קבלני שלד וגמר. תמונת אילוסטרציה By watchara panyajun shutterstock
קבלני שלד וגמר. תמונת אילוסטרציה By watchara panyajun shutterstock

קבלני שלד וגמר במרכז שכדאי להכיר

נמצאים רגע לפני בחירת הקבלן לדירת חלומותיכם? יצאנו להכיר את קבלי השלד והגמר המובילים במרכז

פורסם בתאריך: 18.6.20 08:28

ELLIS שיפוצים – הנכס שלכם בידיים טובות

גבריאל נטו הינו קבלן בעל ותק של עשרים שנים בתחום הבנייה והשיפוצים, ומומחה בשלד, גמר ושיפוצים כלליים. גבריאל עלה ארצה מברית המועצות כשהיה בן אחת-עשרה, וכיום הוא נשוי ואב לשניים, ומתגורר בפרדסיה.

גבריאל הינו בעליה של זכיינות ארצית של חברת השיפוצים הבינלאומית ELLIS, המציעה לחברות ולאנשים פרטיים בנייה ושיפוץ נכסים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

"לאורך השנים, נחשפתי ללקוחות חששו להכנס לשיפוץ או לבניית נכס והחזיקו בסטיגמות בכל מה שנוגע לקבלנים" מספר גבריאל, "לקחתי החלטה לפעול ולשנות את הסטנדרטים הנהוגים בישראל בתחום הבנייה והשיפוצים ולהעניק ללקוחות תחושת בטחון וודאות, וזאת על ידי פריסה ארצית של סניפי זכיינות של חברת ELLIS העולמית, ששמה הולך לפניה".

ELLIS ISRAEL – רשת שיפוצים בינלאומית

ELLIS הינה רשת בינלאומית לשיפוצים ובנייה, בעלת סטנדרטים גבוהים ביותר.

סניפי הרשת  פרוסים בשבע מדינות ברחבי עולם, כאשר כל הזכיינים עוברים על ידה הכשרות מקצועיות ועובדים לפי שיטה אחידה. הזכיינים הינם מחויבים להצלחה, בעלי אחריות אישית ואתית גבוהה ומחויבים למתן שירות מקצועי ואמין. אין זה פלא שהרשת הפכה להצלחה עולמית בתחום.

הרשת מבצעת למעלה מ-3,000 פרויקטים של בנייה ושיפוצים ברחבי העולם בכל זמן נתון, כאשר כל לקוח מקבל ליווי אישי ומקצועי צמוד על ידי הרשת.

צילום: רעותה שמר

צילום: רעותה שמר

ליווי אישי, ראש שקט ובעלי מקצוע איכותיים

אין ספק כי בחירת קבלן שינהל את תהליך הבנייה או השיפוץ הינה אחת ההחלטות החשובות ביותר בתהליך. עם זאת, ישנם בשוק לא מעט בעלי מקצוע הפועלים ללא רישיון מרשם הקבלנים ואינם קבלנים רשומים בישראל. משמעות הדבר היא כי לא ניתן להעיד על איכות העבודה והשירות שלהם.

ELLIS עובדת אך ורק עם קבלנים רשומים בישראל, בעלי ניסיון רב. כל פעולה של הקבלן במסגרת הפרויקט נעשית תחת פיקוחה של הרשת.

סוגיה נוספת עליה יש לתת את הדעת הינה בחירת בעלי המקצוע השונים לפרויקט בתחומי אינסטלציה, חשמל ועוד. בהתקשרות עם ELLIS, נחסכת ללקוח ההתעסקות מול בעלי המקצוע השונים. בעלי המקצוע של ELLIS הינם איכותיים ומקצועיים בתחומם, והרשת מנהלת את כל אחד מהם, עוקבת אחר התקדמות הפרויקט ומוודאת שהעבודות מתקיימות על הצד הטוב ביותר.

בנוסף באחריות הרשת לנהל את אנשי המקצוע העובדים בשיפוץ ולוודא שהם עושים את עבודתם כראוי ובהתאם להסכם.

בחירה ב-ELLIS תאפשר לכם בנייה ושיפוץ נכס בראש שקט.

הסכם שקוף ומפורט

אחד הדברים החשובים בבנייה או שיפוץ נכס הינו ההסכם שנחתם בין בעל המקצוע ללקוח.

ELLIS נעזרת ביועץ משפטי, המפקח על תהליך חתימת ההסכם ומוודא שהוא מתייחס לכל הנושאים הרלוונטיים בתהליך. כך, ההסכם מגן על שני הצדדים וכולל בתוכו את שלבי השיפוץ השונים ולוחות זמנים שסוכמו עם הלקוח, תקציב השיפוץ, רשימת החומרים בהם הקבלן ישתמש בעבודתו, תקופת הבדק לנכס ועוד.

ביטוח הפרויקט

הרשת מנפיקה פוליסת ביטוח צד ג' לכל פרויקט בנייה, התקפה לכל תקופת השיפוץ וכוללת אלמנטים מבניים, ריהוט, רכוש הנכס  וביטוח לשכנים בגין כל נזק עתידי שיתגלה. הביטוח מכסה את כל ההוצאות שיידרשו במקרה של נזק. כמו כן, הביטוח מכסה את העובדים בשטח, קבלני משנה ואת הלקוחות.

אחריות – עד שלוש שנים מתום הפרויקט

בין אם מדובר בעמידה בלוח הזמנים, שימוש בחומרים איכותיים או שמירה על התקציב שהוגדר לפרויקט, הרשת פועלת לוודא שכל שלבי השיפוץ מתנהלים באופן מיטבי. כל ליקוי או נזק המתגלה

במהלך השיפוץ מטופל על ידי הקבלן, ברמת גימור גבוהה וללא דיחוי.

כמו כן, הרשת מעניקה 'תקופת בדק', שמשכה עד שלוש שנים, בהתאם לסוג העבודה, במהלכה כל נזק או פגם שהתגלה בנכס יתוקן על ידי הקבלן.

צור קשר

ELLIS ישראל

0775455750

אתר ELLIS

עמוד הפייסבוק של ELLIS

גבריאל נטו. צילום: רעותה שמר

גבריאל נטו. צילום: רעותה שמר

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד שטסלר

    כתבה מעניינת !!! כל הכבוד על הצילום המקצועי של רעותה שמר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר