בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי
בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי

גבר נמצא מחוסר הכרה בחדר קירור בבית עסק ברעננה

הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים מאיר, מצבו יציב והכרתו שבה אליו. פראמדיק מד"א, אחמד אבו שאח, סיפר: "כשהגענו אליו הוא היה מחוסר הכרה וחום גופו היה נמוך"

פורסם בתאריך: 22.5.20 09:18

גבר כבן 51 נמצא מחוסר הכרה בחדר קירור בבית עסק ברעננה ופונה לטיפול רפואי בבית החולים מאיר. אתמול, חמישי, בשעות הערב, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בחדר קירור בבית עסק ברעננה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר, במצב בינוני, עם סימני היפותרמיה. פראמדיק מד"א אחמד אבו-שאח, סיפר: "כשהגענו למקום, הובילו אותנו לחלקו האחורי של בית העסק וסיפרו לנו שהגבר אותר בתוך חדר קירור, לאחר שלא היה איתו קשר מספר שעות. הוא היה מחוסר הכרה וחום גופו היה נמוך. מיד הוצאנו אותו לאמבולנס והתחלנו בטיפול רפואי שכלל חימום והוא פונה לבי"ח במצב בינוני ויציב".

מבית החולים מאיר נמסר: "בהמשך לדיווח על אדם שנמצא בחדר קירור של בית עסק ברעננה: אדם בן 51 הובהל למרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית כשהוא סובל מהיפותרמיה ובהכרה מעורפלת. הוא טופל בחדר המיון, עבר פעולות חימום, מצבו יציב, הכרתו שבה אליו והוא מתאושש".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר