דנטל הרמוניה: מרפאת השיניים שתטפל לכם בגוף ובנפש. צילום: Shutterstock - Natali_ Mis
דנטל הרמוניה: מרפאת השיניים שתטפל לכם בגוף ובנפש. צילום: Shutterstock - Natali_ Mis

דנטל הרמוניה: מרפאת השיניים שתטפל לכם בגוף ובנפש

ד"ר רפאל אברג'יל מימש חלום של שנים ארוכות ועלה מצרפת לישראל כדי לפתוח קליניקה משלו בשכונת פלורנטין שבתל אביב. כאן הוא מציע תחת קורת גג אחת מגוון טיפולים כמו רפלקסולוגיה ודיקור סיני ללא מחטים, מתוך ההבנה ששיניים בריאות מתחילות קודם כל בגוף בריא

פורסם בתאריך: 30.7.20 14:44

ברחוב צדדי בשכונת פלורנטין בתל אביב, שוכנת פנינה רפואית שמציבה סטנדרטים חדשים בכל הקשור לטיפול בגוף האדם, הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה הנפשית. מדובר ב"דנטל הרמוניה", מכון לבריאות השן והגוף, בניהולו של ד"ר רפאל אברג'יל.

ד"ר אברג'יל, מומחה לרפואת שיניים, הוא יליד צרפת שניהל בעשרות השנים האחרונות קליניקה פרטית בסמוך לארמון ורסאי המוכר בפרברי עיר הבירה פריז. שם הוא עסק רבות בשיקום הפה, באיזון לסתות בכירורגיית הפה, שתלים ועוד ותמיד חלם לעלות לישראל ולפתוח כאן מרפאה משלו.

"ב-2016 קניתי את הנדל"ן כאן בפלורנטין והשכרתי אותו בגלל שהמצב הכלכלי שלי לא אפשר לי אז לפתוח קליניקה", מסביר ד"ר אברג'יל. "אחרי המתנה של שנתיים, ובתום 45 שנות לימודים ועבודה לא רציתי להמשיך לעבוד כמו פעם, והחלטתי לפתוח מקום שמציע בעיקר דיאגנוזה".

דנטל הרמוניה. צילום עצמי

דנטל הרמוניה. צילום עצמי

ב-2018 ד"ר אברג'יל ורעייתו, רופאת שיניים במקצועה גם כן, השלימו את העלייה המבוקשת לישראל והחלו בהכנות לפתיחה המדוברת. אחרי ששוחח עם אנשים מהתחום גמלה בלבו ההחלטה על הדרך הנכונה שבה תלך המרפאה: מקום טיפולי אחד שמציע טיפולי שימור שן, כירורגיה, איזון לסתות, שתלים, רפואת שיניים לילדים, אורתודנטיה ועוד. אלא שדווקא אז הבין ד"ר אברג'יל שמשהו חסר כדי להשלים את התמונה המלאה של גוף ונפש.

"התזונה והעישון מזיקים בראש ובראשונה לשיניים של האדם", מתאר ד"ר אברג'יל. "בדרך כלל מעשן כבד מאבד את השיניים שלו לפני הזמן. בגלל שרציתי שכל מי שמגיע לכאן ירגיש טוב ויבין ששיניים טובות מתחילות בגוף בריא, החלטתי שנציע למטופלים שלנו גם טיפולי הומיאופתיה, דיקור סיני בלי מחטים, רפלקסולוגיה, טיפול בלייזר בלי טורבינה, טיפול באלרגיה, אוסטאופתיה ואסתטיקה לפנים ולגוף".

המרפאה החדשה, שהתחילה לקבל מטופלים בשבועות האחרונים בהתאם לכללי התו הסגול של משרד הבריאות, כוללת ארבעה חדרי טיפול שמשתרעים על פני 100 מ"ר: שני חדרים לטיפולי שיניים וכירורגיית הפה, חדר לרפואה ולרפואה אלטרנטיבית וחדר לצילומי רנטגן, סי-טי ופנורמי. כל המטופלים יוכלו לקבל חוות דעת למצבם הרפואי במקום, כחלק מהאווירה של טיפול בווירוס של הנפש שפוגע גם בנפש ואפילו ליהנות מחניה קרובה – דבר שלא מקבלים בכזו קלות בתל אביב.

כל מטופל שמגיע מתקבל קודם כל בחיוך הכובש של ד"ר אברג'יל, שמלווה אותו במבטא הצרפתי שהוא מחזיק מהבית, לחדר המתאים. כל חדרי הטיפול מבריקים בניקיונם וצוות המרפאה לבוש בהתאם לכל הכללים המחמירים הנוגעים לקורונה, ומטפל באנשים במקצועיות וביסודיות.

דנטל הרמוניה. צילום עצמי

דנטל הרמוניה. צילום עצמי

"היום אני בן 67 ומ-1982 אני חי עם החלום לעלות לישראל ולפתוח מרפאה בקונספט אחר", מודה ד"ר אברג'יל. "בגישה שלי המטופל צריך להיות קודם כל רגוע, בנחת. אם אני יכול להציע לו דרכים להירגע אז אני אוכל לטפל טוב יותר בשיניים שלו ולתת לו גם ייעוץ טוב יותר".

אז אם אתם מחפשים אחר מרפאת שיניים שיכולה לטפל גם בחלקים אחרים בגוף ובנפש שלכם, דעו שדנטל הרמוניה הוא המקום עבורכם. ד"ר אברג'יל וצוות המטפלים שלו מחכים לכם ומבטיחים שתצאו עם חוויה שלא הכרתם.

 

דנטל הרמוניה

כתובת: חיים ויטל 20 תל אביב

טלפונים:

054-3384720

03-7609000

058-4044886

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד היוטיוב


כתבה שיווקית


 


האמור בכתבה אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר