איך לרדת במשקל: הכירו את מעיין לביא המומחית בתחום. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר
איך לרדת במשקל: הכירו את מעיין לביא המומחית בתחום. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר

איך לרדת במשקל: הכירו את מעיין לביא המומחית בתחום

מה הייתם אומרים אם היינו מספרים לכם שאתם יכולים לאכול כל מה שאתם הכי אוהבים ועדיין להיות רזים ואפילו לרדת במשקל? נשמע כמו חלום, נכון? אז זהו שלא. מעיין האושר והכושר היא דיאטה חדשה בה מותר לאכול את כל הדברים שאתם הכי אוהבים, ועדיין לרדת במשקל. כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 11.6.20 16:12

מעיין לביא, מאמנת כושר, גורואית של תזונה וקואצ'רית לאורח חיים בריא, פיתחה שיטה מהפכנית להרזיה שנראית כמעט טוב מדי מכדי להיות אמיתית, ובכל זאת מביאה תוצאות שישאירו אתכם בפה פעור. השיטה הייחודית שפיתחה מעיין, מגיעה כתגובת נגד לכל אותן דיאטות המכריחות את המשתמשים בהן לוותר על אורח החיים אליו הם רגילים ולייצר אורח חיים חדש ומתיש שלא משאיר שום מקום לכיף. באמצעות השיטה של מעיין תוכלו לאכול פיצה גם בשעות הקטנות של הלילה, תוכלו ליהנות מארוחות הגורמה בחופשה שלכם בחו״ל, ולהמשיך לאכול את אותם המאכלים שאתם הכי אוהבים, בלי להפסיק לרדת במשקל.

נפגשנו עם מעיין כדי להבין האם מדובר בקסם או בשיטה שבאמת עובדת. ספוילר קטן לפני שאתם ממשיכים – אין שום קסם, אך השיטה עובדת.

ספרי לנו איך הגעת לפתח שיטת הרזייה משלך

"כמו כל סיפור עם סוף טוב, גם הסיפור שלי מתחיל בהתחלה שהיא קצת קשה. אני הבכורה מבין 5 אחיות ולאורך כל החיים אני הייתי היחידה עם בעיית משקל. בעוד שאחיותיי היו רזות ונהנו לאכול מה שהן רק הצליחו לדחוף לפה, אני נאבקתי במשך שנים במשקל, ניסיתי כל דיאטה שאפשר לחשוב עליה, נהניתי מהצלחות קצרות שלוו בנפילות עמוקות ובהמון עליות ומורדות.

"אחד הדברים שהכי הפריע לי היה הצורך לייצר לעצמי כל פעם אורח חיים חדש שאני לא רגילה אליו. אני נהנית לאכול את אותם הדברים שאכלתי כל החיים, והדבר הקשה ביותר עבורי בכל דיאטה חדשה שהתחלתי איתה היה להתרגל לאוכל אחר ולעובדה שאני כבר לא נהנית מהתזונה שלי. אחרי שניסיתי מספר דיאטות הרגשתי שנתתי כבר הכל ושאין לי מה להפסיד, והתחלתי לחקור את עולם התזונה לעומק ומכל הזוויות. אחרי זמן מה כשעשיתי על עצמי מספר ״ניסויים״ התחלתי לשים לב שאני מורידה במשקל מבלי לוותר על הדברים שאני אוהבת או על אורח החיים שלי. "פיצחתי  את השיטה״ ולפני שהספקתי לשים לב כבר הספקתי להוריד 26 קילו ואפילו התחלתי להתחרות בתחרויות מיס פיטנס הארצית. אם היו שואלים אותי כשהייתי צעירה יותר אם אי פעם אגיע לכאלה הישגים, אני לא חושבת שהייתי יכולה אפילו להתחיל לדמיין כזה דבר".

ככה תוצאות נראות. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר

ככה תוצאות נראות. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר

מה לדעתך מאפיין הכי טוב את שיטת הדיאטה שפיתחת?

"אם יש דבר אחד שאני יכולה לומר שאנשים הכי נהנים ממנו, מעבר כמובן לירידה במשקל, זו האפשרות לשמור בחיים על הדברים הקטנים שעושים טוב וכיף. לא מדובר בקסם, יש פה עבודה, וגם עבודה קשה, בדיוק כמו כל דיאטה או כל אתגר שמנסים להתגבר עליו בחיים. ההבדל הוא בדרך שעושים עד להגעה למטרה.

"אנשים רבים פשוט סובלים מכל רגע בדיאטה, אפשר לראות אותם מריירים למראה של איזה שוקולד שאסור להם לאכול, או שהם שונאים את האוכל שהם אוכלים ומתבאסים בכלל לשבת ליד השולחן ולהרים את המזלג. לא אצלי. הגישה שלי אומרת שכדי להתמיד במשהו, צריך ליהנות ממנו. יש לא מעט אנשים שמציבים לעצמם מטרה לתקופת הדיאטה, הם סובלים לאורך כל הדרך אבל בתת מודע הם אומרים לעצמם שאחרי שהתקופה הזו תגמר והם יהיו רזים הכל יהיה בסדר. הבעיה היא שברגע שהם מגיעים לתוצאה המיוחלת, המשמעת שלהם עפה מיד מהחלון והם חוזרים לעלות במשקל ולפעמים מגיעים למשקל גבוה יותר אפילו ממה שהיה לפני הדיאטה.

"הדיאטה שלי מאפשרת לאנשים לחיות את החיים הטובים, לאכול את האוכל שהם אוהבים, לחיות את אורח החיים שעושה להם טוב, ולשלב את ההנאה עם עבודה קשה שמביאה אותם לתוצאות. יש לי מתאמנות שלא סבלו להתאמן או שלא הצליחו לעמוד בדיאטה שלהם בגלל קשיים מנטליים ובעזרת השיטה שלי הן הצליחו לעשות זאת 'בהליכה'".

במילה אחת - וואו. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר

במילה אחת – וואו. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר

אוקי שכנעת, איך מתחילים?

"כל מי שרוצה מוזמנת לכל אחד מהסניפים שלי שפרוסים בכל אזור המרכז למפגש היכרות ללא עלות. במפגש בדרך כלל ישנן עד 10 בנות שכולן חולקות את אותן המטרות. כבר במפגש הראשון הבנות נשקלות, שומעת הרצאה שלי, עוברות אימון כושר ויושבות לשיחה אישית איתי.

"במהלך השיחה אני מתחילה לגלות להן את כל מה שלמדתי וחקרתי במהלך הדרך. הן לומדות כיצד לשלוט באכילה שלהן ובאוכל שלהן; הן מקבלות כלים שעוזרים להן ברגעים קשים; הן מקבלות טיפים, סודות והנחיות לדרך הנכונה ביותר עבורן לרדת במשקל; והן לומדות מה היו הדברים שהן עשו עד היום שהכשילו אותן מלהגיע למטרה שלהן. לצד כל זה אני גם שוברת מיתוסים שגויים שיש להן על תזונה, כמו להרבה אנשים אחרים, ואני מלמדת אותם מחדש כל מה שהן צריכות לדעת על האופן שבו כן יש להתייחס לתזונה".

תוצאות של עבודה נכונה. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר

תוצאות של עבודה נכונה. תמונה באדיבות מעיין האושר והכושר

והתוצאות?

"בנות מורידות במשקל כמו מטורפות. הרבה מהן מורידות באופן קבוע קילו בכל שבוע, אם לא יותר, ומשם זה רק ממשיך עד שהן מגיעות ליעד שלהן. 5, 10, 15, 20, 30 קילו, זה בכלל לא משנה כמה בחורה רוצה לרדת, אם היא עושה את הדיאטה שלי היא תרד וגם תהנה מהדרך, ותזכה לאכול את כל מה שהיא אוהבת".

 

מעיין לביא היא מנטורית להצלחה ומפתחת שיטת ההרזיה ״לרדת במשקל עם האוכל הרגיל שלך״, אשר כל אחת יכולה ליישם בקלות ובפשטות. אם ניסיתן ה-כ-ל ונמאס לכן להיאבק בחשק למתוקים ולמאכלים שאתן אוהבות, תוכלו להתחיל את הדיאטה של מעיין באמצעות המפגשים שהיא עורכת או בקורס דיגיטלי און ליין בליווי אישי, ובתוך זמן קצר תוכלו לראות כיצד המחוג על המשקל יורד עוד ועוד ועוד. 

 

טלפון: 8624*

כתובת:

אם המושבות: קניון ספיר

רעננה: היצירה 10

גני תקווה: מרכז לידר הגליל 33

כפר סבא: ויצמן 130

למעבר לאתר

למעבר לעמוד הפייסבוק

מעיין לביא עם הדיאטה שאומרת ״כן״ למתוקים. צילום: אביב קפליטו

מעיין לביא עם הדיאטה שאומרת ״כן״ למתוקים. צילום: אביב קפליטו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר