"BRIGADERIA - Brazilian Sweets Boutique": ברזיל וישראל הן שילוב מנצח. צילום: Luciana Bresler
"BRIGADERIA - Brazilian Sweets Boutique": ברזיל וישראל הן שילוב מנצח. צילום: Luciana Bresler

"BRIGADERIA – Brazilian Sweets Boutique": ברזיל וישראל הן שילוב מנצח

"BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique" אמנם נראה בהתחלה שונה מכל מה שהכרנו עד כה, בין אם במטעמים ובין אם בעיצוב, אך מהר מאוד גילינו ששמחת החיים של הישראליים דומה מאוד לאווירה הברזילאית. בואו להכיר מקרוב את המותג הטעים והייחודי

פורסם בתאריך: 27.7.20 12:23

אנחנו הישראלים אוהבים לשמוח. קל לנו מאוד למצוא סיבות למסיבות ורגעים שמחים. ישראלים רבים מחברים בין שמחה לאוכל וזוהי גם הסיבה שברוב האירועים והחגיגות של קרובינו, אנו נהנים ממאכלים שונים ומגוונים. ברזיל, שנמצאת אי שם בדרום אמריקה, ידועה בצבעוניות ובשמחה שלה. מדובר ביעד תיירותי נחשב לכל מי שבלבו קיימת שמחת חיים. לכן, גם הקולינריה הברזילאית יכולה להתאים היטב לטעם הישראלי. ואיזה מקום טוב יותר לנסות בו השילוב הזה, מאשר "BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique"?

מיירי נוסבכר, קונדיטורית ומנהלת "BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique", היא ההוכחה החיה לכך שברזיל וישראל הן שילוב מנצח. לפני כמה שנים, היא עלתה לארץ יחד עם בעלה אלון ושלושת ילדיהם ופתחה מקום על טהרת האוכל הברזילאי, בתקווה שהישראלים יוכלו לפתוח את עצמם למשהו שונה לחלוטין ממה שהכירו עד כה. לשמחתה, לקוחות רבים התאהבו במקום – חלקם ישראלים שפתחו את עצמם לטעמים חדשים וחלקם האחר הם ברזילאיים או כאלה שטיילו בעבר בברזיל והתגעגעו למראה ולטעם הצבעוניים של המדינה.

"BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique" קרוי על שם בריגדרו – ממתק מפורסם מברזיל שנמצא על השולחן כמעט בכל יום הולדת ברזילאי. מדובר בכדורים העשויים מחלב מרוכז ושוקולד בלגי, שמגיעים עם ציפויים משתנים בצבעים וטעמים מגוונים. לקוחות של "BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique" מעידים על כך שהבריגדרוס של מיירי הם מהיפים והטובים ביותר שטעמו. זאת ככל הנראה הודות לנאמנות למקור, מגוון הציפויים הרחב והצבעוני – כעשרים ציפויים, לרבות ציפוי שוקולד בלגי מסורתי, תות, שוקולד לבן, קוקוס קלוי, לימון, ריבת חלב, קפה, שוקולד מריר, פיסטוק ועוד, וכמובן הנראות המהממת שככל הנראה תמשוך גם אתכם לשלוף את הטלפון ולצלם.

נראה אתכם עומדים בפניהם. צילום: Luciana Bresler

נראה אתכם עומדים בפניהם. צילום: Luciana Bresler

בתחילת הדרך, מכרה מיירי את הבריגדרוס שלה בימי חמישי ושישי בדוכן קטן בקניון עזריאלי שבתל אביב. עם הזמן, אל המקום הגיעו יותר ויותר ברזילאיים מכל רחבי הארץ, לצד ישראליים שבהתחלה נרתעו מהמראה המשונה וכעבור זמן מה התאהבו גם הם. רבים מלקוחותיה של מיירי חיכו מתחילת השבוע עד ליום חמישי על מנת שיוכלו להגיע ולקנות את הבריגדרוס של מיירי. ההצלחה הגיעה לשיא חדש בנובמבר 2019, אז נפתח בית הקפה העצמאי של מיירי ברעננה המספק לא רק בריגדרוס אלא גם קינוחים ומאכלים אותנטיים נוספים, רובם פרי ידה. כיום, הבריגדרוס של מיירי מפורסמים עד כדי שהיא אפילו הופיעה כאורחת בכמה תוכניות אירוח בטלוויזיה.

כאמור, ב"BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique" תוכלו למצוא עוד קינוחים נפלאים, כגון: אסאי קפוא מיובא מברזיל עם קרם ותוספות (גרנולה, פירות ועוד) שמגיע בתוך קליפת קוקוס, עוגות קטנות וגדולות, יוגורט עם תוספות, מוס ועוד. נוסף על כל אלה, תוכלו ליהנות גם ממגוון מטעמים נפלאים ואותנטיים במיוחד שמתאימים לא רק כנשנוש ייחודי וטעים, אלא גם כארוחה לכל דבר ועניין, כמו: פאו דה קיז'ו- כדור לחם גבינה מלוח העשוי משורש מנדיוקה (צמח ברזילאי), פשטידות מלוחות ומתוקות מטפיוקה, פיצות ברזילאיות עם תוספות משתנות (זוקיני, מוצרלת בופאלו, ביצים ושום), עוגות קטנות וגדולות ועוד המון. לצד המטעמים שתקנו, ניתן לרכוש במקום גם משקאות מיוחדים, כמו קפה ברזילאי שתוכלו לקבל בכוס מצופה בבריגדרו ומילקשייקים שניתן לקבל בכוס מצופה בבריגדרו, עוגיות או קצפת.

את הקרדיט לאווירה האותנטית של "BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique", לא רק צריך לזקוף לאוכל הנפלא ולשירים הברזילאיים והמקפיצים שנשמעים במקום, אלא גם עבור העיצוב היפהפה. המקום עוצב על ידי אדריכלית צ'יליאנית וקיבל אווירה טרופית – הקירות צבועים בגרפיטי של בננות, הדלפק נצבע בוורוד והלוק הכללי הוא מאוד צבעוני ומושך לעין. כמובן שגם אי אפשר להתעלם מהסיבה המרכזית לאווירה השמחה והצבעונית של "BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique", הלוא היא הלקוחות. אלה ממשיכים להפיח חיים במקום המיוחד הזה ועוזרים להפיץ את השמועה על המקום שבו ברזיל פוגשת את ישראל.

 

"BRIGADERIA- Brazilian Sweets Boutique"

כתובת: החרושת 54, רעננה (מול הקניון)

טלפון: 09-8658080

שעות פעילות: ימים א'-ה' 10:00-19:00, יום ו' 9:00-14:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

ברוכים הבאים למקום השמח החדש שלכם. צילום: Luciana Bresler

ברוכים הבאים למקום השמח החדש שלכם. צילום: Luciana Bresler


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר