יחידת המאבטחים. צילום מכבי שרותי בריאות
יחידת המאבטחים. צילום מכבי שרותי בריאות

שירותי הבריאות מכבי רעננה: מאבטחים על אופנועים יסייעו במקרי אלימות נגד רופאים

אפליקציה חדשה שתותקן במכשירי הסלולארי של הצוות הרפואי תזניק מאבטחים שיגיעו למקום על אופנוע תוך דקות ספורות

פורסם בתאריך: 27.11.17 19:15

בעקבות אירועי האלימות נגד צוותים רפואיים שהפכו בשנים האחרונות לתופעה שגרתית, חברת שירותי הבריאות "מכבי" החלה לקיים שיתוף פעולה עם יחידת מאבטחים על אופנועים שתסייע לצוותי מכבי ברעננה כפר סבא והרצליה באירועים אלימים.

שיתוף הפעולה עם חברת אלקטרה סקיוריטי, יספק מענה אבטחה מיידי לצוות הרפואי ולציבור בעת אירוע אלים במרכזים הרפואיים ברעננה. במקרה של אלימות, התפרעות או אירוע אבטחתי אחר בו הצוות מזהה סכנה לשלום המטופלים או העובדים, תוזנק היחידה באמצעות אפליקציה שנמצאת במכשירים הניידים של צוות המרכז. המאבטחים יקבלו את הקריאה מיידית ויתחילו לנוע לכיוון מקום האירוע. הרכיבה על האופנועים תקצר את זמן הנסיעה ותאפשר הגעה תוך דקות בודדות. במקרים קיצוניים, כשמדובר באירוע שיוצא משליטה, ידווחו המאבטחים למשטרה, וימתינו במקום עד להגעתה. צוות המאבטחים של היחידה מורכב מיוצאי יחידות קרביות בעלי הכשרה ייעודית שעברו סינון קפדני ובחינות מנטליות להתמודדות עם מצבי לחץ.

"מקרי האלימות כלפי צוותים רפואיים, שהפכו שכיחים הובילו אותנו לשיתוף הפעולה עם יחידת האופנוענים של חברת אלקטרה סקיוריטי, במטרה למגר ארועי אלימות וליצור תחושת הרתעה, שתוביל בסופו של דבר לתחושת הגנה וביטחון אצל הצוותים והציבור" אומרת סיגל דדון- לוי, ראש מחוז שרון במכבי שירותי בריאות, "תחושת הגנה וביטחון תאפשר לצוות הרפואי לעסוק במקצוע לשמו הם קמים בבוקר- מתן שירות רפואי מקצועי ואנושי בצורה הטובה ביותר. אנו במכבי רואים חשיבות מכרעת בתחושת ביטחון הן אצל העובדים והן בקרב המטופלים ונמשיך לפעול לכך בכל דרך העומדת לרשותנו".

 

אריק רגב, מנכ"ל אלקטרה סקיוריטי, מקבוצת אלקטרה בע"מ: "אלקטרה סקיוריטי מתמחה במתן מענה מהיר, אפקטיבי מקצועי ואיכותי באמצעות צוותי לוחמים, רכובים על אופנועים ומופעלים על ידי מערכת שליטה ובקרה מהמתקדמות בעולם וייחודי בארץ.  במקום להציב מאבטחים בכל סניף, אלקטרה מעניקה מענה בפריסה ארצית לכלל מרפאות מכבי וצוות אבטחה אשר יגיע ברגע האמת תוך זמן קצר מאוד. הכשרת הלוחמים הינה ייעודית וערוכה להתמודד עם תופעות אלימות, באופן שיקנה שקט נפשי ללקוחות ולסגל העובדים במכבי, תוך שיתוף פעולה עם משטרת ישראל ומנהלי הביטחון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר