קורסים אונליין למתאמנים (צילום: By Maria Symchych, shutterstock)
קורסים אונליין למתאמנים (צילום: By Maria Symchych, shutterstock)

קורסים אונליין למתאמנים: המובילים בתחום

הילדים התחילו לטפס על הקירות ועל העצבים שלכם? אתם מחפשים מסגרת בריאה שתעסיק אותם, לפחות לשעה קלה? הנה רעיון נפלא: פרויקט 'מתאמנים ביחד מהבית' – קורסים אונליין למתאמנים בבית, לילדים ובני נוער – שנותן מענה מושלם לשעות הריקות של תקופת הקורונה

פורסם בתאריך: 25.3.20 17:08

מתאמנים ביחד מהבית

על מנת לשרוד בהצלחה את התקופה הקשה שאנחנו בעיצומה, שמרגישה קצת כמו ניסוי חברתי שבו משתתף כל המין האנושי, כול שנדרש מאיתנו הוא להישאר בבית. הדרישה שנשמעה בהתחלה כמו המשימה הכי קלה בעולם, מתגלה יום אחר יום כמאבק קודר נגד השעמום וכמלחמת הישרדות יום-יומית מול הילדים והטרור שהם מכניסים לבית – סליחה, התכוונו לברכה שהם מכניסים לבית. ילדים זה ברכה.

אחד הפתרונות הכיפיים שצצו לאחרונה, שמטרתו להעניק מסגרת עבור הילדים וקצת נחת למבוגרים, הוא פרויקט 'מתאמנים ביחד מהבית'. את הפרויקט יזמה רייצ’ל שיר, הבעלים של מועדון קרב מגע לנשים וילדים 'RS-KMA' והבעלים של מועדון כושר לנשים 'פיטגירלז', שבעקבות ההתפתחויות האחרונות עם נגיף הקורונה נאלצו לסגור כרגע את שעריהם ולהוריד את השאלטר.

לאחר שנשארה ללא יכולת להעביר שיעורים במועדונים, החליטה רייצ’ל להשיק יוזמה חדשה להעברת אימוני כושר לילדים דרך המחשב, בעלות סמלית של 50 שקלים בלבד לשבוע, כך שיוכלו לשמור על מסגרת בריאה וחיונית גם בתקופה שכזו.

מתאמנים ביחד בבית: להיכנס לקצב (צילום: יח"צ)

מתאמנים ביחד בבית: להיכנס לקצב (צילום: יח"צ)

משהו לחכות לו בכל יום

פרויקט 'מתאמנים ביחד מהבית' מיועד לילדים מגיל 3 ועד גיל תיכון, ומטרתו היא ליצור עבורם סביבה מהנה שבה יוכלו לפרוק קצת אנרגיות, ועל הדרך לתת להורים לעבוד ולדאוג לכל הסידורים. השיעורים מועברים בלייב מדי יום ומחולקים לפי שעות, כשכל שצריך לעשות הוא להירשם בעזרת ההזמנה שתקבלו בקבוצת הוואצאפ. אין צורך לתכנן מראש או לקבוע שעה לאימון – פשוט נכנסים להזמנה שמקבלים ונרשמים לשיעור הבא.

כל השיעורים מוקלטים ומועלים בסוף כל אימון לקבוצה, כך שגם אם הילדים פספסו את האימון ורוצים להתאמן, תמיד אפשר להפעיל את הסרטון ולהתחיל להיכנס לקצב. את כל השיעורים מעבירה מדריכה מקצועית העומדת מול המצלמה ומדגימה את הטכניקות השונות.

חשוב לזכור שמדובר בהפעלה של ילדים, ופעמים רבות קורה שהמחשבות שלהם נודדות והם מאבדים קשב, ולכן השיעורים מועברים בצורה אינטראקטיבית המאפשרת למדריכה גם להדגים את התרגילים וגם להסתכל דרך המסך על כל אחד מן המתאמנים, לתקן ולהדריך אותם.

מתאמנים ביחד בבית: שיעורים אינטראקטיביים (צילום: יח"צ)

מתאמנים ביחד בבית: שיעורים אינטראקטיביים (צילום: יח"צ)

כדי לשמור את הילדים מרוכזים ומעורבים האימון, תוכננו השיעורים כך שיציגו כמה שיותר גיוון ויתפרסו על פני מספר תחומים, ולכן כל שיעור משלב בתוכו אלמנטים מאימוני קיקבוקס, אימונים פונקציונליים, קרב מגע ועיצוב וחיטוב. הגיוון הרב באופי האימון, יחד עם השילוב של סגנונות האימון השונים, יוצר עבור הילדים חוויה מהנה ומאתגרת שממלאת את הזמן שלהם בכיף ומספקת להם משהו לחכות לו בכל יום.

* * *

התקופה שפוקדת אותנו היא אתגר גדול עבור כולנו – אבל גם הזדמנות להפיק ממנה משהו חיובי שילווה אותנו גם לאחר שהסערה תחלוף. אם הילדים כבר מתחילים לטפס על הקירות, ואתם מחפשים מסגרת בריאה שתעסיק אותם – ולו רק לשעה קלה – השיעורים של פרויקט 'מתאמנים ביחד מהבית' הם רעיון נפלא ופתרון מושלם לשעות הריקות שהתפנו.

מתאמנים ביחד מהבית

טלפון: 054-7474864

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר