השף ארז שטרן: בואו להוסיף טעמים חדשים לחייכם. צילום: שלומי ברנטל
השף ארז שטרן: בואו להוסיף טעמים חדשים לחייכם. צילום: שלומי ברנטל

השף ארז שטרן: בואו להוסיף טעמים חדשים לחייכם

אוכל משובח ואווירה טובה ויוקרתית הם הזדמנות לבילוי מפנק שמתאים במיוחד לזוגות או קבוצות קטנות, דווקא בתקופה זו. הכירו את השף הפרטי ארז שטרן, שיבשל לכם מנות מסקרנות שנתפרו במיוחד בשבילכם

פורסם בתאריך: 16.9.20 13:52

החוויה הקולינרית הפכה מזמן לחוויה רב חושית שאוצרת בתוכה מפגש של אנשים, טעמים ותרבויות. עם החשיפה הגדולה וההולכת של הציבור הרחב לתחום זה, הודות לתוכניות הריאליטי העוסקות במטבחים ולרשתות החברתיות, אנשים רבים מחפשים אחר מטבח שלא יהיה רק טעים, אלא גם מפתיע ומרגש. חוויה, תרבות ואוכל משובח הם בדיוק המומחיות של השף הפרטי ארז שטרן.

כאחד ממחוללי התחום, שף ארז שטרן מתהדר בותק של מעל 16 שנים בתחום הקולינריה. את דרכו המקצועית החל כחניך של המטבח הצרפתי בבית הספר היוקרתי IPB בליון שבצרפת, הנחשב לאחר מחמשת בתי הספר המובילים בעולם בתחום זה.

לימודיו כללו התנסות מעשית במסעדות מובילות בצרפת בהן מסעדת לה ג'ארדן דה סאנס של האחים פורסל ומסעדת לה ויולן ד'אינגר של השף כריסטיאן קונסטאנט. שתי המסעדות זכו לקבל כוכב מישלן נוסף בזמן התמחותו במקום.

כשחזר לארץ שימש ארז שף במספר מסעדות איכותיות ומלונות יוקרה באילת, ירושלים ותל אביב, אך חוויית האירוח העצמאית משכה אותו והוא בחר בתחום האירוח הפרטי, תחילה כשף פטיסייה של עוגות וקינוחים ואחר כך באירוח אישי הכולל ארוחות מפנקות.

חמש השנים הראשונות הוקדשו לאירוח בביתו הפרטי בשכונת בבלי בתל אביב, עבור קבוצות קטנות שבאו ליהנות מהטעמים הייחודיים והחוויה המרתקת. לאחר מכן, במשך עשור עסק באירוח בבית פנורמה בדרום תל אביב. כיום הוא מגיע עד בית הלקוח או מארח במספר לוקיישנים ייחודיים באזור המרכז, מעביר סדנאות מרתקות וגם מבשל לכם ארוחות בהזמנה אישית.

כל אחד והמנה המדויקת שלו

מי שפותח את האתר של שף ארז שטרן לא יכול שלא להתרשם מהמנות המרשימות והמיוחדות, שכמו מבקשות מהלקוח להושיט יד ולטעום אותן. "אני מגדיר את המטבח שלי כמטבח ים תיכוני עם השפעות אירופאיות-צרפתיות וגם בינלאומיות", מסביר שטרן.

אווירה יוקרתית ואיכותית. מנה של ארז שטרן, צילום: ענת ספרן

אווירה יוקרתית ואיכותית. מנה של ארז שטרן, צילום: ענת ספרן

למעשה, הודות לידע ולניסיון שלו ובעיקר ליכולת שלו להקשיב לצורך של הלקוח, הוא מרכיב לכל אחד את המנה המדויקת עבורו, שמשלבת בין הטעם של הלקוח לבין הטוויסט המיוחד של השף.

"היכולת המיוחדת שלי היא לזהות את צרכיו של כל לקוח ולהתאים לו או לקבוצה המדוברת תפריט", הוא מספר. "לפני כמה שנים הגיעה אלי לקוחה שביקשה שאבנה לה תפריט מרוקאי למסיבת חינה שערכה בביתה, ואני כאמור לא מרוקאי. התפריט שהכנתי גרם לאורחים ללקק את האצבעות. כל לקוח מקבל אצלי את הטוב ביותר, כך למשל, אפילו השניצל לילדים יוצא מיוחד".

ההתאמה האישית כוללת, בין היתר, גם מנות מיוחדות לבעלי צרכים מיוחדים כמו צליאקים ומזון נטול לקטוז, מזון מותאם לצמחונים וטבעונים ועוד. "עבור כל לקוח אני עושה שעורי בית ונותן מענה קשוב וגמיש", הוא מוסיף.

חוויה בלתי נשכחת של טעמים משובחים

היכולת המופלאה של שף ארז שטרן להקשיב ולהיענות במדויק לצרכי הלקוח, היא חלק מתפיסת עולם שלמה של סטנדרטים גבוהים בכל הנוגע לשירות הלקוחות וליצירה של אווירה יוקרתית ואיכותית. האוכל, שמקורו בחומרי גלם משובחים ביותר שיש בשוק, מוגש ללקוח על מצע של ותק, ניסיון והקשבה אינסופיים.

"אחד הדברים שאני הכי מתגאה בהם באתר שלי היא לשונית ההמלצות. בין השורות נמצא המסר שהכי חשוב לי להעביר – החוויה המיוחדת שלה זוכים הלקוחות שלי", הוא אומר בחיוך. "אני הבמה והתאורה והלקוחות הם השחקנים שבמרכז הבמה וגם הקהל. אני יודע לתת את הצללית הטובה והטעם מדויק כדי להוציא מהשחקן את הטוב שבו, כך שבסוף האירוע נשארת החוויה".

לשדרג את הארוחה הביתית

התקופה הנוכחית הולידה צורך נוסף אצל הלקוחות של השף ארז שטרן והוא ארוחות מוכנות המגיעות עד לבית הלקוח. "הארוחות מיועדות לכל מי שרוצה לקבל חוויה של אוכל מוכן איכותי שישדרג את הארוחה הביתית. כמובן שניתן להזמין גם מגשי אירוח וכיבוד לאירועים קטנים", הוא מסביר. את כל אלו תוכלו למצוא באתר תחת הקישור "משלוחים".

דווקא תקופה זו, המזמנת לנו שהות ארוכה יותר בבית וחוויות בילוי מצומצמות, היא זמן מצוין ליהנות מאוכל מיוחד שנתפר בדיוק בשבילכם ומחוויה מרתקת ובלתי נשכחת של טעם מרגש וחברה טובה.

סטודיו שף – ארז שטרן: סטודיו לאירוח ואירועים

טלפון:

050-5852785

מעבר לאתר

חנות האונליין למגשי אירוח ואוכל מוכן

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

ארז שטרן בפעולה. צילום: ענת ספרן

ארז שטרן בפעולה. צילום: ענת ספרן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר