מפת רמת הסיכון להידבקות בקורונה בשכונות ברעננה

עלייה ברמת הסיכון להידבקות בקורונה בשכונות רבות בעיר

מספר החולים הפעילים בעיר גדל שוב. היכנסו למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה

פורסם בתאריך: 16.12.20 17:02

על פי נתוני משרד הבריאות מהבוקר, יום רביעי, מספר החולים ברעננה ממשיך לעלות ועומד על 129 לעומת 111 אתמול, יום שלישי. שיעור הבדיקות החיוביות בעיר עומד על שלושה אחוז, ומספר החולים החדשים ל -10,000 נפש בשבוע האחרון הוא 13.5.
על פי מודל הרמזור, מוגדרת רעננה כ"עיר כתומה". הציון של רעננה עומד על 6, לעומת 5.9 אתמול. עיר צהובה מוגדרת כמי שקיבלה את הציון שבין 4 ל-5.5. עיר כתומה מוגדרת מי שציונה נע בין 5.5-7. צבע הרשויות המקומיות מתעדכן מדי יום באתר משרד הבריאות בהתאם לרמות התחלואה. הממשלה מעדכנת את הסטטוס של כל רשות פעם בשבוע בימי רביעי.
ברחבי הארץ התגלו ביממה האחרונה 2,867 נדבקים חדשים, כאשר בפרק זמן זה בוצעו 83,308 בדיקות. מדובר באחוז בדיקות חיוביות של 3.5%. מספר החולים הפעילים בארץ עומד היום על 20,112, 392 מהם במצב קשה. מספר המונשמים הוא 144. מספר הנפטרים עומד על 3,030.
גם השבוע מביא צומת השרון את מפת הסיכון להידבקות של רעננה לפי שכונות, על פי הניתוח של חברת פוינטס. יפית בן חיים, ראשת תחום ייעוץ ואנליטיקה בחברה, מציינת שהמודל מגדיר עבור כל שכונה את רמת הסיכון שלה בהתייחס למספר פרמטרים, כגון אחוז בדיקות חיוביות, חולים פעילים ל-10 אלף תושבים, קצב גידול בחולים חדשים, חשיפות, בידודים ועוד. המודל מחושב מידי יום עבור כל שכונה ולכן ניתן לראות מגמות ולזהות אזורים בהם צפויה להיות התפרצות. "במהלך השבוע האחרון אנו עדים למגמת עליה בתחלואה שחלקה נובעת מגידול בכמות הבדיקות, אך לא רק, גם ברמה הארצית וגם ברעננה", מסבירה בן חיים. "במהלך השבוע האחרון כמות החולים הפעילים בעיר יותר מהכפילה את עצמה (קיצור הזמן משבועיים לשבוע בקצב ההכפלה). גם אחוז הבדיקות החיוביות גדל ועומד על קרוב ל – 3% לעומת 1% לפני כשבוע". עוד היא מציינת שלפני כשבוע חלק קטן משהשכונות בעיר היה במדד סיכון נמוך-בינוני (2-3). "כיום כל אזור מרכז העיר והשכונות הסמוכות הינו במדד סיכון 3 (חלקן אף 4), וניתן לזהות בין היתר ששכונת לב הפארק ושכונת נווה זמר הינן במדד סיכון נמוך".

היכנסו כאן למפת הקורונה של רעננה וגלו מה המצב בכל שכונה 

ברעננה ניתן לראות שנכון לימים אלו, מרבית השכונות נמצאות ברמת סיכון 2 או 3 להידבקות בקורונה ואין אף שכונה ברמה 5. רמה 1 היא הנמוכה ביותר ורמה 5 היא רמת הסיכון הגבוהה ביותר.

אלו הנתונים:
רמת סיכון 1 – קרית גנים כפר בתיה, לב הפארק.
רמת סיכון 2 – קרית שרת, נווה זמר, קריית וייצמן, מרכז העיר השרון משה דיין, רסקו בן צבי, נאות השדה.
רמת סיכון 3 – קרית אליהו גולומב קרית דוד רמז, מרכז העיר עקיבא הגליל, מרכז העיר אחד העם עקיבא, מרכז העיר מזרחית לקזן, מרכז העיר קזן רמב"ם, עמידר, מרכז העיר מזרחית לרובצקי, קרית שז"ר, שיכון אשר, מרכז העיר הגליל אליעזר יפה, הפרחים, מרכז העיר תל חי קרן היסוד.
רמת סיכון 4 – מרכז העיר אליעזר יפה תל חי, רעננה צפון, מרכז העיר רמב"ם השרון.

טבלת רמת הסיכון בשכונות ברעננה

לתמונת המצב בשבוע שעבר היכנסו כאן


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר