ברק-שרוני

"המפתח להצלחה הוא קודם כל יחס מכבד ושירות טוב"

 תשע שנים בבנק. מחובר מאוד לתחומים אמנותיים, כמו נגינה, צילום ואפייה. הכירו את ברק שרוני, רכז מוצרים בבנקאות אישית בסניף רעננה, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:17

שם: ברק שרוני.

מגורים: רעננה.

מצב משפחתי: בן 35, נשוי ואב לשלושה ילדים.

כמה זמן בבנק: תשע שנים.

תפקיד: רכז מוצרים בבנקאות אישית בסניף רעננה. "עיקר העבודה היומיומית במחלקת הבנקאות האישית היא מול אנשים. כאלה שעברו את גיל 18 ופתחו חשבון – חיילים, סטודנטים וגם אנשים שמקבלים את קצבת הביטוח הלאומי שלהם".

למה דווקא בנקאות אישית: "להבדיל ממחלקות אחרות בבנק, הבנקאות האישית זה להתמודד מדי יום עם קשת מגוונת של לקוחות ולגרום להם לעשות שינוי אמיתי. הם יושבים איתי ומקשיבים לעצות שלי, לוקחים החלטה לשנות את ההתנהלות שלהם, דבר שמשפיע על החיים שלהם בצורה משמעותית. מבחינת הלקוחות, אתה המומחה, וזה נותן המון סיפוק. אני מלווה את הלקוחות מהרגע שהם פותחים את החשבון. ההיכרות היא אישית. מגיעים אב ובן לפתוח חשבון, ואז, ביום בהיר אחד, הבן מגיע לסניף ומספר שהאבא נפטר, וזה אותו הלקוח שאתה מכיר שנים רבות. אני מתגורר ברעננה, ולכן אני מכיר הרבה מאוד לקוחות. אני פוגש אותם בבוקר, כשאני שם את הילדים בגן, בסופרמרקט ובדרך לעבודה".

מה החזון שלך: "שירות וכבוד הדדי. כבוד בין העובדים ללקוחות ובין העובדים לבין עצמם. כבוד והערכה משפרים את העבודה ומורידים את הלחץ בצורה משמעותית".

מוטו בעבודה: "המפתח להצלחה הוא קודם כל יחס מכבד ושירות טוב – כל עוד המפתח בפנים, תגיע למקומות טובים".

סיפור בלתי נשכח: "הייתה לי לקוחה סטודנטית, שהייתה צריכה בדחיפות ערבות בנקאית לשכר דירה. היא למדה בבאר שבע והייתה מגיעה לרעננה רק בימי שישי כשהסניף סגור. דאגתי לשלוח לה את המסמכים לחתימה לסניף בבאר שבע, ואת שטר הערבות הדפסתי והלכתי למסור לה באופן אישי ביום שישי בבית הוריה ברעננה".

הלקוח המקומי: "ברעננה הלקוחות הם מאוד מגוונים. מצד אחד, יש עולים חדשים ותושבים חוזרים, ומצד שני, יש תושבים ותיקים. הדרישות של הלקוחות מורכבות, אבל הם יודעים להעריך כשאתה עושה עבודה טובה".

מתחרים: "כמו שאני אומר ללקוחות שלי: כולם יפים ומוכשרים, אבל הפועלים יש רק אחד".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני מחובר מאוד לתחומים אמנותיים, כמו נגינה, צילום ואפייה".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "מנהל סניף או בתפקיד ניהולי אחר בהנהלה הראשית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר