הסרת שיער בלייזר בפרדסיה: הכירו את Olla. צילום: Shutterstock
הסרת שיער בלייזר בפרדסיה: הכירו את Olla. צילום: Shutterstock

הסרת שיער בלייזר בפרדסיה: הכירו את Olla

הסרת שיער בלייזר הופכת עם הזמן לתופעה נפוצה ונגישה יותר, וכשמכונים גדולים מובילים תעשייה שלמה הצורך לשירות אישי ואמין עולה פי כמה. הכירו את אולגה כהן – מומחית להסרת שיער בלייזר בשיטת SHR, שתעניק לכם את הטיפול המסור והמקצועי ביותר

פורסם בתאריך: 14.12.20 16:42

לטכנולוגיית הסרת השיער בשיטת SHR נחשפה אולגה בזמן שטופלה בעצמה והיא הייתה מרוצה מאוד מהתוצאות. הטיפול המשמעותי יצר שינוי אמיתי באיכות חייה והביא אותה לקבל החלטה להפיץ את הבשורה, ולעבור הכשרה מקצועית בחברת נובה מדיקל, בין החברות המובילות בעולם.

בשל הקורונה היא ובעלה נאלצו לסגור את מתחם הנינג'ה הענק שהיה ברשותם, ומכאן אולגה החליטה לצאת לדרך עצמאית ולפתוח קליניקה ביתית להסרת שיער.

הטיפולים שאולגה מציעה חולשים על כל חלקי הגוף עבור נשים ועבור גברים גם כן, מלבד אזורים אינטימיים. קהל הלקוחות שלה מונה טווח רחב של גילים, ומספר הטיפולים משתנה בהתאם לתוצאות הטיפול והיחלשות זקיק השערה באזורים השונים.

"אני מקבלת הודעות בשש בבוקר מלקוחות שמאושרים מהתוצאות", מספרת אולגה. "הן אומרות לי 'את לא מבינה כמה אני אוהבת אותך, איך שינית לי את החיים'. אני מכירה את זה מעצמי. פתאום את ספונטנית, קלילה יותר, לא זקוקה להיערכות מראש".

עבור נשים עם שיער מלא וצפוף במיוחד, התוצאות משפרות את איכות החיים ומשנות את העיסוק האובססיבי בשיער הגוף באופן ניכר.

מקצועיות לפי הספר

שיטת SHR, איתה אולגה עובדת אינה כואבת, אין בה סכנות והיא עובדת על כל סוגי השיער (מלבד שיער שיבה). עבודה עם לייזר מחייבת הכשרה מקצועית וידיעה של כל המגבלות, לדוגמא באזורים עם שומה או קעקוע יש צורך להדביק פלסטר לבן לנטרול.

אדיבות ואמינות. אולגה כהן, צילום: נויה כהן

אדיבות ואמינות. אולגה כהן, צילום: נויה כהן

אולגה לא מקלה ראש בנושא ודואגת להחתים כל מטופל בטופס הסכמה הכולל אישור רפואי וטסט באזור קטן, כדי לבחון את השפעת הטיפול ולהעביר למטופל את כל הסכנות האפשריות כדי שיקבל החלטה מושכלת.

"אני לא מקבלת מטופל בכל מחיר. מאד נצמדת למה שמותר", מודה אולגה. "אני מאמינה שעבודה מקצועית ואמינה מייצרת את השם שלי שילך לפניי, וכשלקוח מרוצה הוא יחזור אליי".

לא מתפשרת על השירות הטוב ביותר

מעבר למקצועיות ואחריות כלפי המטופלים שלה, הקו המנחה את אולגה הוא להעניק שירות אמין, אדיב ורגיש. התשלום לאולגה נעשה לפי טיפול, במחירים נוחים והיא לא מחייבת לשלם על סדרה של טיפולים מלכתחילה.

כמו כן, היא דואגת להצטייד במכשור המתקדם והחזק ביותר, לטפח את הקליניקה ולחטא אותה ואת המכשיר בהקפדה. היא אף מנקה אותו במעבר מאזורים שונים אצל אותה לקוחה.

"אני אוהבת מאד לדייק, אני עובדת עם גריד עד היום", משתפת אולגה. "אני עובדת עם תוכנה שבה אני מזינה את כל הנתונים של כל לקוח – באיזה תאריך היה הביקור, באיזו עוצמה היה הטיפול, מה בדיוק עשינו וכו'. כשתהליך הנשירה מתחיל, את יודעת שהטיפול הצליח".

בנוסף, אולגה דואגת לשמור על אווירה נעימה ומרגיעה בקליניקה, ולתת שירות מכיל עבור לקוחות שמגיעים מבוהלים מהחשיפה ללייזר. היא מעניקה את השירות באופן אישי, לא מנהלת עובדות ולוקחת את כל האינטראקציה עם המטופל תחת כנפיה.

"ברגע שמתאימים את העוצמה לגוון של העור ועובדים לפי הספר, אין סיבה שהטיפול לא יהיה נעים ומוצלח". היא מסכמת. "אני משתדלת להיות הכי עדינה – להרגיע, להסביר, לעצור אם צריך. חשוב לי מאד השם שלי, ההצלחה והתוצאה של הטיפול משקפים אותי. חשוב לי לתת את הטוב ביותר".

Olla – SHR removehair

טלפון:

0524752037

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

"מאד אוהבת לדייק". אולגה כהן, צילום: נויה כהן

"מאד אוהבת לדייק". אולגה כהן, צילום: נויה כהן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר