אילנה אור

"אכפתית ומסורה". אילנה אור מרעננה קיבלה את פרס מנכ"ל כללית

אור, אחות מרכזת מניעת זיהומים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, נבחרה לעובדת מצטיינת לשנת 2020

פורסם בתאריך: 28.1.21 14:15

אילנה אור מרעננה, אחות מרכזת מניעת זיהומים במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, נבחרה לעובדת מצטיינת לשנת 2020 וקיבלה את פרס מנכ"ל הכללית.

כמדי שנה, ועדת המצוינות של בית החולים, המורכבת מחברי הנהלת בית החולים, יו"ר ועד העובדים ויו"ר ועד הרופאים, בחרה מבין כלל העובדים המועמדים את הראויים ביותר לקבלת פרס מנכ"ל הכללית ופרסי מנהל המרכז הרפואי לוינשטיין. אור עובדת בלוינשטיין ובכללית 39 שנה ואת הפרס קיבלה על כל "שהיא אחות אכפתית, עובדת עם כל הלב והנשמה ונתפסת על ידי כלל הסקטורים במרכז הרפואי כדמות בעלת סמכות מקצועית וידע נרחב בתחומה".
עוד צוין כי "מפרוץ מגיפת הקורונה, אור מנהלת חקירות אפידמיולוגיות בקרב העובדים, המטופלים ובני המשפחות וכן מקיימת הדרכות 24/7 לצוותים הרפואיים. היא זמינה לאורך כל שעות היממה, גם לשיחות מהמעבדה באמצע הלילה, בסופי שבוע ובחגים ותמיד משיבה בנועם הליכות, בצורה אדיבה, מקצועית ומרגיעה. אילנה אור קיבלה את פרס המנכ"ל על המעורבות והאכפתיות שלה בצורה יוצאת דופן".
תמר לוי, מנהלת משאבי אנוש, אמרה: "העובדים הזוכים נבחרו מבין 14 מועמדים שעמדו בקריטריונים ונידונו בוועדה. הבחירה מבוססת על הצטיינות לאורך זמן במסגרת התפקיד ובמסגרת הפעילות כולה במרכז הרפואי. כמו כן גם השנה המשכנו בקטגוריה לבחירת רופא/ה מתמחה מצטיין/ת שכללה 3 מועמדים".
ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, ציין: "אנו מוקירים את כל העובדים שלנו ובמיוחד את המצטיינים בין המצטיינים, ומאחלים להם הצלחה רבה והמשך עבודה פורייה ומהנה אצלנו".

את פרס מנהל המרכז הרפואי קיבלו יהודית חזיזה – ראש צוות, המכון להערכה תפקודית. נור אל דין ג'יוסי – כוח עזר, המחלקה לטיפול נמרץ ולשיקום הכרה וד"ר ירון ואטס – רופא מתמחה ברפואה פיזיקלית ושיקום.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר