המדריך המלא לבחירת דלתות כניסה מעוצבות לבית, צילום: ברוך ברנר
המדריך המלא לבחירת דלתות כניסה מעוצבות לבית, צילום: ברוך ברנר

המדריך המלא לבחירת דלתות כניסה מעוצבות לבית

דלת היא הרבה יותר מחתיכת פח או אלומניום. עליה למלא פונקציות רבות ומגוונות, לכן הבחירה בדלת הכניסה הנכונה היא המשמעותית ביותר ודווקא מסיבה זו בוחרים רבים בדלת כניסה מעץ. ואם כבר דלת מעץ, אז רק מדלתות הכניסה המעוצבות של חברת Andersen

פורסם בתאריך: 7.9.20 16:00

דלת הכניסה לבית היא הדלת המשמעותית ביותר שעלינו לבחור עוד בשלב תכנון הבית. דלת כניסה היא אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים כאשר הם מגיעים לפתח הבית. היא משדרת את האישיות שלנו ומקרינה על כל הבית.

על כן היא משפיעה על הרושם הראשוני המתקבל על מבקרים, ומכתיבה לא מעט מהאווירה שאנחנו מרגישים בכל פעם שאנחנו חוזרים הביתה. דלת כניסה מעוצבת תיתן הרגשה שונה לגמרי מאשר דלת פשוטה. לכן מעצבים רבים צודקים כאשר הם בוחרים להנכיח ולהדגיש אותה, ולתת לה מקום של כבוד.

דלתות כניסה – עיצוב הוא לא כל הסיפור

חשוב להבין שדלת היא הרבה יותר מחתיכה של פח או אלומיניום שתקועה בקיר וצריכה לנוע על ציר ולהיראות יפה. לדלת כניסה יש גם פונקציות נוספות שהיא חייבת למלא בסטנדרטים גבוהים במיוחד:

  • התפקיד הביטחוני שהדלת ממלאת היא דרישה בסיסית, ולכן היא מוכרחה להיות חסינה וחזקה כדי להגן מפני פורצים ואורחים לא רצויים.
  • לדלת יש תפקיד של איטום ובידוד: כדלת כניסה לבית היא מהווה נקודת חיבור בין החלל הפנימי של הבית לסביבתו החיצונית. איטום הבית למניעת כניסה של רוח, גשם, שלג ואף חרקים היא יכולת בסיסית של דלת, אך חשוב גם למנוע מעבר של חום/קור. דלת כניסה משפיעה על האינטראקציה בין פנים הבית לחוץ הבית, ועל רמת הבידוד והאיטום. לכן דלת כניסה איכותית תהיה אטומה לחלוטין, ובעלת יכולת בידוד תרמי גבוהה ביותר.
  • לבסוף, מכיוון שצידו האחד של הדלת חשוף לחלוטין, נחוץ שתהיה לדלת עמידות גבוהה בפני חשיפה לפגעי מזג האוויר. כל חומרי הגלם של הדלת חייבים להיות באיכות מהשורה הראשונה, כולל כנף הדלת עצמה וכמובן הפרזול. לכן כשבוחרים דלת כניסה לבית חשוב לזכור שמדובר בהשקעה לטווח הארוך, ולא להסתכל רק על השורה התחתונה של המחיר באותו רגע נתון.

דלתות כניסה מעוצבות מעץ של חברת אנדרסן

אין ספק שבהרבה מובנים מדובר בדלת המשמעותית ביותר שעלינו לבחור לביתנו. אולי בגלל חשיבותה הרבה, בוחרים רבים בדלת כניסה העשויה מעץ – ללא ספק אחד מחומרי הגלם הפופולריים והמבוקשים ביותר בתחום עיצוב הבית.

העץ מציע את המסיביות המרשימה של חומר גלם טבעי, המבטיחה כי לדלת זו יהיה קשה מאוד לפרוץ מצד אחד, אך היא עדיין משרה אווירה חמה, אסתטית, טבעית ונעימה ביותר מצד שני.

דלתות מעוצבות וחלונות מעוצבים של חברת Andersen מגיעים בשלל עיצובים ואפשרויות. אפשר להזמין את הדלתות מזני עץ שונים ולצבוע אותם במגוון צבעים. אפשר להזמין דלת מכנף אחת או יותר, ולשלב אותן עם סדרה של חלונות מתאימים. כמו כן ניתן לבחור באפשרות של חיפוי חיצוני לדלת מאלומיניום מעוצב או חומרים מתקדמים שאותם פיתחה החברה.

בכל אחד מהמקרים הללו מדובר בחומרים אשר פותחו במיוחד על מנת להיות עמידים לאורך זמן בפני מפגעים פוטנציאליים דוגמת לחות, הצטברות של רטיבות, מליחות באוויר, קרינת שמש ישירה לאורך זמן רב וכד'.

חומרים אלו עמידים מצד אחד, ושומרים על המראה האסתטי המקורי שלהם מצד שני. הם מסייעים להגן על העץ (אשר בכל מקרה שורד לאורך עשרות שנים ללא כל בעיה בזכות תהליכים מיוחדים שהוא עבר בזמן הייצור), וכך הופכים את דלתות החוץ לעמידות לטווח הארוך. חברת אנדרסן עומדת מאחורי מוצריה ומעניקה להם אחריות של 10 שנים.

מחפשים גם אתם רושם ראשוני שנשאר לתמיד? דגמי דלתות כניסה מעוצבות מעץ מלא ובהתאמה אישית עכשיו באתר אנדרסן במגוון סדרות ובדגמים חדשים.

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר. צוות המומחים שלנו יעמוד לשירותכם עם מגוון עיצובים ובמחירים נוחים.

אנו נשמח לייצר עבורכם דלת בהתאמה אישית, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני בטלפון 0733744700, או להשאיר פרטים ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר