צבעים באזור השרון (צילום: By kurhan, shutterstock)
צבעים באזור השרון (צילום: By kurhan, shutterstock)

צבעי באזור השרון: הכירו את ירון עובדיה

בחירה בצבעי איננה משימה פשוטה אבל כשרואים את המוניטין, הידע המקצועי והעבודות הצבע המרשימות של ירון עובדיה, אתם יכולים להיות בטוחים: הקירות שלכם בידיים טובות

פורסם בתאריך: 24.2.20 10:09

ירון עובדיה, צבעי באזור השרון

צביעת חללים היא לא עניין של מה בכך. הגוונים, הטקסטורות והסגנון שאנו נבחר להעניק לחדרי הבית ישפיעו רבות על התחושות ומצב הרוח שלנו, ויהיו אחראים למחמאות שנקטוף. בבואנו לבחור את הצבעים שיעטרו את חדרי הבית, פרט לגוון אהוב חשוב להעדיף שימוש בסוג הצבע המתאים לקירות ביתנו.

"בחירת צבע היא עניין לא פשוט בכלל. כיום ישנם שלל גוונים, טקסטורות וסוגים שיאפשרו לנו להשיג כל מראה שנבחר להעניק לחלל שאותו נרצה לצבוע", אומר ירון עובדיה, צבעי באזור השרון.

לדבריו, בחירת הגוון היא לא עניין של מה בכך. "כשצבעי מקצועי מגיע לפגישת ייעוץ והיכרות בבית הלקוח, הוא בוחן פרמטרים כגון האם יש בקירות רטיבות ונזילות והאם הקיר מתקלף. בהתאם לכך, הוא מציע פתרונות צבע מקצועיים שיבטיחו שקירות הבית יראו מזמינים, יפים ונעימים וישמרו על מראה נקי וחדש. כדאי לדעת שצבע יכול להשתנות בגלל תאורה, ואני מקפיד להציע פתרונות גם לבעיה הזאת.

ירון עובדיה (צילום עצמי)

"החשיבות הרבה של ייעוץ לפני צביעה היא רבה. בפגישת הייעוץ אנחנו עורכים תיאום ציפיות, והלקוח מסביר איך הוא רוצה לראות את חללי הבית השונים. אני מציג לו מניפת צבעים שכוללת לא פחות מ-1,500 גוונים. אם אגלה בעיות בקיר, אדע להציע פתרונות טובים ואיכותיים שיבטיחו שמראה הקיר יישמר לאורך זמן.

"ישנם כיום סוגי צבעים המיועדים לקירות הסובלים מבעיות שונות כגון נזילות ורטיבות. אנחנו גם מסכמים על משך זמן העבודה, המחיר הכולל ואופי העבודה. חשוב לי בשלב הזה לעבוד מול הלקוחות בשקיפות מלאה, תוך שאני מציג את התמונה הכוללת, מציע פתרונות ומספק מענה לכל שאלה".

ירון עובדיה, בעל ותק של 25 שנים בתחום הצביעה, הוא דור שני למקצוע הצבעוּת – אביו צבעי כבר שנים רבות. "עוד כילד התחברתי לאסתטיקה, לצבעוניות המשתנה. אני אוהב לראות איך בזכות צבעים החלל מקבל אופי משלו. בין אם מדובר בקירות פנימיים או קירות חיצוניים – לצבע תהיה השפעה מכרעת על המראה הכולל והתחושות שלנו". אומר עובדיה.

צביעה דקורטיבית של ירון עובדיה (צילום עצמי)

צביעה דקורטיבית של ירון עובדיה (צילום עצמי)

עובדיה, צבעי באזור השרון, הוא צבעי מקצועי המציע שירותי צבעות עבור בתים פרטיים, דירות, וילות, פנטהאוזים, מקלטים, חדרי מדרגות, קומת חנייה ועמודים. למוסדות ציבור רבים, בתי מלון ומשרדים מעניק את הטאצ' הייחודי שלו – ואף קיבל אות הוקרה על כך.

"אני צבעי שעוסק באמנות הקיר", הוא אומר, "זה אומר שפרט לקירות חללים פנימיים, אני מעניק לקירות חיצוניים אופי ומראה ייחודי שמתכתב עם הסביבה. חשוב להקפיד שהצבעים שבהם נבחר לעטוף מבנים וקירות יתכתבו עם המראה הכללי, ולא יהיו תלושים ולא שייכים. לעיתים אגלה שיש צורך בתיקוני גבס וקרמיקה קלים, ועל מנת להעניק מראה אסתטי אקפיד לבצע אותם.

"ישנם כמה סוגי צבע שבהם נעשה שימוש בעבודת צביעת חללים: צבע סטנדרטי ורחיץ, צבע שליכט צבעוני- חומר גולמי שמורחים על הקירות וניתן באמצעותו ליצור טקסטורה ולהעניק אופי לקירות, סטוקו – חומר שמעניק לקירות מראה שיש וגימור מושלם. חשוב להתאים את סוג הצבע לאופי העבודה והמטרה הסופית שאנו רוצים לקבל".

צבע שליכט צבעוני של ירון עובדיה (צילום עצמי)

צבע שליכט צבעוני של ירון עובדיה (צילום עצמי)

כאיש מקצוע, מקפיד עובדיה על סטנדרטים גבוהים ביותר של מקצועיות חסרת פשרות. "כשאני מתחיל עבודה על פרויקט צבע אני עובד רק בו, מסיים ועובר לפרויקט הבא. לעולם לא אעבוד במקביל בכמה פרויקטים, וכל לקוח יקבל את היחס האישי והמקצועי ביותר. אני עובד בצורה מסודרת ונקייה. בטרם אתחיל לעבוד אעטוף ואכסה את כל המקום על מנת שדבר לא ייפגע או יוכתם. במהלך ובסיום העבודה אני מקפיד לנקות את אזורי העבודה, וזאת כדי להעניק ללקוח תחושה נעימה גם כשהבית או המשרד בשלבי עבודה".

אין ספק שבחירה בצבעי איננה משימה פשוטה אבל כשרואים את המוניטין, הידע המקצועי והעבודות הצבע המרשימות של ירון עובדיה, אתם יכולים להיות בטוחים: הקירות שלכם בידיים טובות.

ירון עובדיה, צבעי באזור השרון

טלפון: 050-7338515 (זמין 24 שעות ביממה, למעט בשבת)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר