צלמת ניו בורן מהמובילות בישראל: הכירו את טליה חן. צילום: טליה חן
צלמת ניו בורן מהמובילות בישראל: הכירו את טליה חן. צילום: טליה חן

צלמת ניו בורן מהמובילות בישראל: הכירו את טליה חן

הרגע הזה, בו נכנס פלא חדש אל העולם שלכם כהורים, וכל דבר שעושה התינוק שלכם ממלא אתכם בתחושת פליאה ותדהמה – זהו רגע שכדאי לנצור. כדי לדעת לצלם נכון את הגילאים הקטנטנים, צריך להיות מדויקים בגישה ובחשיבה היצירתית. צלמת הניו בורן טליה חן מעבירה סדנאות בדיוק בשביל זה ומראה איך עושים את זה נכון

פורסם בתאריך: 4.6.20 17:17

במהרה הקטנטנים גדלים, וההשתאות והפליאה של ההתחלה נותרות כזיכרון רחוק, אלא אם השכלתם לתעד אותם בזמן. טליה חן, המתמחה בתיעוד אותם רגעים היא צלמת ניו בורן מומחית המלמדת צלמים בארץ ובעולם את סודות המקצוע. טליה מעבירה סדנאות ניו בורן באופן קבוע באוקראינה, רוסיה, גרמניה, צרפת וגם ממש כאן בישראל, בסטודיו שלה בראשון לציון.

לצד צילומי הניו בורן והסדנאות, משמשת טליה גם כשופטת בתחרויות צילום בינלאומיות, ולעיתים קרובות מוזמנת להרצות בפני צלמים מרחבי העולם בכנסי צילום בינלאומיים שונים.

לדעת איך עושים את זה נכון

טליה חן, אמא לשלוש בנות החלה את דרכה בתחום הצילום לפני עשור. מצילום ילדים עברה לצילומי הריון ותינוקות עד שמצאה את הנישה בה היא מתמחה בה – צילומי ניו בורן. בעת בה טליה התאהבה בתחום, נישת הניו בורן בישראל הייתה מאוד לא מפותחת, ולכן בחרה טליה לרדוף אחר החלום שלה גם בחו"ל. "זה לא מספיק להיות צלם", מסבירה טליה. "עם ניו בורן חשוב לדעת איך עושים את זה נכון".

את הסגנון של טליה, לא ניתן לפספס והוא מאופיין בתמונות אמיתיות ואותנטיות ללא תוספות או רקעים דיגיטליים וללא פלאשים, אלא רק על ידי בניית קומפוזיציות מדויקות ומבריקות שמוציאות תמונות מושלמות. ואם אתם צלמים שמעוניינים לפצח את סוד הסגנון הכל כך ייחודי ומרשים את זה, אל חשש – טליה מעבירה סדנאות צילומי ניו בורן מיוחדות לצלמים.

על הסדנאות

רוב הסדנאות הן סדנאות יומיות מקיפות שמסייעות לצלמים להבין כיצד לגשת לצילום ניו בורן, הן מהבחינה הסגנונית והן מהבחינה הבטיחותית. "הנחה לא טובה ולא בטיחותית של התינוק כאשר הוא מתחת לגיל שבועיים עלולה לגרום לנזק ממשי לעמוד השדרה שלו. חשוב להבין איך לבצע עיטופים נכונים של התינוק, איך לשלוט בו, איך להעביר אותו נכון מסט לסט, איך להרגיש את התינוק, שלא יכאב לו, ואיך להבטיח שהוא יישאר רגוע וישנוני לאורך התהליך".

הסדנאות היומיות נוגעות בעיקר בנושאי התינוק, אך טליה מציעה גם סדנאות מקיפות יותר הכוללות כמה מפגשים ומיועדות לצלמים שרוצים ללמוד את התחום מא' ועד ת', כאשר כל מפגש כולל נושא ספציפי – אחד המתמקד בעיטופים, אחד המתמקד בתנוחות בטן, אחד המתמקד בפוטושופ ועיבוד תמונה, אחד המתמקד בצילום משותף עם ההורים ועוד. בנוסף לאלו, מעבירה טליה סדנאות ברחבי העולם כאשר הזמינו אותה להרצות כבר ברוסיה, פריז, גרמניה ועוד.

מהזוגיות אל הסטודיו

הסדנאות, כמו גם צילומי הניו בורן, מתרחשים בסטודיו של טליה, אותו היא חולקת עם בן זוגה, אסף חן, צלם מוכשר המתמחה בצילומי הריון ובמיוחד בנישה היפהפייה של צילומי הריון מתחת למים, נישה אותה הם היחידים בארץ שמציעים כיום. בתוך מבנה מקסים נמצאים חללי הסטודיו, אחד של טליה בו היא מצלמת ניו בורן ומעבירה סדנאות, ואחד של אסף הכולל את הבריכה המיוחדת בה מתבצעים צילומי ההיריון.

הריון מתחת למים. צילום: אסף חן

הריון מתחת למים. צילום: אסף חן

"אחד הדברים שמחברים ביני ובין טליה, מלבד הזוגיות, זו הגישה האומנותית שלנו אל הצילום", אומר אסף בחיוך, "החזון שלנו דומה ואיכפת לנו מהיצירה שאנחנו יוצרים עבור הלקוח", ואין ספק שדבר זה ניכר היטב בעבודות שלהם. ניתן לראות זאת גם ובעיקר באמון אותו הם מקבלים מלקוחותיהם, אשר מגיעים אליהם בכל אירוע חיים גדול. "אנחנו מלווים משפחה לפעמים מרגע ההיריון לצילומי הריון, ואז לצילומי ניו בורן, ואז שוב הריון וצילומים גם בילד הבא, כאשר אנחנו זוכים לספר את הסיפור שלהם דרך העדשה שלנו, לראות את הזוגיות שלהם, את הילד שגדל", מספר אסף. "זה הכיף הכי גדול שלנו".

 

סטודיו טליה חן

כתובת: יצחק בן דוד 12 ראשון לציון

טלפון: 054-5848482

להרשמה לסדנאות צילומי ניו בורן

להרשמה לצילומי הריון או ניו בורן

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

טליה חן. צילום: אסף חן

טליה חן. צילום: אסף חן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר