ליטוש קירות בנתניה (צילום: By Rakic, shutterstock)
ליטוש קירות בנתניה (צילום: By Rakic, shutterstock)

ליטוש קירות בנתניה: המומחה שמחזיר לשיש את הברק

מתכוונים לעבור לבית חדש בנתניה או חיים כבר שנים בבית עם קירות ומרצפות שיש שזקוקות לליטוש בהקדם? יהודה, בעלי 'י.ד ליטושים', ישמח להירתם למשימה. כמי שכבר שנים מתמחה בעבודות ליטוש קירות בנתניה, מגע הקסם שלו הופך כל שיש למראה מלאת השתקפויות

פורסם בתאריך: 3.3.20 18:37

י.ד ליטושים

שיש הוא אחד האמצעים הטובים ביותר עבורנו לעדן את קירות הבית. תחושת האקסקלוסיביות שהוא מביא עימו הופכים אותו לסמל סטטוס מושלם המשדר הן יוקרה, הן אלגנטיות. ככל מינרל אחר הוא נוטה לעבור תהליך של בליה עם השנים, לאבד מהברק, להיסדק ולצבור כתמים שונים, ולא חשוב כמה ננסה לשמור עליו הוא לא יחזיק מעמד לנצח.

כדי ליהנות מהסטייל האלמותי שהשיש מכניס לביתנו, עלינו להבין בראש ובראשונה ששיש דורש תחזוקה קבועה, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות ליטוש שלו. לשם כך, חברת 'י.ד ליטושים' המתמחה בליטוש שיש, משתמשת במכשור מתקדם ומצליחה להחזיר את האבן למצבה הטבעי ומלא הברק.

מבריק עד כדי השתקפות (צילום: י.ד ליטושים)

מבריק עד כדי השתקפות (צילום: י.ד ליטושים)

בטרם שתזמינו את החברה לעבודה בביתכם, עליכם לבדוק מהן מידות הקיר שיש ללטש ולמסור מידע בנוגע לסוג השיש ולרמת הליטוש שבה תחפצו. ישנם אנשים שאוהבים את קיר השיש שלהם מבריק לחלוטין עד שאפשר לראות עליו את ההשתקפות שלהם בזמן שהם חולפים על פניו, וישנם כאלה המעדיפים שיהיה בסגנון מט משי המעניק לו מראה מעט יותר מסתורי. יחד עם יהודה, בעלי החברה, תוכלו להתייעץ על סוג הליטוש הנכון ביותר עבורכם ועל האופן שבו הוא יבוצע, ובתום השיחה תוכלו לתאם מועד הגעה.

ליהנות ממשטחי שיש מלאי ברק

כאשר מדובר בליטוש קירות, התהליך הוא פשוט ולא יהיה עליכם להזיז את כל החפצים בבית כדי לפנות מקום. די בכך שתזיזו את הריהוט המוצב בסביבת הקיר, על-מנת שיהיה ניתן כבר להתחיל לעבוד עליו. במהלך העבודה מלטשים את כל הקיר, פותחים את החריצים שבין האריחים, ממלאים אותם בדבק התואם לסוג האריח ולמראה שלו, ומלטשים שוב כדי לקבל משטח אחיד. לאחר כל תהליך הליטוש, מנקים אותו ומיישמים סילר, שמונע כתמים ומבטיח כי הקיר ישמר מבלי שיספח אליו נוזלים או חומרים שיהרסו אותו.

סגנון מט משי למראה מסתורי (צילום: י.ד ליטושים)

סגנון מט משי למראה מסתורי (צילום: י.ד ליטושים)

לצד ליטוש הקירות, תוכלו ליצור קשר עם יהודה כדי שילטש לכם גם את רצפת הבית. התהליך עצמו זהה לליטוש הקירות, אך מכיוון שמדובר ברצפה שעליה מונחים ריהוט וחפצים שונים, עדיף להקדים ולהוציא את הכול למקום אחר. אם אתם גרים בבית קרקע, הכי פשוט הוא להעביר הכול החוצה, אך אם אתם גרים בבניין קומות הדבר הנכון יהיה לבקש מיהודה לעטוף את הציוד והריהוט כך שלא יצבור אבק, ובמהלך העבודה להזיז אותו ממקום למקום בהתאם או להכניס אותו לאחד החדרים שלא נכללים בעבודת הליטוש.

לסיכום, אם אתם מתכוונים לעבור לבית חדש או חיים כבר שנים בבית עם קירות ומרצפות שיש שזקוקות לליטוש, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם יהודה מ'י.ד ליטושים' והוא ישמח לקפוץ לביקור ולהירתם למשימה. אחרי שתהליך הליטוש יסתיים, תוכלו שוב להביט על הקירות ועל רצפת ביתכם וליהנות ממשטחי שיש מלאי ברק שיחזירו את התחושה הטבעית והנעימה לביתכם.

י.ד ליטושים

אזור פעילות: כל הארץ

טלפון: יהודה – 050-8837595


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר