גרדן הום סנטר: כשגינת החלומות שלכם הופכת למציאות. הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר
גרדן הום סנטר: כשגינת החלומות שלכם הופכת למציאות. הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר

גרדן הום סנטר: כשגינת החלומות שלכם הופכת למציאות

קר בחוץ, אפילו מעונן וגשום וזה בדיוק הזמן להגיע למרכז העיצוב שיכין את הגינה שלכם לקיץ הקרוב

פורסם בתאריך: 4.2.20 18:45

יש חלומות שמאוד פשוט להגשים וגינה מושלמת היא אחד מהם. בגרדן הום סנטר קלנסווה, במרחק של עשר דקות בלבד מהעיר כפר סבא, תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי לעצב את הגינה שתזמין את כל האורחים שלכם פעם אחר פעם ובלי להתאמץ.

בעלי המקום, האחים חדיג'ה מזמינים אתכם להגיע ולגלות את העיצוב הבא של הגינה שלכם. אחרי הכל, גם הישראלים הצטרפו לטרנד האירופאי, הוצאת הסלון החוצה והשקעה בזמן גינה בימי האביב והקיץ. בכך אתם לא רק מנצלים ימים חמימים ושטופי שמש בעונת החורף לטובת עיצוב הגינה שלהם, אלא גם נהנים מתוצאה מידית. וכן, ניתן להכריז כי גם הישראלים משקיעים זמן, מחשבה והשראה בעיצוב הגינה והמרפסת. אז למה שלא תצטרפו גם אתם לטרנד הכי נכון וחסכוני?

"במרוצת השנים אני חווה את השינוי של הישראלים, השקעת תקציב וזמן בעיצוב הגינה, ממש כמו שהם משקיעים בעיצוב הסלון בבית", מציין סמי, מבעלי המקום. לדבריו, "יש לנו ארץ נהדרת, שטופת שמש וימים נעימים, וממש כמו שנבחר להשקיע בספה נוחה, כך גם הדבר לגבי הגינה. ולראיה, חלק גדול מהתקציב של הגינה מושקע לא רק בצמחיה והשקיה, מזרקה או בריכה, אלא גם בריהוט איכותי, פרגולה, גזיבו, כיסוי גינה ותאורה, כולל גרילי חצר, מטבח בחצר, נדנדות וערסלים ושלל ריהוט גן המתאימים באופן מושלם לגינה או לחצר".

דגם ברצלונה. הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר

דגם ברצלונה. הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר


הסלון יוצא החוצה

כוס קפה בבוקר במרפסת עם עיתון או טאבלט ביד, או בערב עם כוס יין או תה, מול מסך הטלוויזיה, זה כבר מזמן לא קלישאה מסרטים. כיום, הגינה שלנו היא פנינת אירוח לכל דבר, כולל גזיבו או סגירה בעונת החורף וחימום פטרייה בהתאמה למזג האוויר.

לדברי סמיר חדיג’ה מבעלי גרדן הום סנטר: "אנחנו מתמחים בייבוא ושיווק מוצרי גן ומרפסת איכותיים אשר עשויים ממגוון חומרים דוגמת עץ, אלומיניום, פלסטיק או ראטן. לצד אלו אנחנו מציעים שלל אביזרים משלימים אשר הופכים את מלאכת הקמת הגינה ועיצובה לקלה ונעימה. יתרה מכך, חשוב לנו שכל לקוח ייצא מרוצה ולכן אנחנו מתאימים לכל לקוח, משפחה או עסק את הריהוט והפריטים המשלימים לגינה, בהתאם לתקציב ולצורך אישי, כולל בחירה של ריהוט המתאים למזג האוויר הישראלי ותנאי מזג אוויר ים תיכוני.

"לכן אין כמו עונת החורף כדי להשקיע בריהוט איכותי ומעוצב במחירים נדירים הנעים בין 20-60 אחוזי הנחה. כמו כן, בכל קניה הלקוחות שלנו פוגשים אותנו ואת הצוות שלנו שעוזר להם למצוא את מה שהם באמת צריכים ורוצים.

"תוכלו למצוא אצלנו למשל פינת ישיבה למרפסת עשויה זכוכית בשילוב אלומיניום או פלסטיק, אשר תתאים גם לישיבה בחצר בימים חמים וגם כפינת ישיבה קבועה בתוך המרפסת שסביבה ניתן לעצב עם שלל מוצרים כמו מדפי ברזל, תאורה, מאוורר, שטיח ראטן מסיבי וכלי אחסון. כל אלו יהפכו את הפינה שלכם לנעימה ומזמינה.

"בנוסף, אנחנו מציעים ספות ואביזרי ריהוט גן במבחר עיצובים עשיר ומגוון המתאים לא רק לגינה אלא גם לחלל הבית, זאת בשל שילוב חומרים וצבעים איכותיים כגון עץ ובדים נעימים ורחיצים, ממש כמו שהיינו משלבים בסלון הביתי. לא בכדי, אומרים בעולם העיצוב שהסלון יוצא החוצה".

בעלי המקום בגרדן הום סנטר שמים בראש מעייניהם את הלקוח, ובכל קנייה ממליצים על שלל פתרונות מקיפים כמו למשל חומרי איטום, צבעים וגם כיסויים אשר ישמרו על הריהוט החדש לאורך שנים.

והכל תחת קורת גג אחת

ביקור בגרדן הום סנטר בקלנסווה גרם גם לנו להתחיל לחשוב עיצובית. קשה להסתיר את ההתלהבות נוכח המגוון העשיר שמציעה החנות. בחלל הענק והמעוצב תגלו שאתם בעצם מעצבים בנשמה. ככה זה כשאתם משוטטים במקום אחד בו יש הכל מהכל: בצד אחד מבחר מושקע של ריהוט גן ובית, פינות ישיבה, אמצעי הצללה וכלי גינון ועבודה, ביגוד עבודה, צרכי פיקניק לטיולים ועוד. בצד השני מבחר אביזרים משלימים כמו גרילי גז, נדנדות וערסלים, תאורת גינה, מוצרי חשמל, אמצעי חימום, כיסויים לריהוט גן באיכות גבוהה המתאימים למזג האוויר הישראלי וגם ריהוט גינה המשלב חומרים חזקים ועמידים כמו עץ, ראטן, אלומיניום ופלסטיק לצד בדים רחיצים בצבעוניות אופנתית. ובתווך, עיצובים של פינות ישיבה וריהוט כדי שתרגישו שאתם מתהלכים בתוך קטלוג.

לדברי סמיר, "המוטו שלנו הוא לגרום ללקוח שלנו לצאת מרוצה מהחנות. אנחנו משקיעים במתן שירות וייעוץ גם טרם הרכישה וגם אחריה. התאמת הריהוט ללקוח מתבצעת בהתאם לתקציב הלקוח, הסגנון המועדף עליו והצרכים שלו. בגרדן הום סנטר הלקוח יודע שדואגים לו עד הפרט הקטן ביותר".

גרדן הום סנטר בע"מ – חברה לייבוא ושיווק ריהוט גן, גינון, חלקאות ובניין

כתובת: קלנסווה המשולש 40640 ת"ד3210

נייד: 050-2944331

טלפון: 09-8945818

פקס: 09-8941857

אי מייל: [email protected]

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר

הדמייה באדיבות גרדן הום סנטר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר