יערה-לונדון

"להתקדם ולצמוח ביחד עם הלקוח"

ארבע שנים בבנק. לא מוותרת על ספורט גם בשעות מאוחרות. הכירו את יערה לונדון, מנהלת קשרי לקוחות עסקיים בסניף אתגרים ברעננה, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:16

שם: יערה לונדון.

מגורים: רעננה.

מצב משפחתי: בת 32, נשואה ואימא לשתי בנות (4 וחצי, שנתיים).

כמה זמן בבנק: ארבע שנים.

תפקיד: מנהלת קשרי לקוחות עסקיים בסניף אתגרים ברעננה. בעלת תואר ראשון במינהל עסקים ותואר ראשון במשפטים, עורכת דין. "במסגרת העבודה וכחלק מצוות ההייטק, התפקיד כולל מתן ליווי שוטף לחברות הייטק מרגע פתיחת החשבון. הליווי כולל ייעוץ פיננסי ובחינת מתן אשראי בנקודות שונות בחיי החברה. כמו כן, חלק ניכר מהתפקיד הוא גיוס לקוחות. בהיבט הזה אני רואה לנכון ליזום שיתופי פעולה עסקיים עם גופים חיצוניים המלווים חברות הייטק בתחומים שונים. שיתופי הפעולה נוצרים עם משרדי עורכי דין, רואי חשבון, עמותות שמלוות חברות סטארט-אפ, קרנות הון סיכון וכד'. כל זאת על מנת להרחיב את מעגל הגורמים המפנים אלינו ואת מעגל הלקוחות וליצור הצעות ערך ללקוח שנמצא תמיד במרכז".

למה דווקא המסלול העסקי: "התחלתי את עבודתי בבנק במסלול הכשרה לניהול במחלקות העסקיות בבנק. בזכות ליווי החברות אני נחשפת להמון היבטים בעולם העסקי, דבר שמרחיב מאוד את האופקים ואת החשיבה העסקית. לקוח הייטק אחד יכול להיות בעליהן של מספר חברות, וייתכן שאציע לו ליווי גם בחברות האחרות. סיטואציה נוספת: ייתכן שבידי אותו לקוח נכסי נדל"ן שהוא צריך ייעוץ לגביהם. במצב כזה אני יכולה להפנות אותו לגורם הרלוונטי אצלנו בסניף וליצור לו מעטפת שלמה המתאימה לו. הניסיון עם העולם העסקי חושף אותי להמון תחומי חיים. כל חברה מפתחת מיזם בתחום אחר, ואני בין הראשונים שזוכה לשמוע עליהם".

מה החזון שלך: "ללמוד ולספוג כמה שיותר. זה יבוא לידי ביטוי בלהתקדם ולצמוח ביחד עם הלקוח. המציאות משתנה תוך כדי תנועה, והאתגר הוא להתאים את עצמנו. אני מקווה להמשיך לפתח חשיבה יצירתית שתאפשר מציאת פתרון לכל סיטואציה. לקוחות הייטק שונים מלקוחות עסקיים אחרים מבחינה תזרימית. השאיפה היא ליצור מתווה מתאים ללקוח בנקודת הזמן שהוא צריך אותנו".

מוטו בעבודה: "לעשות את המקסימום מבחינה מקצועית ואישית, ועם חיוך".

סיפור בלתי נשכח: "בסוף קורס ההכשרה לניהול, פרויקט הגמר של הצוות שלי נבחר להיות מוצג בפני הנהלת הבנק ומנכ"ל הבנק (אז אריק פינטו). הערכתי את המעמד ואת הרצון של ההנהלה לשמוע רעיונות של עובדים חדשים הנמצאים בתחילת דרכם בבנק".

הלקוח המקומי: "הקשת די רחבה. אנחנו מלווים מאות חברות הייטק במגוון תחומים ובשלבים שונים. מצד אחד, יש חברות שהן בסבבי גיוס מתקדמים עם מכירות, ומצד שני, יש חברות שהן בשלב התחלתי של פיתוח. פונים אלינו גם צעירים בוגרי יחידת 8200 ויחידות טכנולוגיות וגם הרבה יזמים שזו הקריירה השנייה שלהם, לאחר מכירת חברה קודמת או שהם היו שכירים ועכשיו פותחים מיזמים חדשים".

מתחרים: "כל מתחרה הוא ראוי, אנחנו מודעים להם, ולעיתים גם יכולים ללמוד מהם. עם זאת, אנחנו מודעים ליתרונות שלנו ומנסים ליצור את הייחודיות שלנו. השיטה שלנו היא במודל של מנהל קשרי לקוחות ישיר. כלומר, הלקוח מלווה על ידי אדם אחד לאורך התנהלות החשבון בכל ההיבטים".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "משתדלת ליצור שיחות נפש עם הבנות שלי ולספר להן איך עבר עליי היום. ככה אני שומעת גם על שלהן. בסוף היום אני לא מוותרת על ספורט גם אם זה בשעות מאוחרות".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "בתפקיד בכיר שמשלב את העולם העסקי עם העולם המשפטי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר