דוד סורני נפרד מהצוות במרכז הרפואי מאיר צילום דוברות מאיר

התרגשות: שוחרר אחרון חולי הקורונה ממאיר, דוד סורני

1,400 חולי קורונה טופלו במאיר, האחרון שבהם שוחרר הבוקר לביתו. מחלקה פנימית ה' חזרה לתפקד כמחלקה פנימית רגילה אחרי שחולקה לשניים בשבועות האחרונים

פורסם בתאריך: 2.5.21 12:30

בשעה טובה, שוחרר הבוקר לביתו חולה הקורונה האחרון שטופל במרכז הרפואי מאיר, דוד סורני מכפר סבא, שחגג רק לפני שבוע את יום הולדתו ה-70 במחלקה פנימית ה' קורונה. "אבא מחוסן פעם שניה מזה זמן אבל הוא עדיין נדבק וחלה והיה במצב קשה", סיפרה יפית, בתו של דוד. "יחד עם זאת בזכות החיסון הגוף שלו הצליח להתגבר על המחלה וחשוב מאוד שמי שיש לו מחלות רקע יתחסן ויישמר ולא יהיה שאנן. אנחנו רוצים להודות לצוות הנפלא שטיפל בו ומאושרים לחזור הביתה ובתקווה להיות אלו שחותמים תקופה כל כך קשה", אמרה בהתרגשות.

מחלקה פנימית ה' נחצתה בחודש האחרון ותיפקדה כמחלקה פנימית רגילה וכמחלקת קורונה. איריס אפרת, מנהלת הסיעוד במחלקה, אמרה: "התרגשנו מאוד ללוות את אחרוני חולי הקורונה ששהו אצלנו בשבועיים האחרונים. כולנו תקווה כי עברנו את התקופה המאתגרת הזו ושלא יהיו עוד חולי קורונה במצבים כה קשים בעתיד".

ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, אמר: "ההמתנה לראות את מספר המאושפזים יורד לאחר חודשים רבים של מגיפה עולמית הייתה התקווה הגדולה שלנו. אנו כמובן נשארים דרוכים ומוכנים לכל תרחיש עם ניסיון רב שצברו הצוותים שלנו במחקר ובטיפול בחולי הקורונה. במרכז הרפואי מאיר אושפזו למעלה מ-1,400 חולי קורונה החל ממרץ 2020 ומחלקות ויחידות רבות פעלו ללא ליאות כשמטרה אחת לנגד עיניהן – להציל את חייהם של חולי הקורונה ולהמשיך לעשות הכל עבור כל מי שנזקק לטיפול רפואי – ואנו גאים בהם על כך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון רעננה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר