תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

שיפוץ בתים במרכז: הכירו את חברת L&B

פורסם בתאריך: 2.8.20 21:38

בשביל לגרום לכל לקוח להרגיש בנוח בבית העסק, אחד מהרכיבים שרצוי לשים עליהם דגש הוא הרושם. עליכם לחשוב כיצד לשדר ללקוח את הערכים המנחים אתכם ואיך לגרום לו לסמוך עליכם. חשוב להבהיר שהדבר לא בא לידי ביטוי רק בעבודה עצמה, אלא אפילו בסגנון הלבוש שלכם, הזמינות שלכם עבור הלקוח וכמובן רמת היחס האישי שאתם מעניקים לו. אחת מההחלטות המשמעותיות ביותר בחייכם, שיקבעו כיצד ייראה המקום בו תחיו בשנים הקרובות ואיך ייראה סגנון החיים שלכם בתקופה העתידה לבוא, הוא כמובן שיפוץ. בפעולה חשובה שכזו, דרושים בעלי מקצוע שמשדרים מקצועיות בכל שלבי העבודה.

שיפוץ בתים במרכז. צילום: בוריס קאיקוב

שיפוץ בתים במרכז. צילום: בוריס קאיקוב

אם צריך לתאר במילה אחת את הרושם שמשדר בוריס קאיקוב, קבלן שיפוצים ומנכ"ל "L&B Group", אז מדובר בפאסון. בוריס שמנהל את מחלקת השיפוצים של העסק מגיע מסודר ומאורגן לכל פגישה, בדרך כלל עם חולצה מכופתרת או חליפה מכובדת, ומסביר בנעימים לכל לקוח, בין אם מדובר בלקוח עסקי המגיע לצורך שיפוץ במשרד ובין אם מדובר בלקוח פרטי המעוניין לבצע הליך שיפוצים בביתו, את המשמעויות השונות של תהליך העבודה, את הדרך שבה הוא עובד וכיוצא בזה. בוריס אף ישמח לספר לכם על סל השירותים הרחב שיכול העסק שלו להעניק- בעוד ששירותי ניקיון ותחזוקה מסוימים נכללים בהצעת המחיר הסופית, תחת העסק ניתן לקבל גם שירותים נוספים בתחומי הבנייה והתיווך.

כל תהליכי השיפוצים של העסק מפוקחים באופן מתמיד ע"י בוריס, תוך הקשבה לרצונותיו של הלקוח ושאיפה לשלמות בכל שלב בעבודה. בין אם מדובר בביקורי בית ובין אם מדובר בהצעות מחיר, בוריס מתנהל מול כל לקוח באופן ישיר וללא תיווך של סוכנים על מנת לוודא שהלקוחות מקבלים יחס אישי ומענה מקצועי ברמה גבוהה. המטרה המרכזית שלו היא שכל לקוח יהיה מרוצה לחלוטין ויוכל להרגיש בנוח לאורך כל תהליך העבודה. כמו כן, קיימת בתוך העסק גם מחלקה שמפקחת ומבצעת ביקורת פנימית על תהליכי הבנייה.

לאחר שסגרתם עם בוריס את כל העניינים הפרוצדוראליים, ניתן יהיה להתחיל את השיפוץ. במהלכו, יגיעו לביתכם מספר בעלי מקצוע מטעם העסק הרלוונטיים לתהליך השיפוץ שלכם. בין עובדי העסק ניתן למצוא אינסטלאטורים, אנשי חשמל, אנשי קרמיקה, אנשי גבס, שיפוצניקים וקבלני משנה שמבצעים את עבודתם ביעילות ובמקצועיות.

יתרון בולט נוסף של העסק הוא החפיפה שמתקיימת בין מחלקת התיווך ומחלקת השיפוצים, אשר יכולה לעזור ללקוחות המעוניינים במספר סוגי שירותים. לדוגמה, במידה ותרצו לרכוש נכס, תוכלו לשמוע על כמה מהפרויקטים אותם משווקים ב"L&B Group" עבור לקוחות אחרים ובמידה ותמצאו דירה שקורצת לכם תוכלו אף ליהנות משירותי השיפוצים של "L&B Group". דוגמא נוספת היא אם תהיו מעוניינים למכור את הנכס שלכם לאחר שביצעתם בו שיפוץ מטעם "L&B Group" ובמצב כזה תוכלו להיעזר בשירותי תיווך המוצעים גם הם מטעם העסק. בקיצור, כאן ניתן ליהנות משירותי תיווך, מכירת נכסים ושיפוצים תחת קורת גג אחת.

לבוריס קיימים מספר עקרונות מנחים הנוגעים לאופן מתן השירות ללקוח: להשתדל להיות זמין בטלפון, להשתדל לעדכן את הלקוח מידי פעם בדו"ח מצב הנוגע לסטטוס העבודה וכמובן להשקיע את מירב המאמצים על מנת שהעבודה תתקדם עפ"י לוח הזמנים של הלקוח. על כל אלה שם בוריס דגש ניכר כאשר הוא מפקח על תהליכי העבודה, וכך בין היתר הוא מצליח לשדר מקצועיות ורצינות בפני הלקוחות שלו.

"L&B Group"

טלפון: 077-2070871

כתובת: דרך חברון 49, ירושלים

שעות פעילות: ימים א'-ה' 8:00-19:00, ימי ו' וערבי חג 8:00-13:00

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

שיפוץ בתים במרכז. צילום: בוריס קאיקוב

שיפוץ בתים במרכז. צילום: בוריס קאיקוב


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר