הצוות הבכיר של המחלקה לשיקום שדרה מקבל את תעודת ההוקרה ממנכ"ל כללית צילום פביאן קולדורף
הצוות הבכיר של המחלקה לשיקום שדרה מקבל את תעודת ההוקרה ממנכ"ל כללית צילום פביאן קולדורף

המחלקה הגדולה בארץ נבחרה למרכז מצוינות של קופת חולים כללית

המחלקה לשיקום שדרה, בבית החולים לוינשטיין, נבחרה כמרכז מצויינות של קופת חולים 'כללית' לשנים 2018-2019. המחלקה היא הגדולה מסוגה בארץ ובעלת הניסיון הנרחב ביותר בטיפול נפגעי חוט השדרה

פורסם בתאריך: 3.7.18 15:59

 

המחלקה לשיקום שדרה, בניהולו של פרופ' עמירם כ"ץ בבית החולים השיקומי לוינשטיין, נבחרה כמרכז מצויינות של קופת חולים 'כללית' לשנים 2018-2019. המחלקה היא הגדולה מסוגה בארץ ובעלת הניסיון הנרחב ביותר בטיפול נפגעי חוט השדרה.

המחלקה היא אחת מ- 19 מחלקות ויחידות שהנהלת "כללית" בחרה כמרכזי מצוינות, הודות להישגיהן בתחומי הטיפול הרפואי, המחקר, הטכנולוגיה והשירות הרפואי. המחלקה מספקת טיפול רפואי מקיף, איכותי וייחודי למטופלים אחרי מחלה או חבלה בעמוד השדרה, בחוט השדרה ובעצבים ההיקפיים. היא זכתה לשם עולמי בזכות מחקריה המובילים בתחום, וכלי האבחון הייחודיים שפיתחה מוכרים בינלאומית. צוות המחלקה מעורב בלימוד והוראה אקדמיים ובמחקר פגיעות השדרה, בשיתוף עם אוניברסיטת תל-אביב.

בין היתר פותח במחלקה כלי להערכה תפקודית של נפגעי חוט שדרה שנקרא SCIM (Spinal Cord Independence Measure), אשר הוצג בכנסים ברחבי העולם, נמצא תקף במחקרים בינלאומיים מקיפים ונעשה בו כיום שימוש ברבות ממדינות העולם. באמצעות הכלי הזה, המחלקה מסייעת בטיפול שיקומי לנפגעי חוט השדרה, בכל העולם.

מנכ"ל כללית נועז בר ניר אמר על מרכזי המצוינות: "בחירת מרכזי המצוינות נעשתה על בסיס מדדים של מצוינות ארגונית, הישגים בתחום האקדמיה, שירות ושיתוף הפעולה עם קהילה. בתי החולים של כללית הם מהמקצועיים והמובילים בישראל ומספקים למטופלים רפואה אינטגרטיבית. אני גאה בעבודת הצוותים ומחזק את ידי העובדים והמנהלים שמובילים עשייה ענפה שבזכותה אנו משפרים את האיכות הרפואית ומשפיעים לטובה על רווחת המטופלים שלנו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר