חדרי שינה לילדים: My Room מציג ריהוט איכותי ומותאם אישית. קרדיט: לירון רביבו חג'אג'

חדרי שינה לילדים: My Room מציג ריהוט איכותי ומותאם אישית

הקטנים שלכם הגיעו לרגע שבו הם מוכנים לבחור את חדר חלומותיהם. מעבר לנראות ולעיצוב, חשוב כמובן גם ליצור חדר פונקציונלי ונעים. פה My Room נכנסת לתמונה ואתם יכולים להיות שקטים

פורסם בתאריך: 21.6.20 16:24

My Room הינה אחת ממותגי חדרי הילדים הוותיקים והאיכותיים בישראל. החנות הנמצאת מול סניף איקאה שבנתניה פועלת עוד משנת 1950. ב- My Room תוכלו לבחור מבין מגוון גדול של מיטות ילדים – מיטות יחיד, מיטה וחצי, מיטות קומותיים וספות נוער, ואף מיטות מתכווננות. צוות החנות ישמח לסייע לכם בבחירת שולחן כתיבה וכוורות תואמות או כוננית ספרים, וכן בעיצוב הארון הנדרש עבורכם.

אין סוף אפשרויות לריהוט איכותי

כל הריהוט של My Room הינו תוצרת הארץ. "אנחנו עובדים עם מגוון יצרני ריהוט בישראל. עובדה זו, בשילוב הניסיון רב השנים שלנו בעולם הריהוט, הם שמאפשרים לנו ליצור ללקוחותינו ריהוט המותאם באופן אישי לצרכיהם, בכל גודל ובכל מידה", אומר רמי זיכרמן, מבעלי החנות ובעל ניסיון רב בייצור רהיטים, "אנחנו מכירים מקרוב את היצרנים ועובדים איתם בשיתוף פעולה מלא לאורך עשרות שנים, ליצירת ריהוט ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו".

"את כל סוגי הריהוט לחדרי הילדים ניתן להזמין בעץ סנדוויץ', הנחשב כיום לחומר הגלם החזק והאיכותי ביותר לרהיטי עץ, בפורניר, או במלמין, הרלוונטי במיוחד עבור לקוחות שמחפשים ריהוט בתקציב לא גבוה. כך או כך, אנו מציעים ריהוט איכותי במחיר השווה לכל כיס", מדגיש עמוס חג'ג', מבעלי החנות ומעצב חדרי ילדים.

עוד מוסיף עמוס כי צביעה אפוקסית (בתנור) לריהוט ניתן לבצע ביותר מאלף גוונים שונים. כמו כן, לחנות מגוון רחב של ידיות ופרזול לארונות ולמגרות, לצד מוצרים משלימים, ביניהם מצעים ווילונות. ובוודאי תשמחו לדעת כי My Room מעניקה חמש שנות אחריות על כל הריהוט לחדרי הילדים.

תכנון והדמיה תלת מימדית של חדר הילדים

לקוחות המעוניינים בעיצוב ובחירת ריהוט לחדר הילדים מוזמנים לקבוע פגישה עם אחד ממעצבי הפנים העובדים בחנות, כולם בעלי הכשרה בעיצוב חדרי ילדים ונוער וניסיון של שנים בתחום. "אנו ממליצים ללקוחותינו להגיע עם תכניות ומידות חדר הילדים על מנת שנוכל לתכנן את החדר באופן אופטימלי", אומר עמוס, "צוות המעצבים נעזר בתכנת Raumplan המבצעת הדמיה תלת מימדית של החדר. הדבר מאפשר תכנון נכון של הריהוט והתאמתו למידות החדר, ולמעשה הלקוח רואה לנגד עיניו כיצד ייראה החדר עם הריהוט המתוכנן".

לסיום, עמוס ורמי מעניקים מספר עצות לעיצוב נכון של חדר הילדים:

  • קחו בחשבון את אופי השימוש בחדר – האם החדר ישמש גם לאירוח חברים? למה ישמש הארון בחדר? האם רק לבגדים או גם למשחקים? אולי גם לחפצים שאינם נוגעים לילד עצמו? שאלות אלו יסייעו לכם ולצוות החנות לדייק את הריהוט הנדרש לצרכי הילד.
  • החדר משמש יותר מילד אחד? לא חייבים להזמין שתי מיטות נפרדות. במידה והחדר אינו גדול, ישנם כיום פתרונות נהדרים כדוגמת מיטה וחצי, מיטה נפתחת (מיטת חבר) או מיטת קומותיים.
  • התאימו גוונים – חשוב להתאים את גוון הריהוט לגוון החדר (צבעי הקירות, פריטים משלימים וכו) וכן לגודל החדר. לחדרים קטנים וכן לחדרים שאין בהם הרבה אור יתאימו צבעים בהירים יותר.
  • הצמדו לתקציב – קבעתם תקציב לריהוט חדר הילדים? ניתן בהחלט לעמוד בו. אנחנו ב- My Room נסייע לכם לבחור ריהוט שיתאים לתקציב שלכם.

 

 

צור קשר

My Room

כתובת: רחוב גיבורי ישראל 5א’, אזה”ת החדש, נתניה (מתחם איקאה)

09-865-9488

שעות פעילות:

א' – ה'21:00 – 9:00

שישי 15:00 – 9:00

מוצאי שבת – 23:00

לאתר My Room

חדר החלומות של הילדים כבר כאן. קרדיט: לירן רביבו חג'אג'

חדר החלומות של הילדים כבר כאן. קרדיט: לירן רביבו חג'אג'


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר