מירב-קצב-ארד

"אנחנו השותפים העסקיים של הלקוחות שלנו"

16 שנים בבנק. בשעות הפנאי עושה סקי מים. הכירו את מירב קצב-אדר, מנהלת בנקאות עסקית וסגנית מנהלת סניף רעננה, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 14:16

שם: מירב קצב-אדר.

מגורים: אבן יהודה.

מצב משפחתי: בת 50, נשואה ואימא לשניים.

כמה זמן בבנק: 16 שנה.

תפקיד: מנהלת בנקאות עסקית וסגנית מנהלת סניף רעננה. "אנחנו מנהלים את החשבונות של הלקוחות העסקיים שלנו ומעניקים להם שירות, ליווי ותמיכה. אנחנו רואים את עצמנו כשותפים עסקיים של הלקוחות שלנו. מלווים אותם לאורך כל הדרך, כולל בתקופות קריטיות כמו תקופת הקורונה. מלווים אותם ברגעי האמת, ברכישת הדירה או בחתונה של הילד, ואנחנו היועצים שלהם. כל הבנקאים במחלקה הם ברמה גבוהה, אקדמאים וגם עורכי דין שעברו הכשרה".

למה דווקא בנקאות עסקית: "אני רואה בבנקאות העסקית אתגר מאוד גדול. הגעתי לבנק מהשוק הפרטי, ומבחינתי זה אתגר ללוות את הלקוחות ולסייע להם. באחת הפעמים לקוח אמר לי שהוא קודם כל מתקשר לרב, ולאחר מכן אליי. אנחנו מלווים את הלקוחות מהשלב הראשון של פתיחת העסק, רואים איך הם מתקדמים, ממפים את התוצאות ורואים את השיפור בדוחות. אנחנו מגיעים פיזית לבית העסק, מתרשמים, נותנים טיפים, עוזרים להם לנהל תזרים ומלמדים אותם איך בונים תזרים. אני תמיד מסבירה ללקוחות שלי, שאם הם יהיו פתוחים ושקופים איתי, נוכל ביחד, בסינרגיה, להצעיד את העסק קדימה. יש לנו ניסיון, אנחנו פוגשים מאות לקוחות בחודש, ובחלק גדול מהמקרים אנחנו מכירים את התחומים היטב, ומהידע שצברנו, אנחנו יכולים להעניק את הייעוץ הטוב ביותר".

מה החזון שלך: "שהלקוחות שלנו יהיו שבעי רצון מהשירות שהם מקבלים; שהטיפים והליווי שלנו יובילו את העסק שלהם לשינוי ויקדמו אותו".

מוטו בעבודה: "אמינות ושקיפות. כשאני אומרת משהו, הלקוח תמיד יודע שזה נכון. יש לנו צוות מאוד מקצועי, ואנחנו פועלים בשקיפות מלאה מול הלקוח. מנגד, אנחנו מצפים שגם הלקוח יפעל בשקיפות מולנו".

סיפור בלתי נשכח: "היה לנו לקוח שגייסנו אותו מבנק אחר בשיתוף המינהלה. הלקוח קיבל מאיתנו בתוך שבוע אשראי בסכומים מאוד גבוהים וכן את השירות הטוב ביותר שאנחנו יודעים לתת. בהמשך התברר לנו, שהלקוח, הוא חבר של מנכ"ל הבנק, וברגע שהסיפור מולו נסגר, המנכ"ל התקשר למנהלת הסניף, סיפר לה שהחבר שלו אמר לו שהוא קיבל שירות יוצא דופן וטיפול מהיר לשביעות רצונו, וזה היה מאוד כיף לשמוע זאת".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו מגיעים מאוכלוסייה מאוד איכותית וממצב סוציואקונומי גבוה. אלה הם לקוחות מתוחכמים שעובדים באופן עצמאי עם הדיגיטל ונהנים ממגוון השירותים הטכנולוגיים של הבנק".

מתחרים: "אנחנו נחשבים לסניף הכי מקצועי ושירותי. אנחנו האלטרנטיבה הנכונה ללקוחות שלנו. אנחנו מהירים, דיגיטליים, ויש לנו צוות מוביל, שמעניק ללקוח את כל מה שהוא צריך".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "שאני עושה סקי מים".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "אמשיך לעבוד עם לקוחות ואמשיך ליהנות ממה שאני עושה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר