רפואה משלימה (צילום: By VGstockstudio, shutterstock)

רפואה משלימה: יש אלטרנטיבה לכאב ולמניעת ניתוח

סובלים מכאבים לא מאובחנים ולא מרוצים מהדרך שבה רופא המשפחה טיפל בכם? יש לכם כתובת אחת: רשת מרפאות 'אלטרנטיבה', שמאחוריה עשרות שנים של ניסיון בטיפול ובהחלמה של מטופלים ממגוון של בעיות בריאות - והכול באמצעות שיטות ייחודיות

פורסם בתאריך: 11.3.20 10:10

בין שאתם סובלים מבעיות בריאותיות שכיחות כגון כאבים בעקב כתוצאה מדורבן, כאבים בכתפיים או רגישות בגיד אכילס; ובין שאתם נמנים עם אלה שעלולים לסבול מבעיות מורכבות כגון שחיקת סחוס או פריצת דיסק – כך או כך, תמיד עדיף להגיע למקום מקצועי שמאחוריו שנים רבות של ניסיון כדי לאבחן את הבעיה במדויק, וגם לקבל מגוון אפשרויות טיפול. כזו היא בדיוק רשת מרפאות 'אלטרנטיבה'.

רשת אלטרנטיבה, המציעה פתרונות בריאות משולבים, מפעילה סניפים בחולון, ברעננה ובנס ציונה. מי שעומד מאחורי הקמת הרשת המצליחה ומנהל אותה עד היום הוא משה פרימן – ד"ר בנטורופתיה ND (רפואה טבעית לא רפואי), תרפיסט רב-תחומי ומומחה לפגיעות ספורט.

אלטרנטיבה: הקלה והחלמה ממגוון של בעיות (צילום: מדיספק מכשור רפואי)

אלטרנטיבה: הקלה והחלמה ממגוון של בעיות (צילום: מדיספק מכשור רפואי)

מאחורי פרימן ניסיון של למעלה מ-40 שנה בטיפול ובשיקום של אתלטים רבים וספורטאים מענפים שונים, ביניהם שחקני הפועל תל אביב בכדורגל שבהם טיפל באמצע שנות ה-80 של המאה שעברה ושחקני הפועל חולון בכדורסל ורצי מרתון.

"אנחנו מרפאה רב-תחומית שמשלבת מספר שיטות טיפול כמו פיזיותרפיה ייחודית, טיפול בדיקור נוירולוגי יפני מיוחד, רפואת תדרים, פולסים אלקטרו מגנטיים וגלי הלם", מסביר פרימן. "אנחנו יודעים גם להתאים מדרסים במידת הצורך אם זיהינו בעיות גב או ברכיים, או אגן לא מאוזן".

כל הטיפולים במקום אחד

ברשת אלטרנטיבה מועסקים שישה מטפלים, בהם שני פיזיותרפיסטים – כולם בוגרי לימודי רפואה משלימה, והוכשרו בטיפול בגלי הלם ובהקלה והחלמה ממגוון של בעיות כגון דורבן, שחיקת סחוס, פריצת דסק, כאבי כתפיים ועוד.

"מי שמגיע אלינו עובר שאלון רפואי יסודי", מסביר פרימן, "ובזכות שיטות הטיפול המיוחדות שלנו, יחד עם הניסיון הרב והיכולת לאבחן במקום, אנחנו מצליחים לזהות בעיות שלא זיהינו עד כה ולטפל בהן. אצלנו אפשר לקבל את הכול במקום אחד".

אלטרנטיבה: לחזור במהירות לקו הבריאות (צילום: מדיספק מכשור רפואי)

אלטרנטיבה: לחזור במהירות לקו הבריאות (צילום: מדיספק מכשור רפואי)

פרימן עבר השתלמויות רבות בארץ ובעולם והיה מהראשונים שהפעילו גלי הלם בישראל. היום, בגיל 73, הוא ממשיך במלוא המרץ להעניק מניסיונו למטופלים שלו ומעמיד בפניהם גם גישה אחרת – שמעמידה את הנושא הנפשי במרכז. "הנפש מאוד חשובה", הוא מבהיר, "מתח ולחץ מרחיבים כאבים. אנחנו יודעים לטפל גם בכאבי ראש ובמיגרנות מתוך הבנה שהמתח הנפשי מאוד חשוב לטיפול הכולל".

מיהו קהל היעד שלכם?

"מכל המינים ומכל הסוגים. אנשים שסובלים מכאבי ברכיים, משחיקת סחוס, מכאבים ברגליים כתוצאה מסוכרת, מפגיעה במערכת העצבית – כולם יכולים לבוא ולמצוא אצלנו את הפתרון לבעיות שלהם. מי שחבר בכללית מושלם יכול לקבל החזר, וכך גם מטופלים שמחזיקים בביטוחי בריאות פרטיים בחברות הביטוח".

אם אתם חשים קצת לא בטוב לאחרונה ולא מצליחים לקבל תשובה ברורה מהרופא המטפל שלכם בואו למרפאות אלטרנטיבה. הניסיון, הידע ושילוב המטפלים הרבים במקום אחד יהווה עבורכם מעטפת שמבטיחה להחזיר אתכם לקו הבריאות במהירות.

אלטרנטיבה: הכול במקום אחד (צילום: מדיספק מכשור רפואי)

אלטרנטיבה: הכול במקום אחד (צילום: מדיספק מכשור רפואי)

רשת מרפאות אלטרנטיבה

טלפון: 072-3969755

מרפאה ראשית: יהושע חנקין 76, חולון.

מרפאה נוספת באחוזה 88, רעננה.

למשלוח דוא"ל

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר


* האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית, והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות או בדיקה רפואית פרטנית של המטופל.


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר