הקוסמטיקאית קלודין דוד: ההשקעה בעצמנו ניכרת לעין, אך גם להרגשתנו הטובה. צילום: Yossi Tetroashvili
הקוסמטיקאית קלודין דוד: ההשקעה בעצמנו ניכרת לעין, אך גם להרגשתנו הטובה. צילום: Yossi Tetroashvili

הקוסמטיקאית קלודין דוד: ההשקעה בעצמנו ניכרת לעין, אך גם להרגשתנו הטובה

וואו, כמה שאנחנו צריכות את זה: פשוט להניח את הראש ולהקדיש לעצמינו זמן, לרפא, להתנקות ולהתחדש כפי שמגיע לנו: זה בדיוק מה שנרוויח מטיפול אצל הקוסמטיקאית המוסמכת, קלודין דוד

פורסם בתאריך: 22.10.20 15:12

פשוט- להרגיש טוב עם עצמנו

אקנה בגיל ההתבגרות היא תופעה מבאסת עבור מתבגרים רבים. פצעי הבגרות שמכסים את פניהם יכולים להוריד להם את הבטחון העצמי. חלקנו זוכרים את התחושה מגיל הנעורים הפרטי שלנו. וכידוע, כאשר לא מטפלים באקנה ולא מנקים את הפנים כמו שצריך, זה עלול להחמיר.

עכשיו, תארו לעצמכם שאתם מוצאים לילדיכם קוסמטיקאית בליווי צמוד (כן כן, גם בווטסאפ) , קרוב לבית, שחוץ מהיותה מקצועית ברמות הגבוהות ביותר, עם ניסיון של כמעט שני עשורים וידי זהב– גורמת להם להרגיש טוב עם עצמם. "הטיפול מתבסס על אבחון מוקדם, ועם שיתוף פעולה מלא ניתן להגיע לתוצאות", מספרת.

בין הטיפולים היא מסתמסת איתם, מתעניינת איך הם מרגישים ומבקשת שישלחו לה תמונות של פניהם כדי לבדוק אם יש שיפור לאחר הטיפול ובאיזו מידה. לקלודין חשוב להכווין את מטופליה איך לטפל ולנקות את פניהם, "זה משהו שהם לא חשופים אליו ופחות מודעים, כדי שבסוף במצב השתפר ומטופליי ישובו להרגיש בנוח ומרוצים"

 טיפול חיצוני, טיפול פנימי

הכירו את קלודין דוד: כקוסמטיקאית, דואגת שהטיפול מלא בנתינה בהקשבה ובהכלה. הטיפולים בקליניקה שלה גולשים הרבה מעבר לשעות הטיפול, והליווי שלה צמוד ואכפתי. "כל כולי בעשייה סביב הלקוחות וזו אהבה שאינה נגמרת אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות לעשות מה שאני אוהבת", משתפת.

"הקליניקה האינטימית והנעימה שלי היא בבעלותי ואני עובדת בה לבד כי חשוב לי לטפל אישית בכל מטופל או מטופלת שמגיעים אלי" היא מספרת. "יופי הוא לא רק גנטיקה, הוא השפעה מצטברת של פעולות יום יומיות, פשוטות יחסית. המטרה שלי: לתת למטופליי שירות מיטבי ומקצועי. והסיפוק שלי מגיע כתוצאה מטיפול יסודי והתמדה. אני מלווה את הלקוחה מהרגע הראשון ועד לקבלת התוצאות הטובות ביותר עבורה" מוסיפה.

בטיפוח אין קסמים. יש הצלחות, גדולות וקטנות (שלפעמים הן לא פחות משמחות)– טיפוח עור בריא דורש התכווננות והתמדה, גם בבית וגם בטיפול רציף בקליניקה. במילים אחרות: אם פנייך מודלקות, למשל, זה לא ריאלי שתיכנסי לקליניקה וכעבור שעה וחצי של "טיפול זוהר", או אפילו טיפול פנים סטנדרטי, תצאי עם עור מושלם. במקרה כזה יש צורך בטיפולים מקדימים מסוגים שונים לשיכוך הדלקת ולהרגעת העור עד להבראתו.

"יופי הוא לא רק גנטיקה, הוא השפעה מצטברת של פעולות יום יומיות, פשוטות יחסית", צילום: Yossi Tetroashvili

"יופי הוא לא רק גנטיקה, הוא השפעה מצטברת של פעולות יום יומיות, פשוטות יחסית", צילום: Yossi Tetroashvili

מאמינה באבחון מדויק ובמקצועיות

"יחס אנושי ואישי הם מהדברים החשובים לעסק שמטפל באנשים, לצד רמת מקצועיות גבוהה" היא אומרת.

קלודין תמיד תאמר למטופליה את האמת. הכנות היא נר לרגליה, כמו גם הסבלנות, ההקשבה והיד המושטת לעזור היכן שרק ניתן. במקרי הצורך, כשהיא מזהה בעיה רפואית היא מפנה לרופא עור מומחה, או לאבחון נוסף, וההפך– רופאי עור מפנים אליה בבעיות שביכולתה לפתור.

18 שנות ניסיון בתחום ואהבת אמת למקצוע, כמו גם לאנשים, הפכו אותה לחדה לכל בעיית עור שהיא נתקלת בה, ומסייעת עם כל הכלים שברשותה באמצעות סל פתרונות גדול ומגוון עם התכשירים הטובים ביותר ומכשור מתקדם שנרכש כולו בהתאם לתווי התקן של מכון התקנים הישראלי.

"אני תמיד עושה תיאום ציפיות מול הלקוחה ומסבירה לה שכל סדרת טיפולים במכשיר מתקדם דורש סבלנות והתמדה" מספרת. קלודין מאמינה גדולה בתכשירים פעילים המכילים חומצות. "בלי מריחת חומצות בערב- העור מזדקן מהר. שימוש בחומצות הנכונות ובהתאמה אישית למצב העור יוביל לחידוש העור" היא אומרת בחיוך.

"הערכה עצמית היא יופי שלעולם לא נגמר" 

לפני שנתיים פתחה קלודין את הקליניקה שלה ברעננה, לאחר שנים שבהן טיפלה בלקוחותיה באלפי מנשה. הקליניקה מציעה מגוון רחב של טיפולים הנותנים מענה אישי לכל בעיות העור, וכמו גם טיפולים מטפים ומשקמים: טיפולי פנים שונים עם מכשור מתקדם ותכשירים מעולים, עיצוב גבות בהתאמה אישית כולל שיקום גבות בשיטות שונות וצביעת גבות בחינה, הרמת ריסים היפואלרגנית ללא פורמלין או פארבן, איפור קבוע כולל איפור מינרלי טבעי, ​הסרת שיער בלייזר בעזרת מכשור חדשני ומתקדם ללא כאבים, והסרת שיער הפנים באמצעות אפילציה.

הקליניקה של קלודין דוד ברעננה, צילום: Yossi Tetroashvili

הקליניקה של קלודין דוד ברעננה, צילום: Yossi Tetroashvili

"בעיני גבר שמטפל בעצמו, יודע לקחת רגע לעצמו- ולבריאות העור שלו"

רב המטופלים מגיעים למטרות של טיפולי פנים, התאמה וסידור אסתטי של גבות למבנה הפנים. "לא בקטע נשי", מספרת קלודין. זה מתחיל מפשוט תיאום ציפיות, והסבר על הטיפול או על התהליך הרציף, כולל מתן כמה אפשרויות. והתוצאות? הם מרגישים טוב, מרוצים מהמראה החדש, וחבר מביא חבר".

 למבוגרים בלבד

על קוסמטיקה אינטימית שמעתם? הקליניקה מציעה מוצרים כמו בשמים ודיאודורנטים לאזורים האינטימיים, שטיפה אינטימית, ומגוון מוצרים נוספים. אחד המוצרים החדשים המלהיבים והטיפוליים שהיא מחזיקה בקליניקה, למשל, הוא שמן קנביס שמיועד לעורר במיטה ולתרום לאיכות הסקס. "במפגש אינטימי עם בן או בת הזוג שלכם, את צריכים להרגיש טוב עם עצמכם", היא אומרת. כל מה שצריך זה רק לשאול בלי להתבייש.

קלודין דוד– קוסמטיקאית מוסמכת:

טלפון: 050-8297926

כתובת: היובל 4, רעננה (מרכז מסחרי)

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר