פוט אקספרס: מכון האורתופדיה בשילוב נדיר של טכנולוגיה ותיקה וחדשנית. תמונה באדיבות הלקוח
פוט אקספרס: מכון האורתופדיה בשילוב נדיר של טכנולוגיה ותיקה וחדשנית. תמונה באדיבות הלקוח

פוט אקספרס: מכון האורתופדיה בשילוב נדיר של טכנולוגיה ותיקה וחדשנית

תארו לכם שהייתם מגיעים למומחה שהיה מאבחן אצלכם בעיה ברגל, אך בשונה מרופאים אחרים הוא היה מייצר במקום את כלי העזר הייעודי לבעיה שלכם באופן מדויק ובהתאם למידותיכם. במכון האורתופדיה של רועי קגן מונעים נזקים משמעותיים לכף הרגף, הברכיים והגב

פורסם בתאריך: 28.6.20 16:52

את דרכו בעולם האורתופדיה החל קגן בשנת 2009, אז הוכשר לעסוק בתחום באופן מקצועי מטעם אוניברסיטת תל אביב. כך במרוצת השנים התאים אלפי מדרסים לאינספור בעיות ומצבים בריאותיים, והתמקד במיוחד במעקב המדוקדק אחר שלבי ההתאמה והייצור של המדרסים. בשנת 2015 ולאחר שרכש ניסיון רחב ועשיר, החליט לפתוח את 'פוט אקספרט', מרכז אורתופדיה מוביל להתאמה וייצור מדרסים בשרון ובאזור המרכז בכלל. המרכז נבדל במהותו ממרבית מכוני האורתופדיה האחרים בארץ, וניתן להבחין כי הוא דוגל בשיטת עבודה אחרת ממש עם רגע הכניסה אליו: עיצוב החלל חדשני, נקי ומזמין, וניכר כי כל המוצרים בו נבחרו בקפידה כאשר כל פריט ופריט מסודר באופן נהיר וידידותי למבקרים, וכמובן כאשר כל לקוח מבצע בדיקת מעבדת הליכה מהמתקדמות ביותר בעולם.

הכשל החוקתי בישראל

כדי להבין מדוע מרכז 'פוט אקספרט' נחשב לייחודי כל כך בנוף, קגן מתאר תמונת מצב די עגומה בנוגע לשוק המדרסים בארץ: לאדם הממוצע בישראל המחפש מדרסים, למעשה אין דרך להבדיל בין מכון מקצועי למכון שאינו מקצועי: "זה שוק נורא פרוץ", הוא מחדד, ולכן לדבריו ישנה חשיבות מיוחדת בבירור הכשרתו המקצועית של האדם המעיד על עצמו כי הוא מכין מדרסים. כך לדוגמה, אם מטופל מבקש להזמין מדרסים בהתאמה אישית כך שיעניקו מענה הולם למצבו, וכמובן שיהיו עמידים לאורך שנים, אין לו כל אמת מידה שעל פיה יוכל לדעת האם המדרס שקיבל אכן ייתן את המענה הראוי לבעיה שבגינה הוא הגיע.

כך קורה לא פעם שמטופלים הסובלים מבעיות כמו כאבי ברכיים למשל, מקבלים מדרסים לבעיות כאב באופן כללי וזאת במקום לקבל מענה התואם את מצבם באופן מדויק יותר כמו שחיקת סחוסים, החלמה מפגיעות או ניתוחי ארטרוסקופיה, ואפילו מדרסים לסוכרת במקרי קיצון בהם איש המקצוע אינו טורח אפילו לערוך תשאול רפואי מקיף. לכל אלה מוסיף קגן ומזהיר כי קיימים בשוק הרבה מאוד גימיקים שנשמעים טוב, אך בפועל אין כל ערובה לכך שהם אכן נותנים פתרון לבעיה.

בין חדשנות למסורת

בשונה ממכוני האורתופדיה האחרים, מרכז 'פוט אקספרט' בוחן באופן מדוקדק את מצבו של כל מטופל ומטופל, ומייצר את המדרס במעבדה ייעודית הפועלת במרכז עצמו. "בארץ אין הרבה בתי מלאכה אמיתיים, ולי יש את אחד מהם", מסביר קגן, "לכן אני לא מוגבל בייצור מדרסים ואני מתאים אותם לכל סוגי הנעליים כולל נעלי עקב, מגפיים ונעלי ספורט – שדורשות התאמה מיוחדת". המקום מייצר מדרסים אורתופדים באמצעות תחבושות גבס, "בשיטה הישנה והטובה", הוא מוסיף.

למעשה, לא יהיה זה מן הנמנע להגיד כי קגן לוקח את הטוב שבכל העולמות: מצד אחד, שיטת הייצור נותרה נאמנה למקור, לתקופה בה היינו משלמים עבור מוצרים שהיו מחזיקים מעמד לאורך שנים רבות, בזכות עבודת היד הנאמנה והמחושבת. לצד זאת, שמירת הקשר המלווה באחריות לאורך שנים עם כל לקוח, וההיכרות הרחבה איתו ועם אורחות חייו היא העומדת בלב העבודה במרכז. אך מנגד, שיטות הסריקה והמדידה נעשות בטכנולוגיות עכשוויות מהמובילות בעולם בשנים האחרונות, וכך זוכים לקוחותיו של קגן לתוצאות מותאמות אישית ואיכותיות במיוחד, ברמת דיוק שקשה עד בלתי אפשרי למצוא במקומות אחרים.

דקדקנות בקנה מידה שכבר לא מוצאים

ואכן, שיטות הבדיקה והייצור של קגן הן יחידות מסוגן בישראל: מעבר לטכנולוגיות סקירה העומדות בתקנים בינלאומיים ושקיפות מלאה מול המטופל בכל שלבי התהליך, קגן מקפיד לזמן את מטופליו לבדיקות המשך גם לאחר התאמת המדרס – חודש לאחר מכן וגם מספר חודשים אחר כך. בזכות זמינותם של חומרי הגלם והכלים המקצועיים, זמני ההמתנה עד להגעתו של המדרס קצרים במיוחד: בתוך מספר ימים בודדים מקבל כל מטופל את ההזמנה שחיכה לה, גם במקרים הנחשבים סבוכים ומורכבים יחסית. "חשוב לי להגיע לפתרונות", הוא מסכם. "אם להודות על האמת, למכור זה החלק הקל. אני רוצה שאנשים יהיו מרוצים ושהלקוח יראה שיפור". הלקוחות מצדם מעידים שוב ושוב כי זוהי בדיוק החוויה במקום: התאמת מדרסים רפואית עם ידע רחב ומקיף, בשירות אישי ועם נכונות לשנות, להוסיף ולשפר כל העת.

 

פוט אקספרט בע"מ

כתובת: דרך רמתיים 95, הוד השרון

טלפון: 09-9770555

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מחכים לכם בפוט אקספרס. תמונה באדיבות הלקוח

מחכים לכם בפוט אקספרס. תמונה באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר