מסעדת פירות ים בשרון. צילום: חיים יוסף
מסעדת פירות ים בשרון. צילום: חיים יוסף

מסעדת פירות ים בשרון: פותחים שולחן במסעדה היוונית יאמאס

אין צורך להרחיק עד יוון כדי ליהנות מפירות ים בשרניים ואווירה משוחררת ושמחה. יצאנו להכיר את מסעדת "יאמס" היוונית שמתמחה בפירות ים ודגים. האווירה היוונית מיוחדת, וגם יצאנו שבעים, שמחים ועם פה מלא טעמים מטריפים שהשאירו טעם של עוד - יאסו!

פורסם בתאריך: 6.12.19 09:44

מה קורה כשמשלבים בין מסעדה יוונית, מאכלי פירות ים ואוזו?

מחפשים מסעדה ברוח צעירה, יוונית ומקפיצה? "יאמאס" היא ללא ספק התשובה עבורכם. מעבר לאוכל היווני הטעים, פירות הים הטריים והאלכוהול, את מה שתחוו ברגע שתיכנסו למסעדה כמעט ולא ניתן לתאר במילים. הופעות חיות, אוזו שנשפך בערימות ואווירה ים תיכונית שתעשה לכם חשק לקום ולרקוד.

מי שמגיע למסעדה יודע – ב"יאמאס" באים לפתוח שולחן עם חברים, לשמוע מוזיקה טובה וליהנות מחפלה ים תיכונית. הקטע השולט במסעדה הוא "שיירינג", ואפילו האלכוהול מגיע בקנקנים. בקיצור, אין מצב שתרגישו לבד כשאתם נכנסים אליה.

פותחים שולחן ב"יאמאס". צילום: חיים יוסף

פותחים שולחן ב"יאמאס". צילום: חיים יוסף

אילו מאכלי פירות ים תמצאו ב"יאמאס"?

אחת המנות הכי אהובות במסעדה היא מחבת ים זוגית. שרימפס, קלמרי, מולים ודגי ים טריים, עשויים במחבת עם עגבניות, שום, תרד, עשבי תיבול, חמאה וכמובן אוזו. שתי מנות נוספות שלא תוכלו להישאר אדישים אליהן הן מולים באוזו ופאבה שרימפס וקלמרי. פאבה הוא קרם אפונה צהובה יווני. על הפאבה יגישו לכם שרימפס וקלמרי עשויים על הפלנצ'ה עם שום, לימון ושמן זית.

מעבר למנות הדגל, תוכלו למצוא במסעדה מאזות, שהן מנות פתיחה מיוחדות. שם יחכו לכם שרימפסים לוהטים, טבעות קלמרי מטוגנות, קרפצ'יו פלפלים וגבינת פטה, דגי ים, ואיך לא? ציזיקי יווני אסלי.

מי עומד מאחורי הקלעים?

את המסעדה הקימה חן שגב בת ה-38. חן ניהלה בעברה מספר מסעדות במשך המון שנים, ותמיד ידעה שיבוא היום בו היא תפתח מסעדה משל עצמה. החלום הגדול היה להקים מסעדה שאנשים פשוט לא יוכלו להישאר אדישים כשהם נכנסים אליה. מסעדה עם אווירה שונה, חיה ומלא באנרגיות. את הצעד הגדול עשתה לפני כ-5 שנים, יחד עם שני שותפים, שגיא נוימן וגיל פרסבורגר.

Happy Hour? לא רק בתל אביב

בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 17:00-19:00 תוכלו ליהנות מחגיגת Happy Hour שווה במיוחד. 50% הנחה על כל המאזות (המנות הראשונות, זוכרים?), אז כדאי שתתחילו לתרגל יוונית ותגיעו לכאן עם המון מצב רוח.

אם אתם רוצים ליהנות מהופעה חיה ב"יאמאס", אתם בהחלט יכולים להיכנס לדף הפייסבוק של המסעדה או להרים טלפון, ולגלות מתי ההופעות הקרובות.

איפה תמצאו אותנו?

כתובת: קניון M הדרך, בית ינאי
ימים ושעות פתיחה: ראשון-חמישי 17:00-24:00
שישי-שבת 12:00 עד אחרון הלקוחות.
טלפון: 050-9844777
קישור לפייסבוק
קישור לאתר

"יאמס" - מסעדה יוונית באווירה ייחודית. צילום עצמי

"יאמס" – מסעדה יוונית באווירה ייחודית. צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר