יונדאי
יונדאי

הכירו את מוסך מורשה "הילוך שישי יונדאי" ברעננה

בעלי רכבי יונדאי באזור השרון? אתם חייבים להכיר את המוסך המורשה שמכיר כל חלק קטן ברכב, עם צוות בעל נסיון רב שנים בתחום ותשוקה אדירה למקצוע

פורסם בתאריך: 5.3.18 21:19

אודות. מרכז השירות הילוך שישי יונדאי ברעננה, הינו מוסך מורשה יבואן המספק מגוון שירותים בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים של יצרן הרכב. שירותי מכונאות רכב, חשמל רכב, דיאגנוסטיקה ממוחשבת, פחחות רכב וצבע, מיזוג רכב, אביזרי רכב ועוד "אנחנו בהילוך שישי יונדאי רעננה מעניקים מעבר לטיפולים גם שירותים משלימים שחוסכים זמן ללקוחותינו", מסביר מנהל המרכז יוסי חג'בי "כגון שירותי שינוע רכבים-לטיפול שנתי, העברת טסט -רישוי שנתי, הזמנת תור מראש ועוד "

דלפק קבלה והמתנה

השירותים. במקום מספקים מגוון גדול של טיפולים ליונדאי: טיפולים שנתיים לפי הוראות היצרן תיקוני פחחות צבע, חשמל ומיזוג, מטפלים במערכות האזעקה, מולטי מדיה ונותנים אישורי תקינות למיגון. לאחר טיפולים שנתיים- שירות שטיפה פנימית וחיצונית של הרכב ללא חיוב. למעוניינים להמתין במקום חדר המתנה גדול וממוזג הכולל מחשבים, טלוויזיה ואינטרנט. וכן שירות של לקיחת הרכב מבית הלקוח או העבודה ללא תוספת תשלום והקפצת הלקוח שהגיע למוסך לביתו או למקום העבודה.
"מקצוענות ללא פשרות" – "המוטו שלנו בהילוך שישי יונדאי – השירות לפני הכול זאת לא רק סיסמה, אלא אנחנו מבצעים את זה בפועל" מסביר חג'בי "אנחנו נותנים ללקוח תמורה לכסף שלו, אנחנו עומדים בזמנים ושעה אצלנו זו שעה ועומדים בדרישות הלקוח, ובהתאם לסטנדרט השירות של חברת הילוך שישי" הוא אומר ומוסיף שמשתדלים לפנק את הלקוחות, להפתיע ולחדש, מרכז השירות שלנו באווירה ביתית ואנחנו שמים דגש על יחס אישי ונותנים תשומת לב לכל לקוח אם זה בטלפון או כשהוא מגיע למרכז השירות".
הצוות. במקום צוות גדול ומקצועי. הצוות כולל מנהל מוסך, מנהל שירות לקוחות, שני יועצי שירות, שישה מכונאים, שני חשמלאים, מנהלי מחסן, נהגים וכן צוות קבלה ומזכירות "כל הצוות מגויס לטובת המקום" מסביר חג'בי "כל העובדים אצלנו עוברים הכשרה בהילוך שישי, וגם אצל יבואן הרכב" הוא אומר ומוסיף "היתרון הגדול ביותר שלנו, הוא שחלק מהעובדים שלנו הם עובדים וותיקים שמכירים את כל דגמי יונדאי החל מתחילת שיווק המותג בישראל ועד היום – זהו יתרון אדיר!"

מוסך מורשה יבואן

המיקום. המוסך ממקום באזור התעשייה, קרוב לקניון, לשוק רעננה ולקאנטרי "הלקוחות יכולים להגיע, לשים את הרכב ולצאת לסידורים. אנחנו נמצאים במיקום נוח ונגיש"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר