בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

מספר הנדבקים ברעננה טיפס ל-303, מספר הנדבקים במטרו ווסט גדל ל-54

רק לפני שבוע עמד מספר הנדבקים המצטבר בקורונה ברעננה על 186, ובתוך שבוע חצה את קו ה-300. חלק גדול מהנדבקים החדשים הם תלמידים שהשתתפו באפטר פארטי. בוגרי מטרו ווסט לא ניגשו לבגרות באנגלית היום

פורסם בתאריך: 8.7.20 13:33

על פי דיווח של משרד הבריאות מהבוקר, יום רביעי, מספר הנדבקים ברעננה טיפס ל-303 נדבקים, לעומת 268 אתמול, יום שלישי. ביום שני עמד המספר על 250 נדבקים, ביום ראשון 227 נדבקים, במוצ"ש 212, בשישי  196, בחמישי 189 וברביעי 186. המשמעות היא עליה של 114 נדבקים בשבוע. חלק גדול מהם הם תלמידים בתיכון מטרו ווסט שנדבקו באפטר פארטי. נכון להבוקר עומד מספר התלמידים שאוחנו כחיוביים לנגיף על 54, כאשר לא כל התלמידים קיבלו עד עת האת תוצאות הבדיקות.

מספר המחלימים ברעננה עומד על 141 מספר החולים. שמונה תושבים נפטרו מקורונה. בעיר יש היום 154 חולים פעילים.

לאור המספר הרב של תלמידים מתיכון מטרו ווסט שנדבקו בקורונה ו/או נמצאים בבידוד, הודיעה אמש עיריית רעננה כי בחינת הבגרות באנגלית שמתקיימת הבוקר, מבוטלת עבור תלמידי מטרו ווסט והתלמידים יוכלו להיבחן במועד ב'. בעירייה ציינו בהודעה שלהם, שזו הנחייה בתיאום עם משרד החינוך. מנגד תלמידי תיכון אסטורבסקי שגם חלקם נמצאים בבידוד, לאור כך שחלק מהתלמידים שהו במסיבה בה נמצא חולה מאומת, ניגשו לבגרות באנגלית. התלמידים נבחנים בנוהל בידוד של משרד החינוך שמאשר לתלמידים שנמצאים בבידוד להיבחן בכיתה עם מבודדים בלבד. הסיבה היא שבאוסטרובסקי, בשלב הזה מספר החולים המאומתים עומד על תלמיד אחד.
בהודעת העירייה אתמול נכתב: "הורים ותלמידים יקרים, אנו מעדכנים כי לנוכח מצב המאומתים נכון לשעה זאת  וספר המבודדים הרב, ובעקבות חשש של הורים שישנם תלמידים נוספים שטרם קיבלו את תוצאות הבדיקה ועשויים להתגלות כחיוביים למחלה, תלמידים מתיכון מטרו-ווסט לא יוכלו לגשת לבחינת הבגרות באנגלית אשר תתקיים מחר, 8.7. הנחיה זו התקבלה בתיאום עם משרד החינוך. חשוב לציין כי כל התלמידים יוכלו לגשת לבחינה במועד ב', אשר תתקיים בתאריך 23.7. התלמידים יוכלו לשפר את ציונם במועד החורף הבא וכן בעוד שני מועדי קיץ בשנה הבאה".
לגבי שאר בחינות הבגרות שאמורות להתקיים בהמשך שבוע הבא ציינו בעירייה שהחלטות יתקבלו בסמוך למועד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. !

    התלמידים האלה לא יקרים וההורים דלהם בטח, קודם 500שקל קנס על אי חבישת נסיכה , ולהרים אחלא אחריות ,העיקר להציל את השמלות והחליפות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר