שיפוץ בתים במרכז: הכירו את פרפקט הום. צילום: Sergey Nivens, Shutterstock
שיפוץ בתים במרכז: הכירו את פרפקט הום. צילום: Sergey Nivens, Shutterstock

שיפוץ בתים במרכז: הכירו את פרפקט הום

פרויקטים כמו שיפוץ בתים הם פרויקטים מורכבים ויקרים, שהעבודה עליהם דורשת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. מהם הקריטריונים המשמעותיים ביותר שיש לקחת בחשבון לפני שיוצאים לדרך ושוכרים קבלן שיפוצים? כל התשובות בכתבה

פורסם בתאריך: 1.6.20 09:35

אבי תורג'מן, קבלן שיפוצים, התחיל את דרכו בענף בשנת 1984 כשולייה. לאחר שצבר נסיון ומיומנות רבה, פנה לדרך עצמאית והקים את פרפקט הום ומאז 1991 הוא קבלן שיפוצים מוביל בתחום. אבי מתמחה במגוון התחומים בענף השיפוצים ומלווה את הפרויקט מתחילתו ועד סופו. השירותים שהוא מעניק ללקוחותיו כוללים את כל סוגי השיפוצים: הריסה, בנייה, טייח, אינסטלציה גבס, צבע – הכול באיכות טובה וברמת גימור גבוהה.

בנוסף להיותו קבלן שיפוצים, אבי מעניק שירותי פיקוח וליווי לעבודות בנייה ושיפוצים שנעשות בבתים חדשים, וילות וכו'. אבי הוא קבלן רשום בענף השיפוצים, ואף למד קורס בטכניון בניהול פרויקטים בבנייה. בין הנכסים אותם הוא משפץ כלולים דירות, בתים פרטיים, וילות ובתי עסק.

צילום: גלי שרון

צילום: גלי שרון

אחד המאפיינים המייחדים את אופן עבודתו של אבי הוא היחס האישי לכל לקוח, לא מעט מלקוחותיו חוזרים אליו כאשר הם עוברים דירה וממליצים בחום על איכות עבודתו. מזה שלושים שנה שלקוחותיו מגיעים אליו בשיטת המלצות מפה לאוזן. בנוסף, אבי עובד עם מספר מעצבי פנים שמעריכים את אופן עבודתו וממליצים עליו בחום ללקוחותיהם.

אמנם ענף הבנייה והשיפוצים הינו מורכב, אך עם זאת, אבי מקפיד הקפדה יתרה על לוחות זמנים ולקוחותיו מעידים על אמינות ויושרה תוך עשיית העבודה על הצד הטוב ביותר. אבי נותן שירות ללקוחותיו בכל רחבי הארץ בדגש על המרכז והשרון.

איך מתמודדים עם עומסי העבודה בתחום השיפוצים בעונת האביב והקיץ?

"יש לי עובדים מקצועיים, אך אני נמצא בעמדת שליטה, מפקח היטב על העשייה וגם מבצע בעצמי את העבודות. בנוסף, אני משתדל לא לקחת מספר פרויקטים בעת ובעונה אחת. לכל פרויקט שאבחר לעשות יש דד ליין מסוים ואני תמיד עומד בזמנים. הודות לכברת הדרך שעשיתי בתחום, אני יודע היטב כיצד לתכנן ולהעריך את זמן העבודה שייקח לכל פרויקט".

איך אתה מצליח לשמור על מוטיבציה ועניין אחרי 30 שנה בתחום?

"מבחינתי לא מדובר כאן רק בעבודה לשם הפרנסה. כל שיפוץ הוא בעיניי יצירה בפני עצמה. ההשוואה בין הבית שאני מקבל לבין זה שהוא נראה אחרי השיפוץ הוא הבדל של שמיים וארץ, יש בעשייה הזו הרבה אתגר וכמובן סיפוק רב".

מה היית ממליץ לאנשים שעומדים לשכור קבלן שיפוצים?

"רצוי לפנות למכרים או קרובים ששיפצו בעבר ויוכלו להמליץ על קבלן כזה או אחר. חשוב מאוד לראות את העבודות הקודמות שנעשו על ידי הקבלן, לפנות ללקוחות קודמים ולשמוע את חוות דעתם בנוגע ללוחות הזמנים שבהם עמד, באיכות וטיב העבודה שלו ובאחריות שניתנה על עבודתו. אם קיים קושי לקבל המלצות ממכרים, כדאי לשכור פיקוח על עבודות השיפוצים.

"לצערי, יש קבלנים שיכולים להיעלם אחרי חודש, לעומת זאת, אני מעניק אחריות מעל ומעבר. בנוגע לתשלומים אין לשלם עד לתחילת העבודה, ובהמשך לשלם אך ורק לפי שלבי ביצוע. אגב, אופן תשלום זה מומלץ לא רק מול קבלנים אלא מול כל בעל מקצוע. אם לדוגמא בשלב הראשון של עבודות השיפוצים נעשות עבודות הריסה, אין לשלם את מלוא הסכום אלא כ-75% ממנו, וכך להשאיר לעבודות הגמר 25% מכל שלבי העבודה. אם יש צורך בתיקונים, קבלן השיפוצים יהיה מחוייב לסדרם בטרם יקבל את מלוא הסכום. לצערי, יש לא מעט "חאפרים" בענף ואני שומע על לא מעט מקרים שאנשים המתיימרים להיות אנשי מקצוע, לוקחים את הכסף ולא מבצעים את העבודה. לכן חשוב שתנאי התשלום יגנו על הלקוח. אין לסכם שום דבר בעל פה, הכול צריך להיות כתוב ומפורט, לפי סעיפים עם כתב כמויות מסודר ומפרט טכני מיוחד. כשאנשים בוחנים הצעות שונות מקבלנים חשוב לדעת שלא תמיד המחיר הזול הוא זה שמבטיח את התוצאה הטובה ביותר, לעיתים על מנת לתקן עבודות שלא נעשו כהלכה, בסוף משלמים הרבה יותר".

פרטי קשר

מייל: [email protected]

טלפון: 050-5757415

קישור לוואטסאפ

צילום: גלי שרון

צילום: גלי שרון


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר