אסנת וישינסקי
אסנת וישינסקי

"יש לנו סיבות רבות לגאווה על המקום המרכזי שנשים תופסות בפעילות העירונית"

באירוע הפתיחה של חודש האישה שמתקיים לאורך כל חודש מרץ ברעננה הופיעה השחקנית והקומיקאית אסנת וישינסקי עם הרצאתה "החיים זה הכול"

פורסם בתאריך: 7.3.18 13:20

תושבי העיר פקדו אמש (6.3) את אולם בית יד לבנים בו התקיימה הרצאתה של אסנת שיר-וישינסקי "החיים זה הכל" שפתחה את  אירועי "פסטיבל אישה" המתקיים זו השנה התשיעית, לציון חודש האישה ברעננה. לאורך החודש הקרוב יהיו כחלק מהפסטיבל ובהם הרצאות, סדנאות,תערוכות ופעילויות, המציעים עשייה נשית אומנותית. בנוסף להרצאתה של וישינסקי אודות סיפור חייה ובחירתה בחיים מלאי משמעות, התקיים מופע בביצוע להקת כיוון אחר ולהקת "רפסודי" בכוריאוגרפיה של צבייה ברומר בשיתוף דניאל לבנת וצפירה רג'ינה מקולם.

 

ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי אמר באירוע: "עיריית רעננה משקיעה מאמצים ומקיימת מגוון פעילויות ותכניות עירוניות, כחלק מחזונה לקידום חברה ערכית עם שוויון מגדרי, שהיא על פי מחקרים חברה בריאה, מאושרת ומצליחה יותר. חברה שבה יש לכולנו יכולת להשפיע – נשים וגברים כאחד. יש לנו סיבות רבות לגאווה על המקום המרכזי שנשים תופסות בפעילות העירונית, החל ממועצת העיר, בה חברות נשים באחוז הגבוה ביותר בישראל וכלה במספר הגבוה של עובדות העירייה הנושאות תפקידי מפתח מובילים ובכירים. לאחרונה אף התבשרנו על ידי ההתאחדות לכדורגל שמועדון כדורגל הנשים שלנו ברעננה "הפועל רעננה" הוא הגדול בארץ, ומכאן שלוחות למועדון ברכותינו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר