חללי עבודה משותפים בשרון. תמונה ממאגר shutterstock_ By Alexander Steam
חללי עבודה משותפים בשרון. תמונה ממאגר shutterstock_ By Alexander Steam

חללי עבודה משותפים בשרון: מקומות שאתם חייבים להכיר

חללי העבודה המשותפים, שהביקוש אליהם הולך וגדל בשנים האחרונות, עונים על שני צרכים חשובים של עסקים בישראל: סביבת עבודה טובה לעובדים ושכירות במחירים שפויים יותר, לצד פתרונות לוגיסטיים וטכניים חשובים. גם בשרון הטרנד הזה הוביל לפתיחת חללי עבודה רבים. יצאנו להכיר את המובילים שבהם

פורסם בתאריך: 29.1.20 17:04

Powerball

עבור חברות ועצמאים כאחד, חללי עבודה משותפים מהווים מקפצה עסקית, כזו אשר תורמת ליצירת סביבת עבודה ממוקדת ומאפשרת הצבת מטרות והגעה ליעדים במינימום זמן.

חלק מהחברות השונות בתחום חללי העבודה המשותפים אף החלו להרחיב את היצע השירותים שהן מעמידות עבור שוכרי המשרדים. חברות כמו Powerball לדוגמא, מציעות בנוסף למסלול הרגיל גם מסלול שירותים מורחב בשם Power services, שמבטיח לפטור אתכם מההתעסקות המיותרת בנושאים שמסיטים את המיקוד מהעבודה העצמה, ובכך משאיר לכם יותר זמן עבור קידום הפרויקטים השונים עליהם אתם עובדים.

שירותי ה-Power services הייחודיים אותם מציעה חברת Powerball מגיעים בנוסף לשירותי הבסיס שהחברה מציעה כבר היום. לאחר שנים של עבודה מול עצמאיים ובעלי העסקים השונים שבמקום, ובעקבות מחקרים ותשאולים אודות הצרכים ואופי העבודה במקום, יצרה החברה את מסלול השירותים המוגבר.

 צילום: שי אפשטיין

צילום: שי אפשטיין

השירותים השונים מהם תיהנו במסגרת ה-Power-services מתחלקים ל-4 קטגוריות המעניקות כל אחת בפני עצמה יתרון עצום. כך תוכלו ליהנות משירותי אדמיניסטרציה שונים, ובהם מענה לטלפונים, תיאום פגישות, עזרה בגבייה מלקוחות ועוד. בכל הקשור לשירותי I.T, תקבלו לצדכם צוות שזמין בכל עת לספק לכם מענה בנושאי מחשבים וכל הקשור בכך, כמו תיקונים, התקנת תוכנות, טיפול בווירוסים ועוד. עבור חברות שמתחילות כבר להיכנס לשלבי צמיחה מואצים תעמוד מחלקת ה-H.R שתעזור למצוא ולגייס עובדים מתאימים, בהתאם לצרכי החברה. לבסוף תקבלו גם שירותים פיננסים שונים כמו רואה חשבון שיעזור לכם בכל הקשור לניהול הצד הפיננסי של העסק.

״הקמנו מקום שמותאם מבחינה פונקציונלית וניהולית לעובדי המשרד והשקענו רבות גם בעיצוב שלו כדי שאנשים באמת ייהנו להגיע לעבודה ויבואו לעבוד על העסק שלהם בכיף. חלק גדול מיום העבודה נובע מהסביבה בה אתה נמצא, סביבה אפורה שאיננה מפרה עסקים היא אחד הגורמים לעובדה שעסקים רבים נשארים צועדים במקום, לעומת זאת, סביבה צבעונית, המעוצבת בצורה נעימה ומעמידה את מכלול השירותים התומכים, יכולה לספק את הדשן שמאפשר את צמיחת העסקים״, מסביר מנכ״ל החברה רועי דימנד.

המשרדים עצמם נמצאים במיקום נוח באזור התעשייה של פולג, נתניה, ממש 3 דקות ממחלף פולג וקרוב לאיקאה. אם אתם נוהגים להתנייד לרוב בעזרת רכבות ומעדיפים להשאיר את הרכב בבית, תשמחו וודאי לשמוע כי המשרד נמצא ממש דקות הליכה מתחנת הרכבת עצמה. כמו כן, האזור עצמו מלא במסעדות, חנויות ומרכזי קניות, כך שאם אתם צריכים לצאת לסידורים או מחפשים מקום לארוחת צהריים, תוכלו למצוא את הכל בקרבת מקום.

צילום: עמית הרמן

צילום: עמית הרמן

משרדי Powerball מנוהלים על ידי צוות המשרד הנאמן, האחראי על ניהול הקהילה ונמצא שם כדי להבטיח כי דבר לא ייחסר לכם, וכי תיהנו ממכלול השירותים שיש ל-Powerball להציע. אם אתם מחפשים מקום שילווה אתכם לאורך כל הדרך ויעמוד לרשותכם בכל אשר אתם צריכים כדי שתוכלו לנהל את העסק בצורה ממוקדת ונכונה, תוכלו לדבר עוד היום עם Powerball שישמחו לצרף אתכם לקהילה הבועטת והחיה שלה.

טלפון: *5647

כתובת: גיבורי ישראל 10, אזור התעשייה פולג

שעות פעילות: כל השבוע, לא כולל שבת

 למעבר לאתר
למעבר ללינקדין
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם


Coworking Israel

אחת ההוצאות הגדולות ביותר של כל חברה בתחילת דרכה מופנת להשכרת משרדים המשמשים מרחב עבודה חיוני לצמיחתו של כל רעיון עסקי. ההתחייבות לתקופות שכירות ממושכות, כמו גם ניהול הצד הלוגיסטי של המשרד דורשים משאבים רבים מבעלי העסקים, שכעת צריכים לחלק את זמנם בין קידום העסק לבין ניהול המשרד וכל הסובב אותו.

החברה הוקמה לפני 12 שנים על ידי אליוט כהן יזם הייטק אשר מצא צורך של יזמים וארגונים בתחילת דרכם במשרדים מצוידים בהתחייבות קצרת טווח, הכל כלול בלי דאגות. החברה צמחה מ-200 מ"ר וכיום מנהלת 6 מתחמי עבודה ברעננה כ-6000 מ"ר.

רוב המשרדים במתחמי החברה הם משרדים פרטיים, כך שלקוחות החברה זוכים לפרטיות בניהול העסק שלהם ונהנים מחדרי הישיבות, מטבח מצויד ושירותים משותפים, ולמי שמעוניין לחלוק משרד ישנם גם חללים משותפים.

האווירה של קהילת עסקים תומכת יחד עם פתרון לכל הדאגות התפעוליות הכרוכות באחזקת משרד הביאה לצמיחה של החברה, והיום היא החברה המובילה בתחום באזור השרון.

לצוות הניהול של החברה הצטרפה החברה לפיתוח כלכלה מקומית בראשות דודי גליקו ורואי דינוביץ. החברה עוסקת בפיתוח מיזמים כלכליים ברשויות מקומיות ופיתוח מרחבי עבודה.

Coworking Israel רעננה. תמונה באדיבות הלקוח

Coworking Israel רעננה. תמונה באדיבות הלקוח

״ישנם עסקים רבים הנמצאים בתקופות בגרות שונות במהלך חייהם, חלקם עדיין בחיתולים, חלקם עושים כעת את צעדיהם הראשונים בעולם העסקים, וחלקם פועלים תקופות ממושכות יותר אבל עדיין לא יודעים מה העתיד צופה להם. עבור חברות רבות ישנו ענן גדול של אי וודאות המרחף כל הזמן מעל ראשם ומסיח את דעתם מהעיקר – קידום העסק״, מסביר דודי.

״כשעסק או אפילו אדם פרטי, לוקח לעצמו משרד מבלי להתחייב שנה מראש לשכירות הוא מאפשר לעצמו לנהל את התקציב שלו בצורה גמישה יותר ועל כן נכונה יותר. עסקים שמגיעים אלינו יכולים להגדיל או להקטין את כמות העובדים, לעבור למשרדים גדולים או קטנים יותר, לשנות את המיקום או את אופי המשרד שהם שוכרים כשהכל קורה מעכשיו לעכשיו. העסק מתאים את עצמו בכל שלב לצרכיו מבלי לבצע התחייבויות כלכליות מיותרות ובכך נוצרת פניות מנטלית להתעסק אך ורק במה שחשוב״.

לצד הגמישות שנוצרת בעבודה במשרד שהוא חלק מהחלל המשותף, נכנס אלמנט נוסף של הפריה הדדית. coworking שואפת ליצור קהילה בכל אחד מבנייניה, והכל במטרה לאפשר סביבת עבודה מעוררת השראה המשלבת בתוכה הזדמנויות ליצירת קשרים ושיתופי פעולה.

החלל המשותף יוצר מרחב פתוח עבור יזמים שמבקשים לשתף רעיונות, ליצור קשרים, לפתח את עצמם ואת עבודתם. נוסף על כך, החברה דואגת גם היא ליצור הזדמנויות עבור בעלי משרדים, הן מאותו בניין, הן מבניינים אחרים, כך שיוכלו להיחשף למצע רחב של עסקים ורעיונות.

אחת לתקופה מארגנת החברה אירועי נטוורקינג, בהם זוכים בעלי המשרדים לספר על היוזמה עליה הם עובדים ולהציג אותה לקהל הרחב. בין הדמויות שמגיעות לאותם מפגשים והרצאות ישנם גם משקיעים, אותם מביאה החברה, שיושבים בין בעלי המשרדים השונים ומחפשים בעיניהם לצוד את הרעיון הבא. המשקיעים אותם מביאה החברה הם מהמובילים בתחומם ומגיעים עם ידע והון, ובמטרה למצוא את ה״דבר הגדול הבא״.

כמובן שלא הכל רק ביזנס והרעיון באותם חללי עבודה משותפים הוא גם לספק אתנחתא משגרת העבודה שעלולה להיות שוחקת לעיתים. אחת לכמה זמן מארגנים בחלל המשותף הופעות ואירועים כיפיים, ובעוד שניתן לנצלם עבור עבור תועלות עסקיות, תמיד אפשר לשים לרגע את הלפטופ בצד, להוריד את החליפה, לתפוס כוס בירה ופשוט ליהנות מהרגע.

Coworking שמיצבה עצמה זה מכבר כחברת הלואוקוסט של WeWork היא הפתרון המושלם עבור כל חברה המבקשת לעבוד במרחב עבודה דינאמי וגמיש, בלי התחייבויות ארוכות טווח ולצד קהילה חיה ובועטת.

כשאתם יודעים שבכל עת תוכלו לשנות את תנאי השכרת המשרד וגודלו, שחשבונות החשמל והארנונה משולמים בזמן, ושתמיד דואגים לכם לעוד קפה או תה במטבח, אתם יכולים לנהל את העסק שלכם ברוגע ובבטחה ולרוץ עם החלום עד לפסגה.

Coworking Israel

טלפון: 054-9962437 (זמינות 24/7)
כתובות משרדים:
התעשייה 7, רעננה
התעשייה 21, רעננה
התעשייה 25, רעננה
היצירה 3, רעננה
הסדנא 11, רעננה
התדהר 15, רעננה
למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

חללי עבודה משותפים בשרון. Coworking Israel רעננה. תמונה באדיבות הלקוח

חללי עבודה משותפים בשרון. Coworking Israel רעננה. תמונה באדיבות הלקוח


בוסטר – מתחמי עבודה לעסקים

לנהל עסק מצליח זה כמו לטפח כרם ענבים – הוא מתפתח טוב יותר בסביבה הנכונה, בה הוא מקבל את כל התוספים שהוא צריך כדי לגדול ולממש את מלוא הפוטנציאל שלו. בסביבה הנכונה, העסק שלכם יקבל Boost של פרודוקטיביות שיקרב אתכם יותר ויותר למימוש הפוטנציאל של העסק שלכם.

לסביבה שבה נתון העסק ישנה השפעה רבה על ההזדמנויות והאפשרויות להן הוא חשוף, על האופן שבו הוא נתפס על ידי לקוחות, על רמת הפרודוקטיביות של כל העובדים, וכמובן גם על שיתופי פעולה אפשריים שבהם הוא יכול לקחת חלק. אם עד כה הסתמכתם בעיקר על עבודה מהבית או ערכתם פגישות עסקיות בבתי קפה, כנראה שכבר הבנתם שעבודה מחוץ למשרד קבוע היא פחות פרודוקטיבית. לשם כך הוקמו מתחמי העבודה של Booster, המאפשרים לכם לתכנן ולהתאים את סביבת העבודה האופטימלית עבורכם בהתאם לגודל, לצרכים ולשלב שבו נמצא העסק.

עם הצטרפותכם לקהילת Booster באחד ממתחמי העסקים, תיתפר לכם חבילת שירות מותאמת בדיוק עבורכם, במטרה לייצר לכם מרחב עבודה תכליתי במודל התקשרות שהינו פרי חזונו של היזם שלום שגיב, אשר נמצא בתחום עוד מ-2001. "אני נמצא קרוב ל-20 שנה בתחום, בהן למדתי כיצד לייצר סביבת עבודה מושלמת עבור עסקים, סביבה כזו שתתמוך בהתפתחות העסקית של העסקים ותעזור לדחוף אותם קדימה", מספר שלום.

"20 שנות הניסיון שלי בתחום משקפות את האופן בו נראים המשרדים, המתקנים והמערכות שבו, בציוד ובשירותים שאפשר למצוא בחלל המשותף ובמשרדים עצמם. כל דבר שלמדתי לאורך השנים עזר לי לחדד ולמקד את מה שאני מעניק לדיירי המתחמים שלנו, כשהמטרה היא להבטיח כי עסק שמגיע לעבוד פה יקבל אינספור תועלות מוחשיות מהסביבה שייצרנו עבורו".

בוסטר – מתחמי עבודה לעסקים (צילום: עידן גור)

בוסטר – מתחמי עבודה לעסקים (צילום: עידן גור)

מתחמי העבודה המשותפים והמשרדים של 'בוסטר' מתאימים לשלושה קהלים עיקריים: יזמים שרוצים לעבור בבת אחת ל-100% תפוקה כדי לקדם את הרעיון שלהם; עצמאיים שהחליטו לצאת מהבית, לשים הפרדה בין עבודה לזמן חופשי ולהתמקד יותר בעסק; ובעלי עסקים המבינים שעסק הוא דבר דינאמי שדורש גמישות גבוהה ביכולת שלו להתאים עצמו מחדש בכל רגע לתנאים בהם הוא פועל.

יזמים, עצמאיים או בעל עסק עם צוות עובדים – כולם יכולים למצוא את הסביבה הנוחה ביותר ממנה יוכלו לנהל את ההצגה ולבנות את החלום העסקי שלהם, שלב אחר שלב. 'בוסטר' מציעה מגוון פתרונות תכליתיים לעסקים הנדרשים למרחב פרטי מעודד צמיחה, יצירה והשראה, שבו יוכלו להתמקד בעשייה. תוכלו להתייעץ עם שלום על המרחב הכי נכון עבורכם בהתאם לגודל הצוות ולצורכי העסק, ובהמשך תוכלו בהתראה קצרה לעבור למשרד גדול או קטן יותר המתאים לצרכים המשתנים ולתקציב שהגדרתם.

המשרדים שאותם תשכרו מרוהטים בכל המתקנים והריהוט להם אתם זקוקים כדי להתחיל בעבודה. הנהלת 'בוסטר' דואגת לכם למטבח מאובזר ומפנק, פינות רגיעה, לאונג' אירוח ייצוגי ומרווח, חדרי ישיבות מאובזרים. כחלק מקהילת בוסטר תיהנו גם ממפגשי תוכן ומסדנאות מקצועיות בתחומים שונים התורמים לשיווק ולקידום העסק שלכם, hour Happy, מפגשי קהילה לקידום נטוורקינג ועוד.

הרעיון פה הוא לספק לכם את כול מה שאתם צריכים כדי שיהיה לכם את הראש השקט, חסר ההפרעות, לנהל את העסק שלכם בצורה ממוקדת מבלי לעסוק ברעשי רקע מיותרים. כשיש לכם 'אבא ואימא' שדואגים לכם לכל מה שאתם צריכים, ואף דואגים להעשיר אתכם בתכנים, סדנאות והרצאות לקידום העסק. זה ה-Boost שאיתו קל לבצע מהלכים שאחרת היו עלולים לקחת זמן רב.

הסדנאות שאותן מארגנת 'בוסטר', כמו הפסקות הקפה שתיקחו מפעם לפעם, הן הזדמנות טובה לקחת פסק זמן מהעבודה, להכיר את הקהילה מלאת החיים של המשרד ולפתוח חלון הזדמנויות לשיתופי פעולה. כאשר ישנם כל כך הרבה בעלי עסקים שונים, המגיעים מתחומים שונים, קורה לא פעם ששני חבר'ה שבדיוק יצאו להפסקת קפה או אוכל מתחילים לדבר ומגלים כי יש להם הזדמנות ממשית לשיתוף פעולה שייטיב עם שניהם.

העובדה כי המשרדים מאכלסים כל כך הרבה בעלי עסקים שונים, הופכת את המקום לקרקע מלאת הזדמנויות פז שבה כל אחד יכול, בכל רגע נתון, למצוא קולגות לשיתוף פעולה שיעזרו לו לקדם את העסק שלו קדימה במסלול הנכון להצלחה.

אם אתם מחפשים את ה-X-Factor שיעזור לכם להפוך את העסק שלכם לכרם של ענבים מתוקים, מתחמי העסקים ברשת 'בוסטר' הם הפתרון המושלם עבורכם. הרשת מתרחבת ופועלת במספר מתחמי עבודה במיקומים אטרקטיביים: רמת השרון, קיסריה, רעננה, קדימה, כפר סבא, ראשון לציון, יבנה, חיפה ועוד.

לפרטים נוספים תוכלו ליצור קשר ולהתייעץ עם הנהלת החברה, לתאם סיור היכרות באחד המתחמים הקרובים אליכם, לשמוע על מגוון הפתרונות האפשריים עבורכם במטרה למצוא את ה-Boost שלכם!

בוסטר – מתחמי עבודה לעסקים

טלפון: 03-7221888

שעות פעילות: 24/7

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

בוסטר – מתחמי עבודה לעסקים (צילום: עידן גור)

בוסטר – מתחמי עבודה לעסקים (צילום: עידן גור)


אופיסינה – השכרת חללי עבודה

משרדים מעוצבים בקו נקי ומודרני, עם מטבחים מפנקים וחדרי ישיבות מאובזרים, חברת אופיסינה משכירה חללי עבודה באווירה בוטיקית ומקצועית בפולג -מקום מלא השראה המאפשר שקט, ריכוז וחברה נעימה.

חברת אופיסינה נוסדה על ידי שתי שותפות: ליאת פנחס ומיטל בלוך, אשר עוסקות בנדל"ן קרוב ל- 20 שנה בארץ ובעיקר בארצות הברית. 'החיידק הנדל"ני' דבק בשתיים כבר בראשית דרכן המקצועית בניו יורק, שם גרו ועבדו מעל ל- 16 שנים. ההיכרות רבת השנים ובסיס החברות האיתן בין השתיים בשילוב הכוח הנשי ותמהיל תכונות עיקריות וחשובות בהן יזמות, דבקות במטרה, מקצועיות, יסודיות ויושרה, מייצר סינרגיה מקצועית פרודוקטיבית ומהווה מנוע צמיחה חיוני לחברה.

לפני כשנתיים הן חזרו לארץ עם בעליהן ומשפחותיהן והחליטו לרתום את הניסיון והידע שלהן להקמת עסק שיספק פתרון מקצועי ופרודוקטיבי ליזמים ולבעלי מקצועות חופשיים. אופיסינה מציעה משרדים מעוצבים בהתאמה אישית לצרכי הדיירים, המספקים סביבת עבודה נעימה ודינמית. "במתחמים שלנו תמצאו משרדים וחדרי ישיבות מרוהטים להשכרה במגוון גדלים ובמגוון מסלולים עם אפשרות התאמה לחברות ועצמאים". אומרות מיטל וליאת, "המטרה שלנו, לאפשר לדיירים למקסם את האפקטיביות שלהם על ידי יצירת סביבת עבודה יצירתית, נעימה ומקצועית".

אופיסינה: השכרת חללי עבודה. צילום: מיטל בלוך

אופיסינה: השכרת חללי עבודה (צילום: מיטל בלוך)

במתחם אופיסינה פולג נתניה, מוצעים 24 משרדים פרטיים המתאימים החל מעבור עובד אחד ועד לשמונה עובדים, ושני חדרי ישיבות לאכלוס מרווח ונוח של עד 12 איש הכוללים חיבורים מתקדמים למחשבים ולניידים, טלוויזיה חכמה, אינטרנט מהיר בטכנולוגיית סיבים אופטיים, וקו תקשורת. שני מטבחים מוצעים במתחם לנוחות הלקוחות, הכוללים פינת קפה, מיקרו, מקרר, קפה, סוכר, חלב, עוגיות ופירות.

מה ייחודי במשרדים להשכרה של חברת אופיסינה?

"רתמנו את ההשכלה האקדמית שלנו והניסיון הרב שצברנו כיזמיות בעסקים ובעולם הנדל"ן, לדרך ההקמה והניהול של חברת אופיסינה. הדברים נעשים באופן מחושב, לאט ובטוח. כך וידאנו ואנו ממשיכות לוודא בכל עת שהצרכים של הלקוחות שלנו יילקחו בחשבון ויקבלו מענה מיטבי". מיטל וליאת, מסבירות.

"השקענו המון מחשבה בתכנון ובעיצוב חדרים מרווחים מאוד, המתאימים למספר העובדים הייעודי לכל חדר, כך שכל עובד יזכה למקום מרווח ונוח.

"המשרדים הם משרדי בוטיק מעוצבים בסגנון מודרני וקריאטיבי, המעודדים יצירתיות וחדשנות. אין תנועה מתמדת של אנשים, והמקום שקט ופרטי לנוחות הלקוחות.

"השקענו באקוסטיקה ברמה גבוהה ובמיזוג נפרד. הבניין עצמו נבנה עם מעטפת זכוכית המחדירה כמה שיותר אור טבעי פנימה, וקירות המשרדים מופרדים על ידי מחיצות זכוכית וגבס – לשמירה על פרטיות מחד וחדירת אור אופטימלית, מאידך. האווירה מאוד נעימה, נוצרת תחושת קהילה ושייכות ביתית במקום, מה שתורם לנינוחות ולאפקטיביות העבודה".

מהם הערכים המוספים שאתן מספקות ללקוחות אופיסינה?

"אנו תמיד שמחות לשתף את לקוחותינו מהידע העסקי והפיננסי שצברנו ולתת להם מענה מקצועי בכל מה שיצטרכו. אנו מספקות פתרונות לחברות שהן במצב לא ברור, בתחילת דרכן, שלא רוצות להשקיע מיד במשרדים. אנו מבינות את המצב הפיננסי ומסייעות להן גם מעבר למשרד – בייעוץ, פתרונות מימון, קשרים עם משקיעים ובאופן כללי – מספקות עבורן על פי הצורך, ייעוץ עסקי בלתי פורמלי. הלקוחות הופכים עם הזמן לחברים שלנו, אנחנו לומדות מהם והם מאיתנו ויש שפע של רעיונות טובים לחלוק שבאים לידי ביטוי בסופו של דבר בביצוע ובניהול".

מה החזון העתידי שלכן לזמן הקרוב?

"אנו עובדות כיום על מתחם השכרת חללי עבודה נוסף ברעננה ומקוות בהמשך להמשיך להתפתח ולגדול".

אופיסינה – השכרת חללי עבודה

כתובת המתחם: מגדל סוהו, מפי 5 נתניה, קומה 5.

טלפון: 077-6706566

מעבר לאתר

אופיסינה: חללי עבודה משותפים. צילום: מיטל בלוך

אופיסינה: חללי עבודה משותפים (צילום: מיטל בלוך)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר