מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)
מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים

עם ניסיון של 17 שנים, היכרות מעמיקה עם הגופים המבטחים ורשויות המס, וכשלנגד עיניה עומדת טובת הלקוח מעל לכל - מיקי יקוטי מחזירה לכם את הכספים שכלל לא ידעתם שיש לכם

פורסם בתאריך: 7.6.21 22:59

איתור כספים הוא למעשה תהליך איתור של קופות חיסכון לא פעילות ונזילות ששוכבות בחברות הביטוח השונות. כמעט לכל אזרח בישראל שעבד אי פעם בעבודה כלשהי כשכיר או כעצמאי, ישנם חסכונות כאלו שמעולם לא ידע שנפתחו או ששכח מקיומם. הכסף שנמצא בהם, במקום להיכנס לכיסו, מעלה אבק אצל חברות הביטוח ו"נזלל" על ידי עמלות ניהול שרק הולכות ועולות ככל שהחיסכון אינו פעיל. לא חבל?

כספים שאנשים כלל לא מודעים אליהם

מיקי יקוטי נמצאת בתחום כבר 17 שנים ומכירה את כל המערכות המעורבות מכל הכיוונים. את דרכה התחילה בסוכנות ביטוח, כשבתור שירות ללקוחותיה הייתה בודקת עבורם אם יש ברשותם כספים אבודים. לאחר שנים רבות בתחום הביטוח, החליטה לצאת לדרך עצמאית ולהתמקד בתחום זה. "ראיתי שלהמון אנשים יש כספים שהם בכלל לא מודעים אליהם", אומרת מיקי יקוטי, "כמעט כל לקוח שהייתי עושה לו סדר כשעוד עבדתי בסוכנות הביטוח – מצאתי עבורו כספים. הבנתי שאני נהנית לשמח את האנשים, אני מרגישה לפעמים כמו אראלה ממפעל הפיס".

צוות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

צוות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

איך את מאתרת כספים אבודים?

"אנחנו עובדים מול משרד האוצר באמצעות דוח שנקרא "המסלקה", שהוא הפלט הרשמי של משרד האוצר על כל שקל ושקל שיש לכל אדם במדינה. זה דוח שמשמש גם את מס הכנסה, את הבנקים, הליכים משפטיים וכדומה".

איך נוצרים הכספים האבודים הללו?

"קודם כל חשוב להבין שלא מדובר על החזרי מס. כספים אבודים נוצרים מפיצויים ממקום עבודה, ביטוחי חיים שאנשים עשו לפני שנים וביטלו והם לא יודעים שהיה שם מרכיב חיסכון, קופות פנסיה ישנות שכוללות פיצויים, אשר כבר לא נעשות אליהן הפקדות והפכו להיות נזילות, כספים שהלקוח לא יודע למצוא כי חברת הביטוח ניידה אותם או התמזגה עם חברה אחרת – העניין הוא שלכל אחד יכולים להיות כספים כאלה. יש לי לקוחות שאומרים לי: "אני בנאדם מסודר, אני יודע איפה כל שקל נמצא", ואז אני מוצאת להם כספים שהם לא ידעו על קיומם והם משתגעים".

מאתרים את הכספים האבודים שלכם ומשחררים אותם ישירות לחשבונכם

את עבודתה של מיקי יקוטי ושל צוות משרדה לא ניתן להשוות לתוצאות שתקבלו משימוש בכלים חינמיים כגון הר הכסף או הר הביטוח. בעוד שהאחרונים מצליחים, בממוצע, לאתר עד 40% מהכספים האבודים, מספקת מיקי יקוטי דיווח מלא על כל הכספים השייכים לכל לקוח שלה, ואף מציעה הרבה יותר מכך:

בדיקה מקיפה של הכספים שאותרו: כל הכספים האבודים שמאותרים נבדקים בקפידה על מנת לוודא שאין עיקולים או בעיות, ועל אף שמדובר בקופות שאינן פעילות, תמיד תתבצע בדיקה נוספת על מנת לוודא שבשחרור הכספים לא מתחבאת פגיעה בכיסוי ביטוחי כלשהו שמובטח ללקוח.

צות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

צות מיקי יקוטי – איתור כספים אבודים (צילום: אלי כהן)

שחרור של הכספים לחשבונכם: מעבר לאיתור הקופות הלא פעילות, תוכלו באמצעות הצוות המסור של מיקי יקוטי גם לפדות את הכספים הנמצאים באותן הקופות ולהעביר אותם ישירות לחשבונכם. "יש מקרים שבהם חברות הביטוח לא משחררות את הכספים בלי מסמכים ואישורים מתאימים", מספרת מיקי יקוטי, "או שצריך לרדוף אחרי המעסיקים ואנשים לא רוצים או לא מצליחים להתעסק בזה כמו שצריך. אז אנחנו מאתרים את המעסיקים, משיגים את כל המסמכים הדרושים, עובדים מול מס הכנסה כדי לתקן אישורים שהגיעו אלינו לא תקינים, אם יש מעסיקים שפשטו רגל אנחנו עובדים מול המפרקים, מול הביטוח הלאומי – אנחנו נמצה את הכל עד שהלקוח יקבל את הכסף לחשבון שלו".

משלמים רק בסוף התהליך: מלבד עמלת פתיחת תיק התחלתית, המשמשת לקבלת המידע ממשרד האוצר, לא יידרש הלקוח לכל תשלום נוסף עד שהכסף השייך לו יופקד בחשבונו.

באמצעות המקצועיות הבלתי מתפשרת שלה, ניסיונה העשיר בתחום הביטוח והקשרים הענפים שיצרה בתחום, יכולה מיקי יקוטי להבטיח לכל לקוח טיפול יסודי, ממצה ומסור וליווי אישי וצמוד עד סוף התהליך. "אנשים לא מודעים לכל כך הרבה פרטים, מעבר לשאלה אם יש או אין להם כספים", היא מסכמת, "אני אדע, למשל, אם יש מס על שחרור הכספים ואעבוד מול מס הכנסה כדי לקבל פטור ממנו, או אם מדובר בשחרור של כספי נפטרים אני אחבר את הלקוח לעורכי דין שיטפלו בצו הירושה, כלומר ברגע שאותרו הכספים, אני אחבר את כל הקצוות על מנת להבטיח שכל לקוח שלי יקבל את מה שמגיע לו".

כתובת: לוחמי הגטאות 3, נהריה

שעות פתיחה: א-ה 09:00 – 15:00

טלפון: 073-7892162 /  052-6874694

מייל משרד: [email protected]

מייל מיקי יקוטי: [email protected]

אתר: https://myllf.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/miki.yakuty

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר