שינוי הרגלי תזונה לאורח חיים בריא (צילום: By Sebastian Duda, shutterstock)
שינוי הרגלי תזונה לאורח חיים בריא (צילום: By Sebastian Duda, shutterstock)

שינוי הרגלי תזונה לאורח חיים בריא

מלי אבן שושן, רפלקסולוגית וארומתרפיסטית בכירה, מובילה אורח חיים בריא באמצעות תוכנית המסע שאליה הגיעה לאחר מחקר ושיחות עם תזונאים ונטורופתים. "כשהגוף ניזון כמו שצריך, הוא הרבה יותר מוכן ומאפשר", אומרת מלי, מייסדת מרכז 'נשימ"לי' לטיפול בסטרס

פורסם בתאריך: 7.4.20 14:07

נשימ”לי – מרכז לטיפול בסטרס

כבר מזמן נאמר כי תזונה בריאה המבוססת על ירקות ופירות תורמת לפעילותו התקינה של הגוף, מספקת לנו ויטמינים ומינרלים חיוניים, ושומרת עלינו בריאים – אבל מתי בפעם האחרונה באמת ספרתם את הצבעים של הפירות והירקות שאתם אוכלים? מתי בפעם האחרונה ביקש הילד שלכם תפוח עץ, במקום חטיף?

בבית של מלי אבן שושן, רפלקסולוגית וארומתרפיסטית בכירה, זהו המצב היום-יומי – בלי ספירת קלוריות, בלי הסתתרות ועם כל האפשרויות פתוחות. וכל זאת, בזכות 'תוכנית המסע' – תוכנית לתזונה בריאה המבוססת על ארבעה כללים פשוטים, שמלי מציעה ללקוחותיה ומיישמת בעצמה עם בני משפחתה.

שינוי אדיר בהתמודדות עם מחלה או סטרס. מלי אבן שושן (צילום: שחר שוחט)

שינוי אדיר בהתמודדות עם מחלה או סטרס. מלי אבן שושן (צילום: שחר שוחט)

להציב את המטופל במרכז העניינים

מלי, בעלת מרכז 'נשימ”לי' לטיפול בסטרס, הפכה את הסיוע לאנשים המתמודדים עם סטרס ולחץ בחייהם, לייעוד שלה בחיים. מלי מעידה כי היא עצמה הייתה "מלכת הסטרס", ולמעשה הגיעה אל העולם הזה מרקע שונה מאוד– תפקידי הדרכה ופיקוד בצה"ל.

אלא שלקראת השחרור שלה לאחר שירות צבאי ממושך ומשמעותי, הכירה מלי את עולם הארומתרפיה והרפלקסולוגיה דרך לימודיה במכללת רידמן – וחייה השתנו, לדבריה. "ברגע שראיתי שהכלים שלמדתי במהלך הלימודים השפיעו עליי", היא נזכרת, "ידעתי שהם יכולים להשפיע על כולם".

ההחלטה להקים את מרכז 'נשימ"לי' (שילוב בין 'נשימה' ו'מלי') הגיעה מתוך נבכי נפשה, עם רצון רב להציב את המטופל במרכז העניינים, לספק לו תשובה אמיתית ולהוות עבורו מרכז של ידע בכל הקשור להתמודדות עם סטרס, במגוון כלים מעולם הרפואה המשלימה.

הדרך של מלי לאורח חיים בריא כללה חוויה מורכבת ולא פשוטה, כאשר בשבוע ה-26 להריונה הרביעי היא עברה הפלה טבעית שלאחריה התקשתה מאוד להיכנס להריון בשנית.

"רציתי את ההיריון הזה מאוד", משתפת מלי, "וידעתי עד כמה התזונה משפיעה עלינו, על האופן שבו יכול הגוף להתמודד במצבים של סטרס, קושי או מחלה. אבל אני מגיעה מבית טריפוליטאי, חיה על מפרום, וכשאבא שלי היה מגיע מהעבודה הוא היה שואל אותנו 'מה אכלתם' ולא 'מה שלומכם'. אוכל עבורי זו אווירה, וידעתי שוויתור על האוכל הוא ויתור על משהו משמעותי בחיי".

תוכנית המסע

הרצון הזה לשמור על שגרה ואווירה, אך גם לבצע את השינוי שיסייע לגוף שלה בהתמודדות ובכניסה להריון, גרם למלי לצאת לחקר. במשך זמן רב היא שוחחה עם תזונאים, נטורופתים ושאר אנשי מקצוע, שעודדו אותה לספור קלוריות ולחשב מה היא אכלה. היא ידעה שעבורה, ובעיקר עבור המטופלים שלה – אנשים שמתמודדים עם קריירה, משפחות, לוחות זמנים עמוסים – זה פשוט לא יעבוד.

תוך כדי המחקר שלה, הגיעה מלי אל תוכנית המסע אשר מושתתת על ארבעה כללים פשוטים. "כשהגוף מקבל את התמיכה שנוצרת בעקבות שמירה על כללי התוכנית", מסבירה מלי, "יש לו את הדלק והאנרגיה הנחוצים לו להתמודדות ברגע שקורה משהו, מחלה או סטרס. אני, שהייתי לוקה בדלקת גרון מדי חורף, כבר שנתיים ללא דלקות; ואף אחד מבני הבית לא חלה השנה בשפעת, אפילו לא צינון קל. השינוי הוא אדיר".

אחת מהתופעות המופלאות שמתרחשות בשל השמירה הקפדנית על התוכנית היא שהתאוות, החשקים ואפילו הטעם בפה, משתנים. "בעבר יכולתי לחסל חבילה שלמה של שוקולד ולא להרגיש שאכלתי אותה", מתוודה מלי, "והיום קובייה אחת מספיקה לי. אני מגיעה ממקום של שובע, של שלֵמות, הגוף שלי פשוט לא צריך את זה. גם עלויות הקניות לסל הביתי פחתו משמעותית בעקבות זאת, ובדרך הספקתי להוריד בקלות קילוגרמים שהיו תקועים זמן רב".

טיפול משלים שמכין את הגוף

לאחר שראתה כי המסע שלה ושל בני הבית צלח, בחרה מלי להציע את תוכנית המסע גם למטופלים שלה בנשימ"לי, כטיפול משלים לטיפולים שהיא מציעה במרכז וככזה המתאים לכל אדם, בכל גיל ובכל מצב בריאותי. בתוכנית משתתפים כל הלקוחות בקבוצת וואטסאפ קהילתית ותומכת שבה מלי נותנת טיפים, מתכונים, תרגילי התעמלות, ובעיקר כלים לשינוי החשיבה. כל אחד מהלקוחות מקבל גם ליווי פרטי ממלי, בכל עת ובכל שעה, בכדי לסייע לו לבצע את השינוי – ועל הצד הטוב ביותר.

"אני מאמינה שזהו הטיפול המשלים הטוב ביותר לטיפולי הארומתרפיה והרפלקסולוגיה שאני מבצעת במרכז", אומרת מלי. "ברגע שהגוף ניזון כמו שצריך, כל התאים מקבלים את המיקרונוטריאנטים שלהם הם זקוקים, המייצרים תהליך נכון בגוף, כך שכאשר מבצעים בטיפול קבלת אנרגיה וניקוי – הגוף הרבה יותר מוכן, הרבה יותר מאפשר, והטיפול מראה תוצאות מרשימות ושינוי אמיתי".

נשימ"לי: תוצאות מרשימות ושינוי אמיתי (צילום: שחר שוחט)

נשימ"לי: תוצאות מרשימות ושינוי אמיתי (צילום: שחר שוחט)

נשימ”לי – מרכז לטיפול בסטרס

כתובת: לוי אשכול 2, רעננה

טלפון: 052-9455828

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק


* האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית, והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות או בדיקה רפואית פרטנית של המטופל.


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר