מתנדבות העמותה עם ד"ר חגי אמיר ושולה מליק קרדיט: דוברת בית החולים לוינשטיין
מתנדבות העמותה עם ד"ר חגי אמיר ושולה מליק קרדיט: דוברת בית החולים לוינשטיין

למען בית החולים לוינשטיין: בוקר נשי שכולו תרומה

כ-200 נשים גדשו את האודיטוריום בבית החולים לוינשטיין, והגיעו לקחת חלק בבוקר נשי שכולו תרומה למען בית החולים

פורסם בתאריך: 18.9.19 15:52

ביום שישי האחרון, 13 בספטמבר, גדשו את האודיטוריום בבית החולים לוינשטיין כ-200 נשים שהגיעו לקחת חלק בבוקר נשי שכולו תרומה למען בית החולים. עמותת הידידים עוסקת כל השנה בגיוס כספים לטובת ביה"ח לוינשטיין ומקיימת אירועי התרמה רבים ומגוונים למימון פעילויות שונות.

הבוקר נפתח בארוחת בוקר עשירה, ששילבה בין מטעמים ממטבח בית החולים לוינשטיין ומטעמים מעשי ידיהן של מתנדבות העמותה. מיד לאחר מכן פתח את האירוע מנהל ביה"ח לוינשטיין, ד"ר חגי אמיר, בדברי תודה וברכה לשנה החדשה ובשבח הנשים התורמות. בהמשך התכנסו הנשים למגוון הרצאות בהן הרצאה של אסף ניסים, נגן המחשבות, אורלי אדלר דיברה על איך מותר ואפשר להיות מאושר, הזמרת סילבינה סחפה את כולם לשירים וריקודים בסגנון לטיני ולסיום מופע סטנד אפ שכולו צחוק של אורית רמז. באירוע הוצבו גם דוכני מכירה של תכשיטים, בגדים, כובעים ועוד שתרמו לבית החולים לוינשטיין.

שולה מליק, מנכ"לית העמותה, מציינת: "אני רוצה להודות לכל מי שנרתם והתנדב לסייע לנו בהפקת יום מגוון ומעניין. אומרים שנתינה היא אחד הגורמים לאושר בחיים ואני בטוחה שכל מי שנמצאת כאן היום מרגישה מאושרת וזה המתכון לאריכות ימים ובריאות. ברגע שאנו מסוגלים לדמיין את השינוי שתחולל תרומתינו בחייהם של אחרים אנחנו מפיקים ממנה הנאה רבה יותר ובכך מעלים את רמת האושר בחיינו. כמיטב המסורת היה זה בוקר של כייף, שהוציא את כולנו מעט מהשגרה היומיומית המפרכת כשפנינו לקראת השנה החדשה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר