קריית הספורט והנופש רעננה (צילום: שוקי קואז)
קריית הספורט והנופש רעננה (צילום: שוקי קואז)

קריית הספורט והנופש רעננה: כל האקשן במקום אחד

קריית הספורט והנופש רעננה מרכזת ארבעה מרכזי ספורט וכושר במתחם עצום אחד: כדורגל, טניס, שחייה וחוגים במתקנים המתקדמים ביותר - למבוגרים ולילדים

פורסם בתאריך: 5.3.20 18:13

אם אתם מעוניינים בחוויית כושר מקיפה, איכותית ומגוונת, 'קריית הספורט והנופש רעננה' הוא המקום בשבילכם. המתחם העצום הנפרש על פני 80 דונם (כולל חניות) ממוקם בשכונת לב הפארק הפסטורלית וכולל מגוון עצום של חוגים ופעילויות ספורט ואמנות, מתקני כושר, בריכות חצי אולימפיות וטיפוליות, מגרשי טניס, מגרשי כדורגל, מרכז אימונים, ספא, והכל במקום אחד.

קריית הספורט והנופש רעננה פועלת מטעם העירייה לטובת טיפוח איכות החיים והבריאות של תושבי העיר. בשנת 2015 אוחדו ארבעת מרכזי הספורט המובילים – מרכז החוגים 'לב הפארק', מרכז השחייה, מרכז הטניס ומגרשי הכדורגל – למרכז אחד הנושא את השם 'קריית הספורט והנופש רעננה'. זאת, מתוך מחשבה לאפשר לכל אחד מהלקוחות לבחור בתחום הפעילות המתאים לו ביותר, וכן לשלב בין תחומים שונים במודל מתקדם לבחירה של מנוי אישי, משולב או משפחתי.

"קריית הספורט מגדירה מחדש את חוויית הבריאות והכושר, על ידי יצירת סביבה מקיפה והוליסטית הכוללת עשרות חוגי ספורט ומתקנים מובילים", אומר אסף שדה, מנהל קריית הספורט והנופש רעננה לב הפארק. "המטרה שלנו היא ליצור סביבה תומכת בכושר גופני תוך שילוב אפשרויות אימונים חדישות, איכות סטודיו, מתקנים ומגרשים ללא דופי, חוגים ייעודיים למבוגרים, לילדים ולבני נוער על פי גיל, מאמנים מקצועיים ומנוסים, ושירות לקוחות ייחודי מהשורה הראשונה".

קריית הספורט והנופש רעננה: מרכז שחייה הכולל 4 בריכות (צילום: שוקי קואז)

קריית הספורט והנופש רעננה: מרכז שחייה הכולל 4 בריכות (צילום: שוקי קואז)

מהם ארבעת מרכזי הספורט בקריה?

"ארבעת מרכזי הפעילות הם: מרכז השחייה הכולל בריכה חיצונית קיצית חצי-אולימפית, בתוספת אזור מוצלל למשחקי ילדים; בריכה לימודית מחוממת; בריכה באורך 25 מטרים עם 6 מסלולים, מקורה ומחוממת; בריכת פעוטות קיציות מוצללות ומשחקייה לפעוטות, סאונה רטובה, ג'קוזי וחדרי כושר ומדשאות ענק להנאת המנויים.

"מרכז הטניס כולל 14 מגרשים מקצועיים ומארח את אליפות ישראל בתחרויות בין לאומיות.

"מרכז אימוני כדורגל של מחלקות הנוער הכולל שני מגרשי כדורגל – אחד מהם מדשא סינטטי – ויציע.

מרכז חוגים המציע מגוון רחב של חוגי ספורט, ריקוד ואמנות לילדים ולמבוגרים.

"כל המרכזים פועלים תחת קריית הספורט והנופש רעננה לב הפארק, במתחם עצום אחד".

אילו חוגים, למשל, מוצעים בקריה?

"מגוון החוגים רחב מאוד ופונה לכל קבוצות הגיל, מילדים צעירים מאוד ועד למבוגרים ביותר. למבוגרים ישנם חוגי התעמלות בריאותית, כדורסל נשים/גברים, הליכה נורדית, התעמלות במים, יוגה, פלדנקרייז, פילאטיס, טאי-צ'י ועוד. לילדים יש חוגי חדר כושר, קרטה, ג'ודו ספורטאים צעירים, חוגי שחייה, בלט ומחול, ולאחרונה אנו מטפחים את תחום המחול לילדים ברעננה ועובדים על יצירת נישה ייחודית בתחום. יש קבוצת מחול ובלט לילדים קטנים מאוד מגיל 4 ועד לקבוצה הבוגרת שגם מופיעה על במות.

"עבור ילדים ומבוגרים, מוצעים מגוון חוגי אמנות, כגון: ציור, פיסול, נגרות, סדנת אמנים, ועוד. בקריה ישנן גם פעילויות העשרה מגוונות, תערוכות אומנות של אוצרים מקומיים, ריקודי עם בהרקדה חופשית לתושבים בתשלום, ועוד. אנו מקפידים לערוך סקרים לתושבים עם הצעות לפעילויות שונות וחוגים נוספים ותמיד קשובים ופועלים על פי הצעות הרוב".

קריית הספורט והנופש רעננה: מגוון חוגים רחב מאוד, לכל גיל (צילום: שוקי קואז)

קריית הספורט והנופש רעננה: מגוון חוגים רחב מאוד, לכל גיל (צילום: שוקי קואז)

יש שיתופי פעולה עם בתי ספר וגני ילדים בעיר?

"בהחלט. במרכז הטניס יש לנו שיתופי פעולה רבים עם בתי ספר וגני ילדים מהאזור, והילדים מגיעים אלינו לשיעורי העשרה במרכז. אנו שמחים וגאים בכך שמרכז הטניס שלנו הוא אחד הגדולים והיפים בארץ, ואנו פועלים במטרה ליצור בסיס של שחקנים ושחקניות אוהבי טניס כדי להכשירם לכיוון טניס תחרותי. בני הנוער המשחקים אצלנו באופן מקצועי הם מהטובים בארץ, והמדריכים שלנו הם מהמובילים שיש בתחום, ביניהם שי פונה הרכז המקצועי שתחתיו ישנם מדריכים בקבוצות תחרותיות ולא תחרותיות.

"במגרשי הכדורגל אנו מספקים שירות בעיקר לקבוצת הנוער של הפועל רעננה, והרבה נערים ונערות מגיעים להתאמן באחד המגרשים היותר מרשימים באזור.

"במרכז השחייה יש לנו שת"פ עם בתי ספר מהאזור, כגון בית ספר 'אגם' לילדים עם מוגבלויות שמגיעים להידרותרפיה עם אוריינטציה טיפולית, וכן שיעורי שחייה ושיפור סגנון שחייה לילדים. אנו גם מעבירים שיעורי שחייה תחרותית וחוגי טריאתלון עממי ותחרותי".

קריית הספורט והנופש רעננה: משיעורי שחייה ושיפור סגנון עד שיעורי שחייה תחרותית (צילום: שוקי קואז)

קריית הספורט והנופש רעננה: משיעורי שחייה ושיפור סגנון עד שיעורי שחייה תחרותית (צילום: שוקי קואז)

מהו מודל המנויים המיוחד בקריית הספורט?

"הייחוד של המרכזים הוא שיש אפשרויות מגוונות להרשמה. מי שרוצה חוג ספציפי יכול להירשם לחוג זה או לכמה חוגים, או לקבל את כל החוגים במסגרת מנוי הכולל הכל. ניתן לעשות מנוי למרכז מסוים כגון מרכז השחייה או הטניס, ולעשות כל קומבינציה אפשרית של שילוב בין המרכזים. מנויים לשתי קומבינציות ומעלה זוכים בחוגים ללא תשלום נוסף. במנוי משפחתי, לדוגמה, מקבלים סל חוגים רחב ללא תשלום; ובמנוי דו-ענפי – 'מנוי זהב' – מקבלים את כל החוגים ללא תשלום.

"חשוב לציין, שהמחירים שלנו עממיים ונוחים לכל כיס, ומטרת הרעיון של מנוי כולל היא להוזיל עלויות. הקו המנחה שאנו פועלים על פי הוא לתת את השירות הטוב ביותר לתושב, במחיר אטרקטיבי, ותושבי רעננה במיוחד נהנים מהנחות והטבות משמעותיות ברישום".

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "ברעננה הספורט הוא דרך חיים. בסימן 'נפש בריאה בגוף בריא', חרטה עיריית רעננה על דגלה להרחיב בקרב תושבי העיר את מעגלי העוסקים בספורט, ומעודדת את תושביה לעשייה ספורטיבית במגוון ענפי הספורט ובכל הגילאים. עשייה זו נותנת את פירותיה – בהישגים השונים להן זוכות נבחרות הספורט השונות, המייצגות את העיר בתחרויות ארציות ובינלאומיות; במגמות הספורט הייחודיות הפועלות בבתי הספר, ובחינוך ילדי העיר לפעילות גופנית כבר מהגיל הרך.

"נמשיך לפעול לקידום הספורט בעיר, בהקמת מתקני הספורט החדשניים והמתקדמים ביותר לרווחת התושבים, ובהנהגת חוגים, אירועים ופעילויות יזומות המקדמות אורח חיים ספורטיבי ובריא בעיר".

קריית הספורט והנופש רעננה לב הפארק

כתובת: יאיר שטרן 1, רעננה

מעבר לאתר

טלפון: 09-7700700


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר