Shutterstock
Shutterstock

הרמת ריסים ברעננה: קלודין דוד קוסמטיקאית הוליסטית מוסמכת

אפקט מודגש, ריסים ארוכים ומבט מהפנט הם כבר לא נחלתה הבלעדית של המסקרה. הכירו את הטיפול החדשני, שגרם למהפכה בתחום הקוסמטיקה- הרמת ריסים בשיטה טבעית לחלוטין, המפרידה, מאריכה, מעבה ומרימה ריסים לאורך זמן מבלי לוותר על אפקט הוואו

פורסם בתאריך: 23.11.20 17:09

קלודין דוד, קוסמטיקאית הוליסטית מוסמכת מספרת לכן כל מה שכדאי לדעת על הטרנד שכבר מזמן הפך לחלק משגרת עולם הביוטי:

נתחיל מהבהרה. יש הבדל מהותי בין הרמת ריסים להלחמת ריסים. בעוד שבהלחמת ריסים שמים ריסים מלאכותיים העשויים מחומר פולימרי או סיליקון הנדבק על השערות הקיימות, בהרמת ריסים משתמשים בשבלונות מיוחדות המונחות על העפעף בעזרתן ניתן לעגל את הריסים הטבעיים שלכן ופשוט להאריך ולעגל אותם כלפי מעלה. את יכולה לשכוח מכל המסקרות, מעגלי הריסים ואפילו מהמאפרת, ולהפסיק לדאוג מה יקרה לאיפור בזמן שאת בים או בבריכה. הרמת הריסים מדגישה את הריסים וצובעת אותם בגוון כהה ומרשים ומעניקה את כל מגוון הפתרונות במוצר אחד. ככה טבעי, ככה פשוט.

"הרמת ריסים מתבצעת אך ורק על הריס הטבעי, היא מעגלת אותם כלפי מעלה ומאריכה אותם", מסבירה קלודין דוד קוסמטיקאית הוליסטית מומחית. "העין לפתע גדולה יותר, הריסים מודגשים ומוצגים במלוא עוצמתם. החומרים עצמם מאושרים על-ידי משרד הבריאות ואין חשש לאלרגיה או תחושת צריבה".

מזה 18 שנה שקלודין קוסמטיקאית הוליסטית מוסמכת לטיפולי פנים, עיצוב גבות ושיקומן, הרמת ריסים, אפילציה והסרת שיער. לפני כשלוש שנים היא פתחה סניף חדש ברעננה במקביל לקליניקה שלה באלפי מנשה. מהר מאוד היא צברה רשימת לקוחות ענפה ושמה עבר מפה לאוזן. הקליניקה החדשה שעיצבה מעוטרת בחלונות שמכניסים אוויר ואור השומרים על מראה חם ומזמין. למרות ניסיונה הרב קלודין לעולם לא מפסיקה ללמוד, ואת הידע המקצועי שנצבר אצלה היא מצליחה להעביר בכל יום דרך הידיים.

רשימת לקוחות ענפה. צילום: Yossi tetroashvili

רשימת לקוחות ענפה. צילום: Yossi tetroashvili

מי הלקוחה האידיאלית להרמת ריסים?

"הטיפול מתאים לכולן, למי שיש ריסים ישרים, קצרים, ריקים או דלילים וגם למי שמרכיבה משקפיים. לכל אחת אפשר להתאים את התבנית האישית שלה ולמקסם את הפוטנציאל שבה. יש לקוחות שמגיעות אליי ובוכות שאין סיכוי שאצליח לעזור להן כי פשוט אין להן ריסים. אני מחייכת ואומרת להן, 'בטח שיש, הם פשוט לא מעוגלים ומודגשים".

כיצד מתבצע התהליך?

"מדובר בטיפול שנמשך כשעה, במהלכו מנקים את העין ואת הריסים, ממיסים את השומן ולאחר שאני בוחנת את מבנה הריסים אני מתאימה לו את התבנית. אני לוקחת שערה-שערה ומעגלת אותה כדי שהן לא יתחברו ביניהן. את השערה אני עוטפת בחומר מיוחד ששומר עליה וצומח יחד איתה. הטיפול עצמו כמעט ולא מורגש כשעושים אותו נכון והוא לא כואב, מגרד או מפחיד. הלקוחה יכולה לעצום עיניים, לנוח, לשמוע שירים, להירגע ולקום עם ריסים מורמים ומודגשים".

כל כמה זמן צריך להגיע לטיפול הרמת ריסים?

"בפעמים הראשונות יש להגיע לטיפול משמר אחת לשישה שבועות, אך כבר מהמפגש השלישי ההרמה מחזיקה כחודשיים. זאת כמובן אם לא משפשפים ונוגעים הרבה בעיניים כדי שלא לפרק את החומר. מאחר והריסים נופלים וצומחים מחדש, יש לקוחות שמגיעות אליי אחרי כמה טיפולים וכבר רואים שבסיס צמיחת הריסים מתעגל מכוח ההרגל".

מדוע חשוב לעשות הרמת ריסים אצל קוסמטיקאית מוסמכת?

"קוסמטיקאית מוסמכת שכבר שנים בתחום יודעת עם הניסיון והזמן איך לעשות את זה נכון, איך לעבוד עם כל סוגי הריסים, איך להתאים לכל אחת את המראה שלה ואיך לעשות זאת על הצד הטוב והמקצועי ביותר עם החומרים הנכונים והמפוקחים על-ידי משרד הבריאות. לי מאוד חשוב ליצור אמון עם הלקוחות שלי. כל מי שנכנסת אני מקדישה לה את מלוא תשומת הלב והזמן. אני מדברת איתה, מכירה אותה, מסבירה לה על התהליך ויוצרת קשר אישי שהוא חיוני להצלחת הטיפול".

קלודין דוד, צילום: Yossi tetroashvili

קלודין דוד, צילום: Yossi tetroashvili

לקליניקות הבוטיק של קלודין דוד

רח' שלדג 1, אלפי מנשה

רח' היובל 4, רעננה

טלפון: 050-8297926

מעבר לאתר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר