 אנשים. האירועים בחדר הפרטי מתקיימים לפי בקשת האורח, מארוחה משפחתית ועד בר ובת מצוה, פגישות עבודה ופגישות פרלמנט. בחדר ניתנת אפשרות להקרין מצגת ולהקרינה על מסך, והוא אידיאלי לפגישות עבודה שמשלבות גם ארוחה טובה.

בהתחשב בעובדה שמדובר במנות שף יוצאות מן הכלל, יצירתיות ומענגות, שעשויות ממיטב חומרי הגלם במטבח שמשלב מודרני וקלאסי – המחירים נוחים בצורה מפתיעה. בנוסף מציע המקום ארוחות עסקיות בכל יום, מראשון עד חמישי, בשעות 12 עד ארבע אחר הצהריים, וזאת במחיר המנה העיקרית. בימי שישי מוגשות ארוחות בוקר בין תשע בבוקר ל-12. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע – בימים ראשון עד חמישי ובשבתות מ-12 בצהריים עד חצות היום, ובימי שישי מתשע בבוקר עד חצות.

רוסטיקו באזל
כתובת: רחוב באזל 42, תל אביב
טלפון: 03-6026969
מייל: [email protected]
קישור לאתר 
קישור לפייסבוק

רוסטיקו בזל. צילום: דניה ויינר

רוסטיקו בזל. צילום: דניה ויינר


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר