סוככים בשרון: הסוככים של ברוסטור – הרבה יותר ממוצרי הצללה. צילום עצמי
סוככים בשרון: הסוככים של ברוסטור – הרבה יותר ממוצרי הצללה. צילום עצמי

סוככים בשרון: הסוככים של ברוסטור – הרבה יותר ממוצרי הצללה

כשהגשם יורד והרוחות משתוללות, הסוככים של ברוסטור בשיווק והתקנה של חברת אלגד תעשיות מבטיחים שתוכלו להמשיך ליהנות בשגרת החיים, מבלי להיכנע לתכתיבי מזג האוויר

פורסם בתאריך: 9.1.20 15:53

כשאתם מארחים חברים לארוחה בחצר, מתאחדים בסוף השבוע עם בני המשפחה במרפסת שטופת השמש, או עולים לגג הפנטהאוז עם ספר טוב, אלו רגעי האיכות וההנאה שלכם מהבית. אל תתנו למזג האוויר לנהל אתכם – אלגד תעשיות פועלת במטרה לשמר ולהעצים את החוויות שלכם, עם פתרונות הצללה מתקדמים המהווים חוויה בפני עצמה.

אלגד מספקת את הסוככים המתקדמים של ברוסטור הבלגית – החברה הטובה בעולם לפתרונות הצללה מתקדמים, המגנים עליכם עד לרוחות חזקות.

הסוככים של חברת ברוסטור

הסוככים של חברת ברוסטור מיוצרים בטכניקות חכמות מהמתקדמות בעולם, ומשלבים בסינרגיה טכנולוגיה ומכניקה יחד המאפשרות פתרונות כוללים: החל מהגנה מלאה מקרני השמש, רוחות וגשמים, דרך מגוון עצום של צבעים לבדים ועד למערכות פיקוד חכמות. בסוככים של ברוסטור תמצאו את חווית ההצללה האולטימטיבית, והרבה מעבר לפתרון הצללה בלבד.

סוככי ברוסטור הם מוצר טכנולוגי, חדשני ומתקדם הממחיש את השילוב המושלם בין עולם התעשייה וההייטק. הם מגיעים במגוון אפשרויות עיצוב לבחירת הלקוח ואפילו לייצור בהתאמה אישית. הסוככים מצוידים במנוע ומופעלים על ידי שלט רחוק עם רצף של אפשרויות לשליטה בפתיחה וסגירת הסוכך, ווילון קדמי בדגם מסוים, אפשרויות תאורה מתחת לקסטה, לאורך זרועות הסוכך ובמפרקי זרועות הסוכך.

יש אפשרות להרחבת החזית להגדלת שטח ההצללה, ואפשרות לחיישן זעזוע המגן על הסוכך באמצעות סגירה אוטומטית בעת רוחות חזקות.

עמידות מקסימלית לגשמים ולרוחות

הסוככים של ברוסטור מאופיינים בעמידות גבוהה לגשמים ולרוחות עזות (22-27 קשר) ומבוקשים מאוד בדירות בקומות גבוהות ובקו ראשון לים. כל הסוככים מצוידים בקסטה אטומה למים הנאטמת בעת שהסוכך סגור ובכך מגנה על הבד לאורך זמן. הסוככים מגיעים לאורך של 7 מטרים עם פתיחה מקסימלית של 4 מטרים ביחידה אחת וניתן להזמין 2-3 יחידות מחוברות להשגת אורך של עד 15 מטרים.

כמו כן, החברה מספקת דגם ייחודי של סוכך בעל מסך בחזית שיכול לרדת לאורך 1.30 מטר להגנה מלאה מפני הרוח והגשם. הסוככים של חברת ברוסטור איכותיים, חזקים ועמידים לאורך שנים ומסופקים עם אחריות לחמש שנים. בחירת הסוכך נעשית בידי הלקוח עם אפשרות להתאמה אישית והוא מותקן במקום, על קיר בטון, בידי הצוות המקצועי והמיומן של חברת אלגד תעשיות.

חברת אלגד תעשיות היא מבין החברות הנבחרות לאספקת סוככים לפנטהאוזים (דירות גג), בשרידות הגבוהה ביותר לרוחות בגבהים. מוצרי החברה מציגים בלאי אפסי ועמידים לאורך שנים רבות, כאשר המתכות, הצירים (עשויים מנירוסטה ואלומיניום בלבד), החשמל, האלקטרוניקה והבקרים מיוצרים ברמה הגבוהה ביותר שיש.

 

אלגד תעשיות

כתובת: שדות ים

קישור לאתר

טלפונים: 04-6324323, 052-2222183

סוככים חברת אלגד. צילום עצמי

סוככים חברת אלגד. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר