כשמעשנים לא שמים לב לזמן הרב שמתבזבז במחשבות על סיגריות ובהפסקות סיגריות". אסי צמח (צילום: מכון אברהמסון)
כשמעשנים לא שמים לב לזמן הרב שמתבזבז במחשבות על סיגריות ובהפסקות סיגריות". אסי צמח (צילום: מכון אברהמסון)

מכון אברהמסון משיק מרכז טיפול חדש ברעננה

בעקבות הביקוש הגדול, מכון אברהמסון לגמילה מהתמכרויות: מעישון ומסוכרים ופחמימות ממכרות, המוביל את התחום למעלה מ-38 שנים, משיק מרכז טיפול חדש ברעננה

פורסם בתאריך: 30.6.21 13:06

מכון אברהמסון הוא חלוץ ראשון בישראל בתחום הגמילה מהתמכרויות ומוביל את התחום למעלה 38 שנה. המכון מעניק שירותים בפריסה ארצית ב-10 מרכזי טיפול, וב-4 מרכזים בחו"ל: במיאמי, ניו יורק, פנמה ומקסיקו. שיטת הטיפול הייחודית שפותחה ע"י אהוד אברהמסון ידועה בכך שהיא מצליחה להוריד את הדחף לעישון או לסוכר בטיפול קצר ויחיד הנמשך פחות משעתיים!

"התחלתי לעשן סיגריות בגניבה בגיל 16. בצבא הפכתי למעשנת כבדה של שתי חפיסות נובלס ואחרי הצבא ירדתי לקופסא ביום. בתחילת ההיריון הראשון שלי עישנתי מעט ואחר כך הפסקתי, כי המצפון הציק לי. אבל שעה אחרי שילדתי את בני בכורי הייתי למטה עם סיגריה. רציתי להיניק ולכן הפסקתי לעשן, אבל לא הצלחתי להחזיק מעמד יותר מחודש אחד ואחרי חודש הפסקתי להיניק וחזרתי לעשן. גם בהיריון השני הפסקתי לעשן בזמן ההיריון וחודש אחרי הלידה, הפסקתי להיניק וחזרתי לעשן", מספרת טלי אמיר (45), גרושה ואמא לשני ילדים (18,13.5), מורה ומחנכת מבת ים.

טלי אמיר | צילום: מכון אברהמסון

טלי אמיר | צילום: מכון אברהמסון

כשהקורונה התחילה, ישבתי בבית חודש וחצי, וכמובן שהצטיידתי בסטוקים של סיגריות. בזמן הפנוי ערכתי בדיקות רפואיות מקיפות. לפני כמה שנים גילו שאני צליאקית והעישון לא עשה לי טוב. חליתי גם במחלה אוטו-אימיונית וכשהקורונה הגיעה ונכנסתי לקבוצת סיכון התחלתי לפחד ממש. הרופא שלי הזהיר אותי שאם אמשיך לעשן הסיגריות יהרגו אותי".

"היה לי קשה לחשוב על גמילה, כי העישון הוא הרגל של כל כך הרבה שנים. אהבתי לעשן והסיגריה ליוותה אצלי הכל – אם יצאתי, ביליתי, לפני האוכל, אחרי האוכל, בשיחות טלפון ובכל הזדמנות".
"הרגשתי שאני זקוקה לתמיכה ושאין סיכוי שאצליח להיגמל לבדי. הגמילה בשיטה של אברהמסון עשתה עלי רושם של קסם שיעזור לי. ולמרות זאת החבאתי קופסת סיגריות במגירה, ואחרי הטיפול הייתי עדיין סקפטית. אבל חזרתי הביתה והסיגריות אפילו לא עברו לי בראש. אחר כך נתתי לבני שמעשן את הקופסא. וככה חלפו להם יום, ועוד יום, וכבר שלושה חודשים אני לא מכניסה ניקוטין וטבק לגוף".

"אמרו לי שהכל עניין של רצון, ועל אף שהרצון להפסיק לעשן לא נבע ממני זה עבד. מרגע הגמילה ועד עכשיו, לא עובר לי בראש כמה בא לי סיגריה. בהתחלה קמתי כל בוקר בתדהמה איך זה קורה שלא עישנתי אתמול ואני עדיין נדהמת מכל יום שחולף בלי סיגריה. חיכיתי למשבר או שיבוא לי, אבל עד לרגע זה ממש לא בא לי לעשן".

"היום אני מעדיפה שלא יעשנו לידי כי הריח מסריח לי באף. אני נהנית מאוכל ונהנית לבשל. חוש הטעם חזר לי. האצבעות לא מסריחות וצהובות מסיגריות, הריח בפה נעים, הבית נקי מסיגריות, אין לי מאפרה ליד המיטה וריח של סיגריות בחדר השינה, וגם הכסף שאני חוסכת".

"התחלתי לעשן בגיל 14. בבית ההורים שלי עישנו. במערבונים קלינט איסטווד עישן. בסרטים בטורקית עישנו. בסרטים בערבית. כולם היו עם סיגריה ביד. חיקיתי את החברה הגדולים עם הסיגריה בפה. אם אתה מעשן, אתה חלק מהחברה ואתה נחשב לגבר. אמא שלי תפסה אותי פעם מעשן קנט ארוך והסבירה לי שגברים מעשנים רק קנט קצר", מספר בחיוך אסי צמח (41), נשוי ואב לשלושה, בעלים של "סככות טליה בע"מ", חברה לפתרונות הצללה וקירוי מראשון לציון.

"בהתחלה עישנתי חצי קופסא ביום ועד גיל 40 עישנתי קופסא וחצי שתיים ליום. כל דבר קטן הוא נושא להדלקת סיגריה. אם נפרדתי מחברה, או קמתי בבוקר, או נכנסתי לאוטו, או יצאתי מפגישה. ואם יוצאים לבלות ושותים אלכוהול מעשנים כפול".

"צריך סיבה בעלת חשיבות כדי להפסיק לעשן. אשתי דירבנה אותי ללכת לאברהמסון. נמאס לה מהריח הרע ומהסממנים האחרים של העישון. כשנסעתי לטיפול היה לי פקט באוטו שלא תכננתי לזרוק. חשבתי לעצמי, באי אמון מסויים, שנעשה את 'המהלך' ואחר כך נראה.

"אחרי הטיפול הייתי רעב. ואחרי שווארמה וקולה חובה סיגריה, אבל לא הרגשתי שום דחף לסיגריה. נכנסתי לאוטו ולא בא לי סיגריה. הגעתי הביתה ועדיין לא בא סיגריה. למחרת אותו הדבר ובכל הימים שבאו אחר כך.

"בכל יום שעבר הרגשתי יותר ויותר טוב. עם הגמילה מהסיגריות נגמלתי מהשיעולים והתחלתי לנשום טוב יותר. הטעם והריח השתפרו פלאים ואני מריח סוף סוף. עור הפנים נראה פתאום חי ולא כהה. כשמעשנים לא שמים לב לזמן הרב שמתבזבז במחשבות על סיגריות ובהפסקות סיגריות. פתאום יש לי מלא זמן פנוי. התחלתי לעשות ספורט. אני רץ 7 קילומטרים פעמיים שלוש בשבוע, ומתאמן עוד פעמיים בשבוע בחדר כושר. היום לא נעים לי להריח אנשים שמעשנים סביבי. מצד שני אני לא מטיף לאף אחד, כי אני חושב שכל אחד צריך למצוא את הסיבה המשמעותית עבורו לגמילה מעישון".

שיטה טבעית ללא כדורים או תרופות

אהוד אברהמסון, מייסד השיטה ומומחה בינלאומי לגמילה מהתמכרויות מסביר:

“השיטה מטפלת בדחף ולכן אנשים מצליחים, השיטה טבעית לחלוטין ומשלבת טכניקות מהרפואה האלטרנטיבית, יחד עם שיטות הוליסטיות מערביות. המפגש מתחיל בסדנה של שעה המשחררת את המטופל מחששות, פחדים, תלות רגשית ודעות קדומות. מיד אחריה נכנס המטופל לטיפול טבעי שמוריד את הדחף לעישון".

רוב המטופלים באברהמסון נגמלים בטיפול אחד. למקרה הצורך קיימת אחריות לשנה, כך שגם אם יש נפילות בתחילת הדרך תמיד יש למי לפנות. לאחר הטיפול המטופלים מקבלים ליווי אישי מיועצי הגמילה שמתקשרים אליהם באופן יזום ונותנים מענה לכל צורך שעולה.

הקליניקה ברעננה נמצאת בכתובת" החרושת 24 (מול קניון רננים) ומשרתת את תושבי רעננה, כפר סבא והסביבה.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר של אברהמסון www.abrahamson.co.il או חייגו 9933*


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר