משרדי POWERBALL (צילום: amit herman)
משרדי POWERBALL (צילום: amit herman)

POWERBALL: חלל העבודה המשותף שכל עסק חייב להכיר

פאוורבול (POWERBALL), חברה לחללי עבודה משותפים, בנתה מערך שירותי אקסטרה מעולה המצטרף לשירותי הבסיס שלה. כעת זוכות חברות רבות ליהנות מסביבת עבודה נוחה יותר, שלא מצריכה מהם לדאוג לדבר - חוץ מאשר לפתוח את המחשב ולהתחיל לעבוד

פורסם בתאריך: 1.3.20 16:49

על היתרונות שבעבודה בחללי עבודה משותפים כבר דובר לא מעט, וכיום נראה כי עבור עצמאיים וחברות קטנות, ואפילו חברות גדולות, מדובר באופציה הנכונה ביותר. בין אם מדובר בשבירת שגרה ובסביבת עבודה מעודדת יצירה עבור הפרילאנסר שרגיל לעבוד מהבית, ובין אם מדובר בחברות קטנות ובינוניות בתחילת דרכן שמחפשות מקום שידאג לכל צרכיהן ויאפשר להן להתמקד בעבודה גרידא – חללי העבודה המשותפים הם אחת המדרגות שעוזרות לכל עסק לטפס אל הפסגה.

ההתלבטות באשר לבחירת מתחם העבודה הופכת לדיון לא פשוט כאשר רואים כמה גיוון קיים בשוק וההבדלים העצומים בין מה שמציעה כל חברה. חברות כמו POWERBALL, למשל, החליטו לקחת את 'גינת הירק' של חללי העבודה המשותפים ולהוסיף לה קצת דשן, כדי שכל חברה ששוכרת משרדים במקום, תהנה מחלקת אדמה משלה המלווה בצמיחה מואצת, מלאה בפירות מתוקים.

משרדי POWERBALL (צילום: amit herman)

משרדי POWERBALL (צילום: amit herman)

את משרדי POWERBALL הקימו לפני כ-5 שנים זוג אדריכלים יזמים המתמחים בעיצוב ותכנון משרדים בהתאמה אישית. לאחר שעיצבו עשרות משרדים לחברות שונות ביקשו השניים לשלב את הידע שלהם כדי ליצור מקום משלהם שגם מעוצב בצורה נעימה וגם מציע פונקציונליות גבוהה וערך עבור השוכרים. לאחר שהוקם המתחם הראשון בפארק המדע שברחובות, הקימו זוג היזמים גם את המתחם השני שנמצא באזור התעשייה שבפולג ואותו מנהל מנכ״ל החברה, רועי דימנד.

"שוק חללי העבודה המשותפים נמצא בצמיחה מסחררת בשנים האחרונות, זאת בין היתר בעקבות התחרות הרבה בו והעובדה שחברות רבות מחפשות סביבת עבודה שדואגת להן לכל צרכיהן. חברות שונות, כמו גם פרילאנסרים, מעוניינות לעבוד במקום שיאפשר להן לרכז את כלל המאמצים בעבודה עצמה ולא בניהול משברים קטנים שמסיחים את הדעת, כמו בעיות במתקני המשרד השונים או אפילו קפה שנגמר במטבח", משתף רועי.

"הדרך הטובה ביותר עבורנו לדעת מה צריכים בעלי העסקים שעובדים במתחם היא פשוט לשאול. אנחנו כל הזמן מתשאלים את עובדי המשרד, ששמחים לשתף פעולה ולומר מה לדעתם יוכל להפוך את סביבת העבודה שלהם ליעילה ונוחה יותר. הרצון שלנו לעזור לבעלי העסקים שמגיעים לכאן, כמו גם שיתוף הפעולה והיכולת לבטא את הצרכים שלהם, אפשרו לנו לבנות מתחם דינאמי שכל הזמן נמצא בתנועה, מתעצב לפי הצרכים של העובדים ולא מפחד לחדש ולשבור שגרה".

סביבת עבודה שדואגת לכל צורכי החברה . צילום: שי אפשטיין

סביבת עבודה שדואגת לכל צורכי החברה . צילום: שי אפשטיין

לצד השירותים הסטנדרטים אותם מציע המתחם ישנם גם שירותי אקסטרה הנקראים power-services המתאימים לחברות בתחילת הדרך או לעצמאים שטרם הספיקו להקים מערך תומך בעבודתם השוטפת.

שירותי ה-power-services הינם שירותים בלעדיים ל-POWERBALL וייחודיים לה, שכן הם נבנו לאורך שנים של עבודה מול לקוחות המתחם והותאמו בצורה מושלמת לצרכיהם. מטרת השירותים הללו, בדיוק כפי שהשם מציין, הוא לתת עוד קצת כוח ועוד דחיפה נוספת, שלעיתים רבות היא זו אשר רוב העסקים צריכים כדי להתחיל להתרומם ולבצע את קפיצת המדרגה לה חיכו.

אם תיקחו את שירותי ה-power-services המצוינים של המתחם תיהנו מ-4 יתרונות נוספים שיהפכו את חייכם להרבה אבל הרבה יותר קלים: שירותי אדמיניסטרציה ובהם מענה לטלפונים, תיאום פגישות, עזרה בגבייה מלקוחות ועוד; שירותי I.T הכוללים תמיכה במחשבים, התקנת תוכנות, טיפול בווירוסים ועוד; שירותי H.R שיעזרו לכם בשעת הצורך לגייס עובדים בהתאם לצרכי החברה; ושירותי פיננסים שיסייעו לכם בכל הקשור לפיננסים והנהלת חשבונות.

כל שירותי ה-power-services אותם מציעה החברה באים לייצר סטנדרט חדש של עבודה אותו תוכלו למצוא רק ב-POWERBALL. גישה זו מציבה את דיירי המתחם בסביבת עבודה אידיאלית המגבירה את הספקי העבודה ומאפשרת לחברות קטנות וגדולות כאחד לקצר זמני הגעה ליעדים ומטרות, וכן להתרחב במהירות, גם מבלי הצורך להרחיב את תחומי האחריות שלרוב מגיעים עם צמיחת החברה.

היכן שיש עסקים - יש חיים. משרדי POWERBALL (צילום: amit herman)

היכן שיש עסקים – יש חיים. משרדי POWERBALL (צילום: amit herman)

השירותים הייחודיים שנבנו לאורך הזמן מבטאים את הגישה בה עובד המתחם, אך המחשבה על תועלת ונוחות העובדים שבמקום החלה עוד בטרם בנייתו, עם בחירת מיקום נוח אליו יהיה קל להגיע בכל בוקר גם מבלי לעמוד שעות בפקקים. 3 דקות ממחלף פולג שליד איקאה וממש מספר צעדים מהרכבת שבתחנת ספיר, נמצא מתחם POWERBALL – פתרון מושלם עבור אלה הסובלים מהפקקים בבוקר או עבור אלה שפשוט מעוניינים לעשות את הדרך ברכבת ולהימנע כמה שיותר מנסיעה באוטו.

ברגע שהגעתם למקום, תוכלו מיד להבחין כי מדובר באזור מתעורר מלא בבנייני משרדים וחברות שמצאו את משכנן הקבוע שם. אם בטבע אומרים שהיכן שיש מים – יש חיים, אז בעולם שלנו היכן שיש עסקים – יש חיים. האזור בו נמצאים המשרדים מלא במסעדות, ברים ומתחמי קניות, כשהכול במרחק הליכה ופתוח לאורך כל שעות היממה.

היתרונות הרבים שמגיעים במסגרת העבודה במתחם POWERBALL מגיעים בין השאר גם בזכות צוות המקום שדואג להפיח חיים בקהילה ולדחוף אותה קדימה כל הזמן. כל מנהלי הקהילה שבמקום נבחרו בפינצטה וזו בכדי להבטיח כי את המקום מנהלים אנשים שתמיד ישמחו לעזור לכם, בין אם בנושאים הקשורים למשרד, לעסק או אפילו סתם להיות אוזן קשבת בשעת הצורך.

הרצון של צוות POWERBALL לעזור ולספק קרקע פורייה עליה יוכלו עסקים לצמוח, הפכו את המתחם המעוצב לבחירה הראשונה עבור בעלי עסקים ועצמאים רבים. נוחות, זמינות וגמישות הם רק חלק מהערכים שמובילים המתחם, ואם זה מה שאתם מחפשים ביום העבודה שלכם, תהיו בטוחים שהמקום מציע עוד הרבה הפתעות נוספות שיהפכו את ההגעה למשרד לרגע הכי טוב ביום שלכם.

POWERBALL

טלפון: 5647*

כתובת: גיבורי ישראל 10, אזור התעשייה פולג

שעות פעילות: כל השבוע, לא כולל שבת

מעבר לאתר

מעבר לחשבון הלינקדין

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר