אינפיניטי פורצלן למטבח: משהו טוב הולך להתבשל אצלכם. תכנון ועיצוב פנים: ריזק פרח
אינפיניטי פורצלן למטבח: משהו טוב הולך להתבשל אצלכם. תכנון ועיצוב פנים: ריזק פרח

אינפיניטי פורצלן למטבח: משהו טוב הולך להתבשל אצלכם

לא משנה איך תבחרו לעצב את הבית שלכם, למטבח שלכם אתם חייבים לא פחות מאינפיניטי פורצלן. האבן החזקה והיפה תשנה את פני הבית ותשפר את איכות חייכם בפרטים הקטנים והחשובים

פורסם בתאריך: 29.7.20 17:08

כולנו רוצים מטבח יפה ומרהיב, אבל כמו לכל דבר בחיים גם למטבח מהפנט יש מחיר – ואנחנו לא מדברים על מחיר כלכלי. אנשים רבים מכל רחבי העולם מתפעלים מהטקסטורות והדוגמאות המיוחדות שמגיעות עם אבני השיש, אך בחדרי חדרים ההתפעלות הופכת לעיתים קרובות להתמרמרות, שנובעת מהתסכול הרב שבעבודה עם אבן רגישה שאיננה באמת מתאימה לאזור המטבח.

לא כל הנוצץ הוא שיש

נכון, אבן השיש היא אבן יפהפייה שיודעת להשתלב מושלם בכל מטבח כמו דוגמנית בתצוגת אופנה. הבעיה היא שלמרות שמדובר באבן עם הרבה סטייל וצבעים בהירים, היא גם ידועה כאבן בעייתית שעושה לא מעט צרות. אחת הבעיות העיקריות שלה היא שהאבן עצמה סופחת כתמים ומקבלת צריבות, ועל משטח בהיר כשל אבן השיש נהיה יותר ויותר קשה להתעלם מאותן בעיות.

אבן השיש השתרשה אמנם עמוק בליבנו ובתרבות הישראלית, אך לשמחתנו מסתבר כי לרוב האנשים אין יותר מדי סנטימנטים לאבן פשוטה, ורובם היו מוכנים לוותר עליה בשביל חלופה טובה יותר. אנשים שחיפשו פתרונות יצירתיים שיחליפו את השיש, ניסו להשתמש באבן גרניט, אך גילו כי הצבעים הכהים שלה לא מתאימים לרוב המטבחים. לאחר מכן הגיעו משטחי הקוורץ הסינטטי שנתנו מענה למשטח בהיר, אך התגלו מהר מאוד כלא עמידים לחום ולשריטות. לבסוף הייתה גם את אבן הגרניט פורצלן שנועדה לחבר בין הצבעים הבהירים של השיש לעמידות של הגרניט בפני כתמים, אך התגלתה כאבן חלשה שנשברת בקלות כתוצאה מחומר גלם לא איכותי ולא עמיד.

ברגע הראשון שהגיע פתרון שענה על כל הבעיות שיצרו אבני השיש ותחליפיה, ישראלים רבים זנחו את החלופות, קפצו על המציאה וקנו כרטיס נסיעה בכיוון אחד ליעד ששמו ״אינפיניטי פורצלן״.

אינפיניטי פורצלן – האחות הקטנה והמוצלחת

אבן האינפיניטי פורצלן נכנסה בשנים האחרונות לשימוש לאחר שפותחה על ידי ״גרופ קונקורד״, הקונצרן האיטלקי שמתמחה זה 50 שנה ביצור משטחי פורצלן. לאחר שהבחינו ב״גרופ קונקורד״ בביקוש העולה לתוצר פורצלן איכותי ועמיד שיתאים למטבח, הוקמה חברת ״אינפיניטי פורצלן״. בניסיון למצוא פתרון הולם לבעיות שמייצרות אבני השיש, הגרניט, הגרניט פורצלן ומשטחי הקוורץ הסינטטיים, פיתחה החברה את ה״אינפיניטי פורצלן״ שמורכבת מ-100% חומרים טבעיים, נראית בדיוק כמו אבן שיש מקורית, עולה פחות ומנגישה חווית שימוש קלה ובטוחה יותר.

את לוחות האינפיניטי פורצלן ניתן למצוא במידת ג'מבו, בממדים של 3.20 מטר על 1.60 מטר, עם עוביים משתנים הנעים בין 6 מילימטר לחיפוי קירות וריצפה, ו-12 ו-20 מילימטר למטבחים.

עושה לנו חיים קלים

את היתרונות של האינפיניטי פורצלן אפשר להכניס במגילה ארוכה שלא נגמרת. היא מגיעה עם 10 שנות אחריות. היא לא סופחת חומרים כך שתבלינים, לימון וחומרים נוספים לא מכתימים אותה. היא אלסטית וחזקה ברמה יוצאת דופן. היא עמידה בפני קרני U.V וחום, מה שאומר שאפשר להשתמש בה גם עבור מטבח חוץ. ועבור הציבור הדתי – ניתן להכשיר אותה על ידי נקיון באמצעות חומצת מלח, אקונומיקה או מים רותחים מבלי שהמשטח ייהרס או יפגע.

את האבן עצמה אפשר למצוא במספר גוונים, החל מגוונים בהירים ומרעננים כמו בז', לבן, או אפור בהיר, דרך צבעים כהים כמו שחור או כחול מטאלי, ועד צבעים ודוגמאות אחרות שמציגות גידים ועורקים שמשתלבים באופן מושלם בכל מטבח. המרקמים שאיתם מגיעה האבן, בדיוק כמו האבן המקורית, הם במרקם מבריק, מט, ובנוסף ישנה אופציה גם למרקם סאטן משי, שכלל אינו קיים באבן שיש רגילה.

נוסף על כך, מכיוון שמדובר במעין ״הדפס״, ניתן לדמות את דוגמאות לוחות האבן שנמצאים באבן הטבעית ולהבטיח שדוגמאות הגידים שעל האבן יזרמו מלוח אחד למשנהו באופן מושלם, דבר היוצר משטח אחיד ודינאמי.

את האינפיניטי פורצלן שתשנה את חייכם, מייבאת חברת אליהו חסון הוותיקה, מהחברות המוכרות בענף השיש בישראל והיבואנית הבלעדית של לוחות איניפיניטי פורצלן בישראל. אם נמאס לכם מהמטבח הישן או שאתם לפני תהליך בניה של בית חדש ומתלבטים כיצד להעניק למטבח שלכם מראה יוקרתי מבלי לאבד את הנוחות ומבלי להוציא את כל חסכונותיכם, תוכלו להתקשר לחברה ולבקש שתכווין אתכם לחנויות באזורכם, או שתוכלו פשוט להיכנס לאתר ולמצוא חנות שקרובה לביתכם ולנסוע ולראות את הפלא במו עיניכם.

 

שיש אליהו חסון

כתובת: אימבר 10, פתח תקוה

טלפון: 074-7691584

מעבר לאינסטגרם

מעבר לפייסבוק

מעבר לאתר

צילום: ריזיק פרח

תכנון ועיצוב פנים: ריזק פרח


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר