יאנה דרום צילום: עידו לביא
יאנה דרום צילום: עידו לביא

במהלך ההיריון היא גילתה שחלתה בסרטן השד. החודש היא תרצה על כך ברעננה

אוקטובר הוא חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. יאנה דרום תרצה בזום. ד"ר ארז ליבל מציין: "עם כל החשש חשוב להמשיך בשיגרת הבדיקות ולדאוג לבריאות גם בתקופה זו"

פורסם בתאריך: 8.10.20 08:32

חודש אוקטובר הוא חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד ובמהלך החודש מואר בניין עיריית רעננה בוורוד במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקה המוקדמת במניעת סרטן השד. בנוסף להארת בניין העירייה, תתקיים בעיר הרצאה פתוחה – "כל הקלישאות נכונות" – שתועבר בזום לנרשמים. ההרצאה תתקיים ב-20.10.2020 בשעה 20:45. המרצה היא יאנה דרום, שבגיל 28, במהלך החודש השלישי להריון הראשון שלה, גילתה שהיא חולה בסרטן השד והחלה טיפולים כימותרפיים והקרנות. בסיום הטיפולים עברה ניתוח לכריתה מלאה של השד עם שחזור מיידי. בהרצאה היא מנסה להכניס שמחה לחיים וללמד איך לעשות זאת ממש בעצמכם.
# # # 
ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית, מסביר: "במהלך חודש המודעות לסרטן השד אנו מעודדים את המטופלות של כללית לבצע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד. כל אישה, לפי גילה, מקבלת מסרון או פניה מהמרפאה במטרה לעודד אותה לבצע את הבדיקה המתאימה. בתקופת הקורונה בה הציבור מצמצם יציאה מהבית, קיימת ירידה גם במספר הנבדקות לגילוי מוקדם. עם כל החשש חשוב להמשיך בשיגרת הבדיקות ולדאוג לבריאות גם בתקופה זו תוך הקפדה על ההנחיות של עטיית מסכה ושמירת מרחק. חודש המודעות לסרטן השד מהווה תזכורת לכולנו כי בידינו הכוח להציל חיים. מספר הנשים אשר מחלימות מסרטן השד עולה בהתמדה בזכות הגילוי המוקדם ובזכות שיפור דרכי הטיפול והגברת המודעות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר