ערכות טיפולים של מוניקה פכטר (צילום: By Oleggg, shutterstock)
ערכות טיפולים של מוניקה פכטר (צילום: By Oleggg, shutterstock)

ערכות טיפולים: כל מה שהעור זקוק לו

מוניקה פכטר, דרמותרפיסטית מחלוצות תחום האסתטיקה והיופי בישראל, מאמינה כי כדי להגיע לשיפור טבעי ועקבי במראה העור יש להתמקד בשורש הבעיה. לשם כך, פיתחה ערכות טיפולים ייחודיות להגנה על העור ועל העיניים. ערכות הטיפולים מבית מוניקה פכטר: כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.3.20 20:46

מוניקה פכטר היא דרמותרפיסטית, מחלוצות תחום האסתטיקה והיופי בישראל. הייחוד בגישתה של מוניקה נעוץ בפילוסופיה המנחה אותה בעבודתה עם לקוחותיה על פני השנים הארוכות שבהן היא עוסקת בקוסמטיקה דרמותרפיסטית; מוניקה לא מאמינה בטיפולים פולשניים ואגרסיביים לעור, העלולים להסב יותר נזק מתועלת.

לשיטתה, יש להתמקד בשורש הבעיה ובכך להגיע לשיפור טבעי ועקבי במראה העור. כאשר העור אינו בריא בבסיסו, מאמינה מוניקה, אין זה משנה כלל בכמה תכשירים נעשה שימוש או אילו טיפולים נעניק לו – דבר לא ישפיע עליו.

על מוניקה ניתן לומר בלב שלם שהיא אכן רואה את העור. כקוסמטיקאית מומחית, היא מבססת את עבודתה על אבחון, התאמה אישית, מעקב ושאיפה לתוצאות ניכרות באמצעות שימוש בחומרים איכותיים וטכנולוגיות רפואיות מתקדמות. שיטת עבודה זו מספקת מענה לשלל בעיות ומצבים בעור כגון אקנה, פיגמנטציה, רפיון, קמטים, יובש ועוד.

מוניקה פכטר: לראות את העור (צילום: יח"צ)

מוניקה פכטר: לראות את העור (צילום: יח"צ)

ערכת Pro-Active: הדור החדש של הגנה על העור

את הערכת הטיפולית Pro-Active (פרו אקטיב) לטיפול בהזדקנות העור – גם לעור רגיש! – פיתחה מוניקה בשיתוף מעבדה ישראלית מהטובות בארץ, כשהיא מסתמכת על ההבנה הרחבה שלה בכול הקשור לצורכי העור ומתוך ניסיונה העשיר.

ערכת Pro-Active מעניקה לעורך טיפול מעמיק של אנטי אייג'ינג, ובו-בזמן היא מאזנת ומחזקת את מערכת ההגנה הטבעית של העור. הערכה החדשנית מבוססת על שני מרכיבים עיקריים, אשר חוברים יחדיו ככוח חלוץ ופועלים למראה עור בריא, צעיר וקורן יותר:

Biolin רכיב פרוביוטי שהוכח מחקרית כמסייע לחיזוק ההגנה והעמידות הטבעית של העור. חיידקי ה-Biolin מתיישבים על העור, יוצרים מגן אנטי-מיקרוביאלי ומנטרלים את פעילות החיידקים, הנחשבים עוינים לבריאות העור.

שמן המפס (קנביס) – שמן הידוע כבעל תכונות ריפוי ואנטי אייג'ינג. שמן ההמפס מכיל כ-23% חומצות אמינו, חומצות שומן (דוגמת אומגה 3 ואומגה 6), אנטי אוקסידנטים וחלבונים. כל אלה חודרים לשכבות העור ומזרזים תהליכי ריפוי והתחדשות בתאים, משפרים את שמירת הלחות ומאטים את הזדקנות העור.

הערכה הטיפולית מכילה שלושה מוצרים המשמשים כקו הגנה ראשון מפני השפעות מזיקות לעור: קרם בוקר לפנים פרו-אקטיב, סרום פנים פרו-אקטיב, וקרם לילה לפנים פרו-אקטיב. מוצרים אלה אף תורמים להקלה במקרים של עור רגיש ואדמומי, אקזמות ואטופיק דרמטיטיס, ומהווים סיוע בטיפול באקנה וסבוריאה.

מוניקה פכטר: לשמור על העור במצבו המיטבי (צילום: יח"צ)

מוניקה פכטר: לשמור על העור במצבו המיטבי (צילום: יח"צ)

בד-בבד, כשאנחנו מקפידים על תזונה בריאה ומאוזנת, איננו מסתפקים בקבוצת מזונות אחת אלא דואגים לספק לגוף את כל צרכיו – והדבר אמור גם בטיפול ובטיפוח עור הפנים. מלבד הערכה הטיפולית, העור שלנו זקוק למוצרים משלימים שיספקו לו את כל הדרוש למען מראה בריא וקורן, ולכן בקו המשלים לערכת הטיפול של מוניקה ניתן למצוא גם את המוצרים הבאים:

ערכה טיפולית לעיניים

מדובר בערכה המושתתת על צמד מוצרים שיחדיו מסייעים בהפחתת סימני גיל כגון קמטים וקמטוטים, נפיחות ועיגולים כהים. שימוש קבוע ומוקפד במוצרים תורם למראה עור מוצק וחלק יותר. הערכה כוללת:

קרם עיניים אנטי אייג'ינג Bio Peptide Eye Cream קרם המשפר את מראה העור, מעדן קמטים וקמטוטים, מפחית נפיחות וכהויות סביב אזור העיניים, מונע רפיון עור, ומעודד יצירת סיבי קולגן חדשים לשמירה על העור צעיר ומוצק יותר.

ג'ל עיניים אנטי אייג'ינג Meso Peptide Eye Gel ג'ל שמזין את העור בלחות מידית, מבהיר כהויות ומעודד התחדשות של תאים, אלסטיות ומיצוק העור.

מוצרים אלו עשירים בחומרים שבהחלט 'באים לנו טוב בעיניים': פפטידים ביומימטיים, ויטמינים, חומצה היאלורונית ותאי גזע צמחיים. כל אלה מעוררים את תאי הדרמיס ומעודדים אותם לייצר בעצמם חומרים חיוניים לעור.

קרם מסנן קרינה SPF50: סינרגיה מנצחת

כדי לשמור על העור במצבו המיטבי, מומלץ להגן עליו באמצעות קרם המועשר במסנן קרינה SPF50 אשר מטשטש את הפגמים ומעניק לעור את ההגנה והלחות הנחוצות לפני החשיפה לשמש.

קרם ההגנה מיוצר בטכנולוגיית מיקרו-קפסולציה ייחודית, שחלקיקיה הזעירים מכילים מסנני קרינה וצורתם מדמה פנינים. קרם זה מנטרל את הקרינה על פני שטח העור החיצוני ולא בתוכו. כך ניתן להגן על שכבות העור הפנימיות מבלי שייגרם לו נזק.

המגמה הניכרת בשנים האחרונות, של שמירה על מראה עור בריא וטבעי תוך ויתור על התערבות פולשנית, היא מבורכת. מגמה זו הולמת את האישה העכשווית שאינה מוכנה לסכן את בריאותה כדי להיראות יפה ולהרגיש טוב עם עצמה.

מוניקה פכטר, שמאמינה בכל ליבה שהבריאות – הן של העור והן של כלל הגוף – חשובה מכול, היא חלוצה של הגישה המרעננת הזו, וטוב לדעת שבזכות מוצרים מעין אלה אפשר להשיג תוצאות מצוינות – מבלי לשלם מחיר יקר, הן כספית והן בריאותית.

כל הערכות והמוצרים של מוניקה פכטר זמינים עכשיו במחירי השקה מיוחדים ואטרקטיביים.

מוניקה פכטר – קוסמטיקאית מתקדמת

כתובת: לוי אשכול 2, רעננה

שעות פעילות: א-ה – 9:00-17:00 | יום ו – 8:30-13:00

טלפון: 09-7450172

וואטסאפ: 052-8028136

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לדף האינסטגרם

לרכישת הערכה הטיפולית Pro-Active


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר