המשלחת האולימפית עם דר ירון מושקט, דר אליעז מילר ורופאי מרכז רפואי מאיר. צילום דוברות מאיר

"צריך להיזהר, יפן נמצאת בשיאו של גל תחלואה בקורונה"

רגע לפני אולימפיאדת טוקיו, התכנסו רופאי המרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית, המלווה הרפואי הרשמי של הספורטאים האולימפיים, עם חברי המשלחת האולימפית הישראלית

פורסם בתאריך: 16.6.21 17:27

רגע לפני אולימפיאדת טוקיו, התכנסו רופאי המרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית, המלווה הרפואי הרשמי של הספורטאים האולימפיים, עם המשלחת האולימפית הישראלית באירוע סיום הגיבושון של הוועד האולימפי בישראל שנערך אתמול במכון וינגייט. חברי המשלחת, ביניהם הספורטאים והצוות המלווה, התכנסו אתמול לקבלת המדים הרשמיים, צילומי התמונה הקבוצתית וסדרת הרצאות באירוע של הוועד האולימפי בישראל במכון וינגייט. ד"ר ירון מושקט, מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית, אמר: "זוהי גאווה לאומית עצומה לעמוד כאן היום ולראות את המשלחת הישראלית המצוינת שלנו, ללוות אותה למעלה מעשרים שנה ובמיוחד בתום שנה וחצי מאתגרות רפואית של מגיפה עולמית. מטרת העל של הליווי הרפואי כמרכז רפואי אולימפי היא לסייע לספורטאים למצות את כישוריהם הפיזיים ולמנוע משברים בריאותיים ברגעים הגדולים דוגמת זה שעינינו נשואות אליו בחודש הבא".

פרופ' דני נמט, המנהל הרפואי של הוועד האולימפי ומנהל מרכז הספורט והבריאות לילדים ונוער במרכז הרפואי מאיר, שהעביר הרצאה חשובה למשלחת בנושא התנהלות קורונה בזמן המשחקים האולימפיים, אמר: "הליווי הרפואי לספורטאים האולימפיים מהווה אתגר רפואי שקיבל משנה תוקף בתום שנה מורכבת זו בדגש על שמירת הכושר של הספורטאים והחזרתם לפעילות בעצימות הנדרשת. אנו נמצאים בישורת האחרונה וממשיכים ללוות את הספורטאים בכל רגע נתון, מבדיקת הקורונה רגע לפני העלייה למטוס ובמהלך המשחקים האולימפיים עצמם עם ליווי רפואי צמוד ומקצועי. החבר'ה שלנו צריכים לחזור אחורה שנה, לימי הסגר הראשון שלנו ואולי קצת יותר, מבחינת היגיינה, מסכות, ריחוק חברתי. יפן נמצאת בשיאו של גל תחלואה וההקפדה תהיה יוצאת דופן. לא תהיה יציאה מהמגורים אלא לאימונים ותחרויות בלבד וספורטאי שסיים להתחרות מחויב לעזוב את יפן תוך 48 שעות".

ד"ר ירון מושקט ולינוי אשרם צילום רמי זרנגר

בין ההרצאות בכנס הייתה הרצאה יוצאת דופן של קיי טקגי, בעלה של ד"ר דניה טקגי, רופאה בכירה במחלקה לרפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי מאיר, שהתגייס למאמץ הלאומי והדריך את המשלחת על כללי ההתנהגות והנימוסים ביפן. קיי, איש הייטק, נולד וגדל ביפן לאבא יפני ואמא ישראלית, הדריך את המשלחת בנימוסים ובהליכות שמאוד חשוב להכיר רגע לפני שדורכים בטוקיו.

בין הרופאים המובילים בתחום רפואת הספורט בישראל המלווים את הנבחרת לצד פרופ' נמט, נמצאים פרופ' יפתח חצרוני, מנהל שירות פציעות ספורט וכירורגי בכיר במחלקה לכירורגיה אורתופדית במרכז הרפואי מאיר, וד"ר ערן דולב-דמשצ'ק, מומחה בכירורגיה אורתופדית וארתרוסקופית במרכז הרפואי מאיר שעתיד להצטרף למשחקים האולימפיים. זאת לצד ד"ר יבגני קוץ ממחלקת הדימות, צוות המחלקה האורתופדית בראשות ד"ר ניסים אוחנה, צוות מרפאות החוץ ואנשי מקצוע רבים מתחומים שונים במרכז הרפואי.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון רעננה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר