איך להשיג זוגיות: הדרך הנכונה לאהבה (צילום: יח"צ)
איך להשיג זוגיות: הדרך הנכונה לאהבה (צילום: יח"צ)

איך להשיג זוגיות: הדרך הנכונה לאהבה

העולם הדיגיטלי בו אנו חיים כיום מייצר שפע של הזדמנויות למציאת בני זוג ועם זאת, ניכר כי מציאת בן זוג ושמירה על הזוגיות הופכים להיות קשים יותר ויותר. פז אושרן, מאסטר ל-NLP ותקשורת בינאישית, מספר על השיטה המתקדמת שפיתח שכבר עזרה לאלפי אנשים למצוא זוגיות מאושרת. בלי קלישאות ובלי סיסמאות, זו הדרך לעשות את זה

פורסם בתאריך: 8.6.20 12:18

על אף שהיום במאה ה-21 ישנם אינספור אתרי הכרויות, אפליקציות ורשתות חברתיות זמינות להיכרות עם אנשים, מציאת זוגיות ושמירתה לאורך זמן הופכת להיות מורכבת יותר ויותר.

"אנשים אומרים לי 'נכנסתי לאתרי היכרויות, ניסיתי וזה לא עבד לי'", אומר פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP והיפנוזה, בעלי בית הספר ללימוד NLP וקליניקה לזוגיות ומערכות יחסים, "חשוב להבין שאתר היכרויות לא מבטיח שתמצא זוגיות. אין משהו בעולם שיכול להבטיח לך למצוא זוגיות ב- 100%. מה שכן, יש פעולות שיגדילו לך את הסיכוי למצוא זוגיות. אם תכיר אנשים באיזושהי דרך (אתרי הכרויות, מפגשים וכו') יהיה לך יותר סיכוי למצוא זוגיות מאשר אם תישאר בבית".

השיטה שפיתח פז אושרן למציאת זוגיות ושמירתה, מבוססת בדיוק על העיקרון הזה – הגדלת הסבירות. "השיטה שלי מבוססת על NLP ופועלת להגדלת הסבירות או ההסתברות למצוא וליצור זוגיות", הוא מסביר.

כיצד זה נעשה בפועל?

"בשיטה שפיתחתי יש כמה שלבים ליצירת זוגיות כשבכל שלב נעשה קידום של מערכת היחסים. החלוקה לשלבים מקלה על זיהוי 'החוליה החלשה' שלנו בכל שלב משלבי הזוגיות אשר מצריכה חיזוק. אנו בודקים היכן צריך להעלות את הסבירות למציאת זוגיות בין השלבים השונים.

"העבודה שנעשית היא לזהות את אותן נקודות חלשות – 'מורידי הסיכוי' של האדם למציאת והחזקת זוגיות ואותן לחזק ולהעלות. יש אנשים שהנקודה החלשה שלהם היא בהיבט הטיפוח ואנו עובדים ממש מעט על נושא הטיפוח וזה מיד פותח להם דלתות. אצל אחרים זה נושא הביטחון העצמי – יצירת הקשר הראשוני עם בן זוג פוטנציאלי. יש אנשים ש'מורידי הסיכוי' שלהם הם דווקא בשלב האחרון – שלב היציבות, השלב שבו בני הזוג מרגישים בנוח, בטוחים ויציבים במערכת היחסים ושם פתאום הם מתקשים לקדם את הקשר הלאה לכיוון מגורים משותפים, חתונה וילדים.

"בשיטה שפיתחנו אני עובד עם כל אחד על זיהוי המקומות שאצלו מקטינים את הסיכוי/ הסבירות בזוגיות, וטיפול במקומות הללו בשיטת NLP ודמיון מודרך".

מהם 'מורידי הסיכוי' העיקריים?

"מורידי הסיכוי העיקריים נמצאים דווקא בשלב אפס, עוד לפני שלבי יצירת הזוגיות. יש אנשים שאין להם את המוכנות להיפתח אל אדם אחר ולהרגיש טוב באינטימיות. זהו שלב אפס, שמבלי לטפל בו אי אפשר לצאת לדרך ולמצוא בן/ בת זוג. אני עובד עם המטופלים שלי גם על זה. חלק מהמהות של יצירת זוגיות היא לא רק מה לעשות בפועל, אלא גם כיצד להתכונן לתהליך".

מהם 'מעלי הסיכוי'?

"אם אדם יודע להכיר אנשים חדשים, זה מעלה סיכוי. לדעת להכיר אנשים, להגדיל את המעגל החברתי, היכולת ליצור חיבור עם אנשים כדי שהם ייקשרו אליך ותפתחו חיבור מיוחד, להיפתח רגשית ואינטלקטואלית. טיפוח כאמור, אף הוא מגדיל סיכוי ופותח דלתות. אך האידיאל הוא לא להתעסק יותר מדי עם חיצוניות. חיצוניות יכולה לפתוח דלתות אבל לא מספיקה כדי ליצור זוגיות. צריך רק להוציא את המקסימום מאיך שאתה נראה וממה שאתה משדר".

"בקורס NLP למציאת זוגיות וכן בטיפולים בקליניקה שלי, אני מלמד את המתווה של יצירת זוגיות ואת הדרך. אנו מתייחסים לטעויות נפוצות שאנשים עושים וכיצד להימנע מהן, נוגעים בכוחות של כל אחד מהמשתתפים בקורס ובחיזוק הכוחות שלהם כדי לעשות שינויים לצורך התאמה לזוגיות. עובדים על העצמתם ושינוי התפישה שלהם לגבי עצמם ולגבי היכולות שלהם, תוך העלאת הביטחון וההערכה העצמית כדי שיבינו שהם מסוגלים לבצע גם את השינויים המאתגרים ביותר.

"הקורס נלמד ב 22 מפגשים, וכן ניתן לרכוש אותו בווידאו, נוח ומתאים במיוחד בתקופה זו".

 

קורס ה-NLP של פז אושרן ליצירת זוגיות הוא קורס ברמה הגבוהה ביותר. פז אושרן הוא מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP והיפנוזה (ארה"ב), בעל קליניקה בראשון לציון ובית ספר בתל אביב. מחבר סדרת רבי המכר "איך להיות מגנט חברתי" המבוססת על השיטות שפיתח. פז עוזר לצעירים להיות מומחים בתקשורת בין אישית ופענוח שפת גוף.

לפרטים נוספים והרשמה לקורס:

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לאתר

פז אושרן. צילום עצמי

פז אושרן. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר