עיסוי מומלץ בשרון. צילום: UfaBizPhoto, Shutterstock
עיסוי מומלץ בשרון. צילום: UfaBizPhoto, Shutterstock

עיסוי מומלץ בשרון: הכירו את המטפלים שיעלימו לכם את הכאבים

הם מטפלים שנים ארוכות באינספור אנשים, מאבחנים בעיה בתוך דקות ומתאימים לכל אחד את הטיפול המתאים עבורו. המטפלים עליהם תקראו בכתבה הבאה יידעו לתת לכם גם עיסוי מרגיע וגם פתרון לבעיות עמוקות יותר של הגוף

פורסם בתאריך: 24.12.19 16:42

לני לוי

אתם בטח מכירים את זה, שלפעמים אתם מתעוררים בוקר אחד והכל הגוף שלכם כואב ותפוס. אולי כי עבדתם קשה מדי באותה תקופה, אולי חוויתם לחץ נפשי שגרם לשרירים שלכם להיתפס, אבל מה שבטוח הוא, שהפתרון לכך הוא עיסוי רפואי מקצועי, שייתן מרגוע לשרירים הדואבים.

לני לוי היא בדיוק התרופה שאתם צריכים למצבים האלה. הקליניקה שלה ממוקמת ברחוב גאולה ברעננה וכשתיכנסו, כבר תחושו בשלווה שנופלת עליכם ומשחררת אתכם מלחצים קודמים. השמנים הארומטיים מפזרים את הניחוח המרגיע שלהם ברחבי הקליניקה ואור הנרות משרה אווירה שלווה במיוחד.

לוי מעניקה טיפולי שיאצו, עיסוי שוודי, עיסוי הוליסטי, רקמות עמוק וטווינה, על פי הצורך. היא עוסקת במקצוע זה עשור, במהלכו התמקצעה יותר ויותר, עד למצב בו היא יכולה לאבחן תוך דקות ממה סובל כל אדם שמגיע אל הקליניקה שלה, ואיזה טיפול מתאים לו יותר.

"למדתי עיסוי רפואי ואני עוסקת בזה כבר עשר שנים. אני מרגישה בתחושת הכתפיים או במגע רך ברגליים, איפה השרירים יותר תפוסים. אנשים בסופו של דבר רוצים להיות בריאים ועושים הכל כדי לשמור על הבריאות שלהם, זו הסיבה שהם מגיעים אלי", היא מספרת.

כשתגיעו לראשונה לקליניקה שלה, לוי תמיד תבדוק אתכם, אך גם תתעניין במצב הרוח שלכם, כמת הלחץ והחרדה שאתם חווים. זאת מאחר פעמים רבות בעיה פיזית היא רק תסמין למצוקה נפשית: "אני תמיד בודקת את המטופל ושואלת אם יש בעיה מסוימת בחיים, לפעמים אנשים מאבדים עסק או מתגרשים וזה משפיע עליהם נפשית, אבל אני יודעת איזה סוג טיפול להתאים. בנוסף, אני מטפלת בבעיות אורתופדיות, מגרנות וכאבי ראש, מתח ועייפות, העיסוי משולב בהתאם למטופל. אני משתמשת בשמנים ארומטיים שמבוססים על צמחי מרפא שמרגיעים, האווירה מאוד נעימה ורגועה לאור נרות, הכל כדי שהמטופל יהיה רגוע ומשוחרר".

לוי מעניקה טיפולים שאורכים לפחות שעה, לעיתים יותר, על פי הצורך. לדבריה, לא רק אנשים שסובלים מכאבי שרירים מגיעים אליה: "עיסוי הוא הדרך האולטימטיבית להירגע, להשתחרר, לקחת פסק זמן מהחיים ולצבור כוחות חדשים, לכן הטיפולים מיועדים לא רק לגוף, אלא גם לנפש", אומרת לוי.

בקליניקה ברעננה תוכלו לקבל עיסויים מקצועיים במחירים שווים לכל כיס. לוי היא מטפלת מוסמכת בעלת תעודות, והקליניקה שלה פתוחה מדי יום בין השעות תשע בבוקר לתשע בערב. בשישי היא עובדת עד כניסת שבת.

הטיפולים אצל לוי מותאמים לכל הגילאים, החל מגיל 18 ועד הגיל השלישי, כולל ספורטאים שמגיעים אליה לטיפול רקמות עמוק.

בפעם הבא שתרצו להרגיש איך הגוף שלכם שלו ומשוחרר, כדאי שתרימו טלפון ללני והיא כבר תדע איזה טיפול להעניק לכם, העיקר שתחזירו את השלווה.

לני עיסויים
כתובת: גאולה 9 רעננה
טלפון: 052-4555564

לני לוי, לני עיסויים ברעננה

לני לוי, לני עיסויים ברעננה


עמית אשבל

תחושה של שרירים תפוסים וכואבים הפכה בשנים האחרונות שכיחה יותר ויותר. סביבת העבודה של רבים מאיתנו, הכוללת לפעמים רק כיסא, שולחן ומחשב, עושה שמות למצבנו הגופני ומותירה רבים מאיתנו עם כאבי צוואר, גב וכתפיים.

אחת הדרכים היעילות ביותר להתמודדות עם אותם הכאבים – מעבר להקפדה על ישיבה נכונה ומנח גוף נכון – היא עיסוי משחרר המרפה את השרירים ונותן לגופנו את המנוחה שהוא צריך.

ישנם כיום לא מעט מעסים מוכשרים המכירים את גוף האדם כמו את כף ידם – מטפלים שיודעים כיצד להשתמש בידיהם כדי לשחרר את לחצי היומיום המצטברים בנו. אז איפה תוכלו למצוא את המטפל שידאג לכם ויעזור לכם להיפטר מאותם כאבים מטרידים?

שינוי עצום במפגש אחד. עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

שינוי עצום במפגש אחד. עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

"צל הפקאן" היא קליניקת טיפול שמדברת כולה רוגע, שלווה ונחת. כבר מהכניסה לחצר המטופחת והירוקה, וההגעה לקליניקה המתחבאת בתוך סבך של צמחייה ירוקה, ניתן להרגיש כיצד הלחצים דועכים והשלווה מתפשטת אט אט בגוף.

עם הכניסה לקליניקה עצמה, כשהמוזיקה השקטה מתנגנת ברקע והריח הנעים עולה באפכם, השלווה מתגברת. חלק מהמטופלים טוענים שרק מלשכב על מיטת הטיפולים וליהנות מהרוגע והשלווה זה כבר "עושה את העבודה". את הקליניקה, השוכנת במושב בית יהושע שבשרון, הקים עמית אשבל – מטפל הוליסטי רב תחומי המשלב בטיפוליו טכניקות ושיטות טיפול שונות שמטרתן לזרז את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף.

"כמטפל הוליסטי אני מסתכל על הגוף כמכלול. המטרה שלי היא להבין מאיפה הכאב נובע, מה שורש הבעיה ובאיזה אזורים בגוף יש לטפל. אחרי שהבנתי עם אילו כאבים מתמודד המטופל שלי, אני יכול להתחיל בטיפול, תוך שאני משלב כלים וטכניקות שונות", משתף עמית.

"כמו ארגז כלים, שבו ישנם כלים המשמשים לעבודות שונות, גם ארגז הכלים שאני נושא עמי נועד לספק פתרונות לכאבים שונים בגוף. היתרון בעבודה עם כל כך הרבה כלים מצוי ביכולת שלי לשלב ביניהם כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. אני מעניק עיסוי אירוודי, עיסוי שוודי קלאסי ועיסוי רקמות עמוק, דיקור מערבי, עיסוי באבנים חמות ועוד, ודואג כל הזמן להוסיף טכניקות ודרכי טיפול חדשות שיכולות לעזור למטופלים שלי".

כל מטופל זקוק למשהו אחר, ולכן שיטות הטיפול והטכניקות שמיושמות בטיפול מותאמות באופן אישי לכל אחד, זו הייחודיות שלו.

עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

עמית אשבל, צילום: בלה שחר הלל

לפני שתתחילו להתרווח על המיטה הנוחה והמרגיעה, תשבו יחד עם עמית שיבדוק מדוע הגעתם לטיפול, ישאל על אורח החיים שלכם, האופן שבו את מזיזים ומשתמשים בגוף, אם אתם סובלים מכאבים וכן מהו סוג הטיפול אותו אתם מבקשים. אחרי שיאסוף את כל המידע ניתן יהיה להתחיל בחלק הכיף – הטיפול עצמו.

בעוד שחלק מלקוחותיו של עמית מגיעים לעיסוי מרגיע, שמטרתו היא יותר פינוק ורוגע מאשר טיפול בכאב, ישנם מטופלים רבים המגיעים עם בעיות חמורות וקשות יותר שדורשות עבודה עמוקה, ולפעמים אפילו קצת כואבת.

לדבריו, "התמודדות עם כאב המתעורר במהלך הטיפול היא חלק מתהליך הריפוי עצמו". יחד עם זאת עמית קשוב לבקשותיכם ותגובותיכם ואלה יכתיבו את רמת העומק והלחץ שבו הוא ישתמש, והכול כדי שאחר כך תרגישו טוב יותר.

מטופליו של עמית מעידים לרוב על שינוי עצום כבר בתוך מפגש אחד. בחלק מהפעמים תרגישו הקלה כבר ברגע שתצאו מהקליניקה, ובפעמים אחרות תרגישו הקלה אחרי יום או יומיים.

ומה באשר לכמות המפגשים המומלצים? כל אחד בוחר את השביל שלו. יש כאלה שמפגש בודד מספיק להם, ויש כאלה המבינים את החשיבות של תחזוקת הגוף ומגיעים על בסיס קבוע בהתאם למה שבחרו. בסופו של דבר אתם מכירים את הגוף והצרכים שלכם הכי טוב, ואתם תחליטו מה הכי נכון עבורכם.

קשוב לבקשות. עמית שאבל, צילום: בלה שחר הלל

קשוב לבקשות. עמית שאבל, צילום: בלה שחר הלל

רוצים עיסוי מפנק? מחפשים מעסה מקצועי שיספק מזור לכאבים? עמית אשבל מקליניקת צל הפקאן הוא מעסה מדהים ומטפל קשוב וסבלני שישמח לעזור. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום.

אין באמור לספק כל המלצה או ייעוץ רפואי

כתובת: ברקת 7, בית יהושע (בווייז צל הפקאן)

טלפון:

050-7523645

מייל: [email protected]

שעות פעילות: גמיש מאוד, בתיאום מראש 

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

למעבר לאינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר